Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пера за чистачки - има ли отделно някъде?


Recommended Posts

Привет.

 

Преди малко се загледах в чистачките (Bosch Aerotwin) на моята кола и установих, че перото е подвижно - т.е. може да се замени.

 

Някой виждал ли е да се продава някъде само перото. Звънях в Бош да ги питам обаче вече са си тръгнали :(

 

Утре пак ще звънна, но ако някой сподели мнение до тогава няма да му се разсърдя smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOSCH AeroTwin се продват само перата. Аз съм с такива. Комплекта за 65лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де! Не се изразих добре smile049 Има се предвид цялата чистачка \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ти е само перото, при положение, че в ЕТ цената на комплект чистачки е почти същата като тази цитирана от PRR(днес бях в ЕТ, надявам се да не са ме заблудили)? Пък и няма да си играеш да прехвърляш новите пера в старите държачи, понеже новите си идват с държачи и само ги щракваш на мястото на старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз ;)

Пера за AeroTwin няма, по-проста причина, че сменянето на перата е страшна играчка.

Не като тези с рамената.

Аз ми досвидяха честно да си кажа 65 лева и Андрешко реши да пробва с чистачки от 3.99 от метро, които се водят с графитено покритие ( има нещо такова , но колко е графитено незнам).

Таз аз си купих общо 3 комплекта за Фабиата - предните са два различни размера и отзад си смених - общо 12 кинта за два комплекта пера - тоест за 2 смени.

Първия път ми отне около 40 минути само за едната чистачка и целия бях в графит :)

Почнах да си мисля, че цялата простотия не си заслужава и взе че се получи.

Втората я сложих за 5 минути.

Сега колко се доближава до оригинала - не мога да кажа - за момента съм доволен - цяла зима.

Ще сменя и за лятото с другите гуми - пък после ако не съм ги счупил може пак да пробвам.

Иначе нови ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз ;)

Пера за AeroTwin няма, по-проста причина, че сменянето на перата е страшна играчка.

Не като тези с рамената.

Аз ми досвидяха честно да си кажа 65 лева и Андрешко реши да пробва с чистачки от 3.99 от метро, които се водят с графитено покритие ( има нещо такова , но колко е графитено незнам).

Таз аз си купих общо 3 комплекта за Фабиата - предните са два различни размера и отзад си смених - общо 12 кинта за два комплекта пера - тоест за 2 смени.

Първия път ми отне около 40 минути само за едната чистачка и целия бях в графит :)

Почнах да си мисля, че цялата простотия не си заслужава и взе че се получи.

Втората я сложих за 5 минути.

Сега колко се доближава до оригинала - не мога да кажа - за момента съм доволен - цяла зима.

Ще сменя и за лятото с другите гуми - пък после ако не съм ги счупил може пак да пробвам.

Иначе нови ;)

 

Поздрави

 

Първо извинявам се за спама!

 

Та...колегата е купил автомобил за 40 000 лв., едва ли ще спести точно от чистачки, които ползва години наред след като ги смени... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Пера за AeroTwin няма, по-проста причина, че сменянето на перата е страшна играчка...

 

[-X Тук не си прав колега - издърпва се една от капачките и перото се измъква... но не това е важното.

 

...Та...колегата е купил автомобил за 40 000 лв., едва ли ще спести точно от чистачки...

 

Прав си колега - цената на тези чистачки изобщо не ме притеснява - все пак това е консуматив, който се сменя веднъж годишно... и не съм тръгнал да търся на всяка цена варианти да ми излезе по-евтино (няма да си купя никога от китайските в Метро, няма да си взема и подобните на Валео, които освен, че са и по-скъпи са и по-некачествени)

 

Запитването ми беше породено от факта, че перото при AeroTwin също е подвижно - т.е. е отделно от самото тяло.

 

А тялото - съгласете се - е с доживотна гаранция... при него просто няма какво да се развали или амортизира.

 

Тялото е от предварително напрегната към стъклото "метална спица", върху която е отлята гума (имаща различен състав на различните места) и е оставен Т-образен канал, в който да се плъзне перото.

 

Опитвам се да разбера дали това перо се продава отделно - продуктовия мениджър в Бош обеща да порови и да ми каже ;)

 

Предполагам ще се съгласите, че ако тези пера се продават отделно и са 10лв (което е даже много) и смяната им е елементарна - дали няма да предпочета да си ги купя и с 50-те лева, които ще спестя, да купя един подарък за дъщеричката ми например...

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalata, незнам да няма разлика в модела на АероТвина - аз съм с Фабиа - не говоря за закачането, а за самото устройство (не вярвам) .

И ако не си ги издърпал още, както твърдиш, че само като махнеш капачката и ще стане - значи най-вероятно си в огромна грешка.

Същото си го мислех и аз до момента, в който дръпнах.

Така да се каже по средата има едни ръбчета на перата, които не позволяват точно тази операция.

За да се смени се разглабя на части цялото рамо - капачки, две метални пластини - именно заради тези зъбчета ( незнам дали са за защита или просто з анякаква стабилност)

Затов аи казвам, че вероятността д аима пера е много малка - играчката е огромна като за първи път - не е клиентски ориентирано, а и вкрайна сметка стимулират да си купиш нови.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X Тук не си прав колега - издърпва се една от капачките и перото се измъква... но не това е важното.

 

Издърпва се тази капачка, при която перото е законтрено (защипано) от метално зъбче, след което въпросното зъбче се повдига за да се измъкне перото. Издърпването на капачката се улеснява от топла водичка...

 

 

Предполагам ще се съгласите, че ако тези пера се продават отделно и са 10лв (което е даже много) и смяната им е елементарна - дали няма да предпочета да си ги купя и с 50-те лева, които ще спестя, да купя един подарък за дъщеричката ми например...

:smt017 Няма защо да се оправдаваш - така постъпват хората в нормалните държави. BTW присъединявам се към мнението(от една друга тема), че метровските "донори" хич не са лоши.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Чавдаре, smile027

 

Благодаря и на останалите колеги за коментарите.

 

Ще ги намерим накрая пустите пера... ще има подаръци за децата smile152

 

Още чакам инфото от Бош smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко се съмнявам Бош да има в продуктовата си гама това, виждал съм някъв уж немски комплект /дали не е правен пък в китай нямам представа/ от 2 такива пера, дълги 65 см, в т. зелена кутия, струваше 4-5 лв. Не съм ги пробвал, не знам дали могат да се пъхнат в аеротуинки. Предлагат се като безгръбначни, търсех Валео дето са в комплект различни размери а нямаше, всички бяха чифтове, един от асистентите ми предложи това но не го взех. Това беше есента в Алати Пловдив.

едит: http://www.alati.bg/index.php?p=avto

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам едно перо цяло здраво и чисто ново.

Ако някой дойде до лозенец в работно време или х.димитър извън работно време му я давам да си прави опити

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет колеги,

 

има развитие по темата ;)

 

От Бош ми обясниха, че не предлагат само перото - естествено за да си продават целите комплекти - лошо няма.

 

Благодарение на колегата Чавдар поразрових из нета и се оказа, че онзи каталожен номер си е съвсем истински и въпросното перо си е оригинален VW аксесоар.

 

Оказа се, че дори го има налично в Порше БГ. Скокнах естествено до там в събота и за 12,40 лв се сдобих с едно перо и две капачки.

 

Не се разбра на кой производител е перото - дали на Bosch, SWF, Champion или Valeo... по-нататък ще се разбере от начина на захабяване... и колко качествено ще е...

 

Не ми остана време през уикенда да направя смяната, но при първа възможност ще направя процедурата и ще разкажа със снимки.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи смяната на перата е дето се казва "детска игра"

 

погледнете линковете:

http://www.youtube.com/watch?v=6LrFHAYmauI

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес си купих от САКАР АУТО въпросните пера. Каталожният им номер беше 1KO 955 429 B, цена 12.40 за брой. Поставянето им става за минути, засега всичко изглежда добре. Имаха и задна чистачка за 18 лв /за октавия 2 комби/ 7EO 955 425, която пасна също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Да споделя и аз.

Само пера ("гумичките") за чистачките на Ок2 можете да си вземете от Аутотрейд. Каталожен номер 1K0 955 429 B, налични във Варна, цена 15,80лв. за брой (т.е. за 32 лева имате нови, оригинални чистачки). Продават се комплект с по две капачки, обърнете внимание, че капачките са две еднакви, т.е. внимавайте от кой край ще разглобявате чистачката. Особенността е , че ако сбъркате страната, няма да имате капачка за там и второ - от правилната страна, след премахване на капачката, има малко метално "зъбче", което да фиксира перото. Ако всичко сте свършили правилно, имате една резервна капачка, която можете да използвате в бъдеще да замените перата с други, по-евтини. За сведения, при запитване в Еура Тек, бях отрязан веднага, че се продават само чистачки (мисля около 70лв....). Между другото се продават и оригинални пера за чистчките на ок1, но не си записах номера, сигурно го има в ЕТКА-та.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ отиваш и даваш същия номер, без да обясняваш какво е. Следва голям майтап - ама това са пера за чистачки, ние продаваме цели. Ама аз искам тая позиция, вас не ви интересува какво има в плика. Е добре, ама ще чакате доставка. Абе я вървете на..... и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айротуинки с класически щипки за по 3-5 лв, изкарват доволно 1 година. На следващата есен са в коша и нови, пак такива. С какви ли не маркови съм пробвал, ако са започнали втората година- вече имат забележки. А не съм имал толкоз специални окачалки, че да им сменям само перата. На класически чистачки това е излишно упражнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Булдим, до Сточна гара - и двете чистачки за Октавия 2 струват общо 55 лева - от осичките до перата.

Като едната струва 25 лева, а другата 30.....

Само не знам коя колко струва - съответно, дясната колко, и колко лявата.

Предполагам, че по-дългата струва повече! :mrgreen:

Работят и в събота!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ отиваш и даваш същия номер, без да обясняваш какво е. Следва голям майтап - ама това са пера за чистачки, ние продаваме цели. Ама аз искам тая позиция, вас не ви интересува какво има в плика. Е добре, ама ще чакате доставка. Абе я вървете на..... и те така.

и след "вървете на....." отиваш в кое да е Порше или Юнитрейд в Дружба :mrgreen:

Пролетта в Порше Изток имаха налични и ги взех веднага. Както вече се обсъди смяната е елементарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де. Макар, че в интерес на истината не съм особенно доволен от качеството на гумата - за 2 години и вече има няколко линии по треакторията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.