Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Реотаните на парното на ОК2


bega4kata

Recommended Posts

В сервизното описание пък го дават нещо подобно на това :

 

 

012291755.jpg

 

 

:-k

Това е част от системата за независимо електрическо отопление "Auxiliary Air Heater" (7E6).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това като гледам,направо се слага на мястото на казанчето....Другото е сложено на входа от възд.му поток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може без вътрешния топлообменник, сигурно са едно след друго.

Може и нещо да е било модифицирано в случая :-k .

По това първото има ли някакви надписи или кодове?

Има ли код 7E6 в списъка с опциите?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам вече го сложих

имаше ги и четирите емблеми wv,Ауди,Сеат,Шкода.Това точно е от Голф 5 и предположих че и на ОК? ще е същото,но може и да съм ви заблудил,за което се извинявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам вече го сложих

имаше ги и четирите емблеми wv,Ауди,Сеат,Шкода.Това точно е от Голф 5 и предположих че и на ОК? ще е същото,но може и да съм ви заблудил,за което се извинявам.

Дълбоко се съмнявам някой да си играе да прави различни отопления - няма логика, все пак унификацията води до понижаване на себестойността (а и 4-те емблеми ги има). По скоро това, което колегата Димон е показал, е специално изпълнение за Русия - все пак там е малко по-студеничко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и за Русия да е само .

Интересното обаче е , че там от 2009г. вече не се предлага ДИЗЕЛ .Само бензинки...Търсенето на печки е много слабо. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те там могат спокойно да се къпят с бензин, за кво са им дизелки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Да питам нещо за реотаните,

За да ги пуснем трябва да сме изключили ECON - off , температурата на max . Почва да духа топло, консумацията се вдига от 0,7 на 1,1 л/час, след малко цъка реле, спада на 0,9 и т.н.

Климатроника пък знае да бачка само над 2,0 'C . Ta въпроса е такъв , ако навън е 5'C , пуснали сме реотаните - дали компресора работи или не и дали реотаните работят само под 2'C или винаги ?

Не мога да схвана логиката ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@simichoil

Мисля че при нас си работят автоматично, но най се усеща когато сложиш,

климатроника на high - демек червената скала в най-ляво. Тогава при минусови температури навън и студена кола токущо запалена почва да духа топло след малко, което няма как да е без реотани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.