Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

здравейте колеги имам питане


mihael nikolov

Recommended Posts

Сега гледам промоциите на нашата марка и видях промоциите на новата октавия и съпърба ама имам питане за този двигател 1.4 с турбо 120 к.с.не е ли малък за този вид автомобил все пак оки и съпърб с двигател 1.4.ДАВАИТЕ МНЕНИЯ.МНОГО ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ аз иначе съм доволен от фабията.пожелавам на всички много безпроблемнни километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mihael Nikolov, този двигател хич не е малък, защото е с ТУРБО - ако погледнеш и други негови характеристики като например въртящия момент (Nm), ще видиш, че тоя 1.4 TSI ще бяга повече отколкото стария 2.0 115кс ;) ;) Т.е. мощност на тази кола няма да й липсва, ще тегли добре и на ниски, и на средни, че и към високи обороти.

 

Това, което ме притеснява е какъв е ресурсът на това животно - не се произвежда от много време и трудно могат да се посочат дефекти. Но като динамика и нисък разход ще е много по-добър от 1.4 с 80кс на Октавия. Немците и чехите са смятали преди теб ;), пък са го и карали ;) - т.е. няма да е слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

derial не знам дали са смятали ама имах едно ауди а4 1.9 тди 110 к.с. автомат и беше много слабо просто за това ми стана интересно да попитам.

Mihael Nikolov, този двигател хич не е малък, защото е с ТУРБО - ако погледнеш и други негови характеристики като например въртящия момент (Nm), ще видиш, че тоя 1.4 TSI ще бяга повече отколкото стария 2.0 115кс ;) ;) Т.е. мощност на тази кола няма да й липсва, ще тегли добре и на ниски, и на средни, че и към високи обороти.

 

Това, което ме притеснява е какъв е ресурсът на това животно - не се произвежда от много време и трудно могат да се посочат дефекти. Но като динамика и нисък разход ще е много по-добър от 1.4 с 80кс на Октавия. Немците и чехите са смятали преди теб ;), пък са го и карали ;) - т.е. няма да е слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

derial не знам дали са смятали ама имах едно ауди а4 1.9 тди 110 к.с. автомат и беше много слабо просто за това ми стана интересно да попитам.

 

АФН-а не е бил връх на технологичния прогрес никога, ма носи на бой много. 100% читав АФН (на А4-ка) трябва да върви повече от Фабията ти сега. Ако е бил по-куц, значи просто е бил счупен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че беше много куц ама слаб за автоматик.например имаме а6 2005г.3.0 ТДИ 224 К.С. автомат направо лети никога не ме е било страх да изпреварвам с него а с а4 все имах едно на ум.Иначе наистина са големи кучета много здрав мотор просто слаб за автомат според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mihael nikolov,много ми е интересно,че сравняваш два абсолютно различни двигателя,които вероятно имат и различни типове автом.ск.кутии!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравненията наистина са неуместни.

Иначе тенденцията при водещите автопроизводители и малки и наточени двигатели с ниско собствено тегло, голяма мощност и нисък разход, съответно по - малко вредни емисии.

VAG ще пускат 1,2 TSI и 1,6TDI CR на новия Голф, респ. същите ще дойдат и на Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.