Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Висша технология на VAG-груп-тема за размисъл


bega4kata

Recommended Posts

Това е цилиндров блок-да забелязвате нещо необичайно?...Къде е чугунената цилиндрова втулка/отлята или топло набита/???

Сегментите работят върху супер мекия алуминий от който е отлят целия блок.Цилиндъра се драска с ключа за колата,че и с нокът smile020 Как става тоя фокус?За първи път ми се случва такъв двигател.... smile048

post-2454-138453089491_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как става фокуса но съм го виждал същото нещо на лек автомобил РОУВЪР. Не си спомням модела, но колата беше 2000г.производство.Явно този мотор наистна има кратък ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е на Порше 944турбо.Едва ли ще са го направили да е с малък ресурс :-k

И аз не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ресурса на двигателя преди малко попаднах на това в един руски форум

 

цитат:

Именно "944 turbo" выпускалась в 1986-1991 года. Так что самомый молодой авто из этого модельного ряда через год отпразнует свое "совершеннолетие" Вдумайтесь в эту фразу ;) Вопреки мнению большинства авто-любителей и также авто-гуру автомобиль легко оправдывает звание "на каждый день" (проверенно 10-ти летней эксплуатацией, НО!!! - забегая вперед скажу что двиг уже был заменен) Ресурс двигателя - всего (!) 300 000 км, эти двигатели никакие НЕ миллионники в силу своих конструктивных особенностей - алюминиевый блок, который легко убить даже "разовым" перегревом который на 18 летней машине может ждать вас "за углом" московского траффика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забегая вперед скажу что двиг уже был заменен

Тези какво са си въобразявали като са го правили? ](*,)

Сами, а какво му е на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно самите сегменти са по специфични....знам ли :roll: Може пък и ризите да имат някакво покритие върху алуминия.Доста интересна технология но чичко ГУГЪЛ нищо не казва поне на мен. bega4kata възможно ли е да се прибегне до побългаряване в случая.Т.е да се набият нови втулки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат покритие.Не може и да е изтрито,щото си личи естествено до къде са работили буталата и след границата пак си е същото-мек алуминий smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да коригирам само - VAGroup. да не помислите, че се заяждам - все пак сме форум с претенции да бъде авторитет. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да коригирам само - VAGroup. да не помислите, че се заяждам - все пак сме форум с претенции да бъде авторитет. smile159

smile191 Това е от 1978 до 1992. След това - Volkswagen Group, или Volkswagen Aktiengesellschaft(AG)

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да коригирам само - VAGroup. да не помислите, че се заяждам - все пак сме форум с претенции да бъде авторитет. smile159

smile191 Това е от 1978 до 1992. След това - Volkswagen Group, или Volkswagen Aktiengesellschaft(AG)

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group

 

Оправено е, спете спокойно и пиянствайте достойно. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна е на пътя-тя снимката е стара от преди събора.Просто сега се сетих за това ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна е на пътя-тя снимката е стара от преди събора.Просто сега се сетих за това ;)

сами нали се сещаш за разликата на темпериран алуминий и нормалния. при мен го имам. мек е здрав и с мин. разширения/и се кали/. така че е нормално. в повечето случай сегментите дават фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и други прецакани smile092 вчера разбрах, че и на volvo 960 най-големия бензинов двигател (3.0 л. редови шестак) цилиндрите са от алуминий и не подлежат на ремонт. наистина жалко, защото колата е на много близък приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги цилиндрите са от алуминиева сплав върху която е нанесено галванично до 0.2 мм хромово покритие във вид на карбидно съединение.щом се износи не подлежи на ремонт по този начин са направени много двигатели и издражливоста им е много голяма и зависи от грамотното им експлоатиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги цилиндрите са от алуминиева сплав върху която е нанесено галванично до 0.2 мм хромово покритие във вид на карбидно съединение.щом се износи не подлежи на ремонт по този начин са направени много двигатели и издражливоста им е много голяма и зависи от грамотното им експлоатиране
smile161 smile161 smile161
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.