Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем със спирачките


mihael nikolov

Recommended Posts

днес имах много гаден случаи запалих колата и като тръгнах от предно дясно колело започна да стърже сякаш няма феродо.ходих в еуратек махнаха спирачния апарат провериха и казаха че уж нямало нищо пробвах и аз карах със 100 120 няма нищо на някои случвало ли му се е и какво моще да е ](*,)уж можело да е камък ама не стържеше така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се е случвало,има една ламарина около диска и ако е малко крива стърже в джантата,може и сам да го оправиш като леко я понаместиш.И аз в началото се уплаших,но сам се справих,успех и на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама махнахме джантата проверихме тази ламарина отзад не беше от нея за сега няма нищо ама не знам да се притеснявам ли или да си карам пък каквото стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант и да е влезло нещо между въпросната ламарина и диска, което в последствие е паднало. На мене ми се е случвала тая случка на другата ми кола. Тогава обаче след няколко завоя явно изпадна нещото и от тогава вече 20 000 км. няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам проблем със спирачките вече доста време и мога да кажа че това е единствения проблем на моята фабия за 93 000км.

проблемът е докато карам спирачките загряват и накладките на предните колела се затягат по време на каране. колата спира и не тръгва докато не изтинат. интересно е че проблемът се проявява само зимата когато е студено.

От Еуратек ме накараха да сменя серво и помпа, смених и накладките с Лукас и има частичен ефект.

 

 

Шкода Фабия 1.9 турбо

smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Да не отварям нова тема...

На моята фабия смених предни накладки на 38 000 км., твърде рано според мен, но при предимно градско каране явно е нормално. При смяната погледнах дисковете - имаха доста осезаем ръб, т.е поизносени. Новите накладки са Herzog - немски, не много известна фирма за 30 лв. комплекта. Колата вече е на 41 000 км. и при спиране се усеща своебразно биене във волана - симптом за криви дискове или неравномерно износени. Това според мен вече не е нормално и ми е интересно да чуя и други мнения по въпроса.

Не искам да обвинявам Шкода но ми се струва че за тея километри тези детайли си отидоха много бързо. Сега за да оправя проблема трябва да смена дискове и накладки в комплект.

За сравнение на старото ми ауди смених дисковете на 100 000 км., а на още по - стария ми форд на 130 000 км. Всичките с вентилирани дискове, които не съм карал в града толкова много, колкото фабията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема...

На моята фабия смених предни накладки на 38 000 км., твърде рано според мен, но при предимно градско каране явно е нормално. При смяната погледнах дисковете - имаха доста осезаем ръб, т.е поизносени. Новите накладки са Herzog - немски, не много известна фирма за 30 лв. комплекта. Колата вече е на 41 000 км. и при спиране се усеща своебразно биене във волана - симптом за криви дискове или неравномерно износени. Това според мен вече не е нормално и ми е интересно да чуя и други мнения по въпроса.

Не искам да обвинявам Шкода но ми се струва че за тея километри тези детайли си отидоха много бързо. Сега за да оправя проблема трябва да смена дискове и накладки в комплект.

За сравнение на старото ми ауди смених дисковете на 100 000 км., а на още по - стария ми форд на 130 000 км. Всичките с вентилирани дискове, които не съм карал в града толкова много, колкото фабията.

 

Не обвинявай шкода, ами да беше сложил оригинални накладки (85лв) или поне хубави, които нямаше да ти изкривят дисковете. Сега ще трябва и дискове и накладки да смениш. Евтиното почти винаги излиза по скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант и да е влезло нещо между въпросната ламарина и диска, което в последствие е паднало. На мене ми се е случвала тая случка на другата ми кола. Тогава обаче след няколко завоя явно изпадна нещото и от тогава вече 20 000 км. няма проблеми.

Имаx същия случай....и докато изляза от трафика на място дето мога да спра...и стърженето изчезна. ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще ми обясниш ли защо оргиналното изкара толкова километри и защо струва два пъти по - скъпо?

Ти твоите коли само с оргинални чаркове ли ги караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че като модератор ще вкарам малко оффтопик ! smile021

 

Преди около 4 месеца си смених предните дискове + накладките (който бяха Феродо заводкси). Тогава колата беше на 70хил км.

Впечатления- дисковете ми са с много малък ръб, а накладките са заминали съвсем малко под половината.

Много съм доволен, предвид това че карам кола която е уж 150+коня smile021 и когато съм в трафик изпреварвам мигновено и спирам понякога рязко.

 

Сега съм с дискове Цимерман -надупчени: взети са опт германия с връзки и намаление на 240лв двата :) и накладки АТЕ за 160лв.

Предлагаха ми Пагид (паджит ли ), феродо, текстар... бат Миро и Жоро (Шлепундера) ми предложиха АТЕ и съм супер доволен.Нямам никакви проблеми и си спира доста агресивно smile049

Лично мое мнение е : С гуми и спирачки шега не бива smile011 , с всичко друго бих направил компромис,но с гуми и спирачки -НЕ.

Но всеки си има различно мнение и виждане по този въпрос, все пак има доста фактори влияещи на избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е офф..

Аз мисля че форума е точно за това - да се сподели лично мнение и впечатления, за да се избере най - доброто. Естествено най - доброто си има цена, всеки преценява зе себе си и според нуждите си. Едно е резачка с 150 кона под капака, друго е комби наполовина по - слабо.

Аз също не правя компромиси със спирачки и гуми и затова ще сменя и дисковете и накладките, но отново на оргинални няма да се хвърля. Лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще ми обясниш ли защо оргиналното изкара толкова километри и защо струва два пъти по - скъпо?

Ти твоите коли само с оргинални чаркове ли ги караш?

 

Нормално свършат на около 40к накладките на Фабиите. Според зависи от карането и т.н. Ти хубу си взел хубава Фабия, ми пич, поне сложи свестни накладки, не говоря за оригинални, има Феродо по 50-на лева и още 20-на производителя които им стават накладките. Ти си взел най-евтините. Моята кола не е подходяща за пример, защото ми е такава работата че ако не ме кефи някой тампон как ме гледа - го сменям. :) Без лоши чуства колега, сложи си сега малко по скъпи накладки и хубави дискове и си карай спокойно. ;)

 

п.с. Обаче дискове Феродо от 80лв к-т не слагай smile044

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз за "Феродо-то". Смених накладките преди 15к километри и от тогава като позагреят малко започваха да свирят неистово, много неприятен звук... Сега преди седмица реших да ги сменя защото вече не издържах на шума :) . Купих си едни Ремза за 59 лв. комплекта и съм повече от доволен.

Интересното е, че когато сложих новата до старата накладка разлика в размера почти не се забелязваше, хехехе ще си каже някой вечната накладка :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

 

Един глас от мен в подкрепа на Ремза-та. Оказаха се добра алтернатива на ужасните заводски накладки... автомобила е друга марка, но отзивите от накладките са повече от добри... от няколко човека потвърдени.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная и аз затова ги сложих, първо питах няколко човека и след като получих само добри мнения за тях се реших да ги тествам. Единствено ми казаха, че по бързо свършвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Преди някоко месеца и аз смених накладки,колата я бях закарал в ЕТ за оглед на ходовата част и установиха че са заминали.Сега малко по късно и при мен започна да би бие волана като спирам от малко по-висока скорост.Дали и както при вас колеги тези нови накладки са изкривили дисковете ми,ако сложа нови дискове и нови накладки ли пак се слагат? :( ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито ](*,)

вече станахме двама с този проблем. Аз все още се ослушвам именно заради това, че пак трябва да купувам накладаки. Като се сменят дискове се сменят и накладаки - такива са правилата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно биенето във волана при фабиите след ремонт на спирачките, се получава не от кофти дискове или накладки , а от зле или набързо "свършена " работа по смяната им.

Каво е нужно да се направи .Преди да се сложат новите накладки на апарата е нужно много добре да се почисти самият апарат от натрупаната ръжда ,в началото стържете с накаква плоска отвертка например ,а след това грабвате една шкурка и илъсквате апарата в частта която той има допир с накладките при движението им.Просто старите накладки са си "лъснали"някакво местенце за да се движат ,но когато сложите новите те се движат на друго вече доста ръждясало място и всъщност често не се връщат .Тъй като при натискане на спирачките буталото избутва едната накладка към диска и същевременно придърпва другата, барабар с целия апарат движейки го по две метални втулки , които пък са монтирани в две гумени маншончета , е добре да се почистят дветете мет. втулки без да се надраскват и да се смажат с високо температурна спец. грес или свинска мас .

Ако вече сте изкривили дисковете и те не са много износени отивате на "Константин Величков" малко след "Стамболийски" посока "Сливница " където срещу 50 лв. и 50 минути ще ви решат проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.