Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно вентилацията... ?


euroteam

Recommended Posts

Колеги, някой знае ли в О2, кои от въздуховодите на вентилацията, засмукват въздух от купето на автомобила, когато е активирана функцията "вътрешна циркулация"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели какво ще правиш.

 

Да не си решил да прочистваш инсталацията с онези спрейове, които се оставят няколко минути да се изцикат сами, а през това време климатика работи на режим рециркулация.

 

Ако това ще правиш: най-приятелски съвет - недей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина интересно защо да не го използва.

Препарата е на Нигрин и аз поне не знам друг на пазара с който да можеш да направиш нещо по въпроса с гадната миризма на климатика. Даже мислих да го пробвам на мерса на баща ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен засмърдя кисело :x , казвайте кой е най-ефикасния препарат, за да не откриваме топлата вода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам автогол ли да го нарека как ли...

 

Преди време направих тази простотия и после си скубах косите от яд.

 

Даже мисля, че тук във форума прочетох за въпросния спрей и как някой беше доволен от използването му.

(Ако открия темата ще допиша и там)

 

След процедурата няколко часа миришеше хубаво но после настана ад - в буквалния смисъл... и така една седмица поне ](*,)

 

Остана една много тежка и вредна миризма, която се наслои във филтъра - дори след смяната му остана известно време.

 

Изчисти се за радост. Но повече такива експерименти - никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го няма още този проблем , само при спиране от студеното след минута замирисва леко на мокри стари чорапи , но за малко.

Винаги спирам климатроника 5 мин преди да се прибера и оставям на по-силен вентилатор за да може да изсъхнат тръбите и питата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, смятам с НИГРИН, да се прицеля в засмукващите въздуховоди!*

Но този път при изключен климатик(ЕСОN), пусната вътрешна циркулация, вентилатора на MAX и температурата на MIN.

 

*Смятам да направя горната процедура, защото вече веднъж го правих по инструкцията на опаковката на НИГРИН т.е. същото но с включен климатик и спрея беше поставен на пода!

РЕЗУЛТАТА БЕШЕ НУЛЕВ!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз го спирам в поне 90% от случаите, но явно няма гаранция...

Почти цяла година нямаше проблем, ама на...

Лошото е, че веднъж завъдят ли се трябва да се изтребят с нещо, иначе няма спасение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на миризмите от самия спрей:

Не усетих нищо неприятно от него, по скоро няма миризма, като това се отнася само за НИГРИН, други не съм тествал!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Forester - препарата не беше на Нигрин.

 

Принципно не бих ползвал повече препарат на този принцип.

 

Аз съм много доволен от този на снимката по-долу - Safety Air - има го по големите бензиностанции.

Той се пръска във въздуховодите и най-вече по питата.

 

Иначе както каза Димон - задължително 5 мин преди спиране включваш econ и на максимална сила на вентилатора за да се изсуши питата.

 

1285190805.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По отношение на миризмите от самия спрей:

Не усетих нищо неприятно от него, по скоро няма миризма, като това се отнася само за НИГРИН, други не съм тествал!!

 

Откъде го взе спрея на Nigrin? Аз никъде не го намирам... Смених филтъра, изпръсках някакъв спрей на StacPlastic(този от поста на Kalata) във въздуховодите и миризмата на чорапи, която я има като спра климатика, изчезна точно за 2 дни и пак се появи :-k. Утре ще ги тормозя момчетата в ЕТ да ми изчистят/сменят филтъра на изпарителя на климатика(Боби беше писал за него преди време), дано има някакъв ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично си купих НИГРИН от практикер, но миналата седмица взех последния! Дано са заредили!

 

За тотално почистване на миризмите, трябва да се разглоби климатика и по-специално изпарителя, там се събира фин прах и при наличието на влага, която е постоянно присъствие се образуват плесени и бактерии, които замъсяват въздуха. За съжаление за да се избегне това, трябва солидно почистване на изпарителя всяка година, което е ДОСТА трудно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нигрина го има в Практикер.

За домашния си климатик ползвах нещо подобно на това на Kalata, само че на MOTIP (има го в Практикер и Бриколаж).

Пръска бяла пяна безвредна на пипане и с приятна миризма, която се оставя да полепне здраво по питата и да потече по нея, оставя се да действа 15 мин и после газ на вентилатора.

Действа, правя го всяка пролет, обаче как да се прицелиш в питата на автомобилния климатик, не съм гледал на Фабията като се свали филтъра на купето дали се вижда нещо, а и мястото е доста криво. На мерса W 124 филтъра е в моторния отсек и за да докарам до питата трябва да пръсна във въздухозаборника след филтъра, само че там е и вентилатора, ако всички полепне по него какво става.....

Разчитах на препарата на нигрин, ама .... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да разубеждавам никого - пък и нали написах, че онзи не беше марка Нигрин.

 

Просто според мен този вариант - с такъв тип спрей - не е удачен.

 

Както написаха и другите колеги гадните бактерии се завъждат по самата пита - а не по въздуховодите, както се опитват да ме убеждават някои.

 

За съжаление при О2 няма филтър пред тази пита, която смяна на евентуален филтър би могло да реши проблема...

 

За да се стигне до питата пък трябва да се разглоби половината табло и незнам си още колко неща... т.е. не става smile011

 

Аз през топлите сезони си ползвам онзи спрей - от снимката - и съм доволен. Уточнявам обаче - един спрей през април/май... после през юли още един... и третия през септември...

 

И веднъж би било достатъчно АКО винаги мога да изключвам климатика малко преди спиране, за да се изсуши питата... а това съгласете се не може да се получи - винаги има къси маршрути или кратки спирки и веднъж-дваж като остане влагата върху питата и е топло навън и ония ми ти бактерии се развъждат като луди...

 

Отработил съм си и лека процедура при самото пръскане - ако на някой му е любопитно да разкажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, някой знае ли кои въздуховоди засмукват въздух при активиране на вътрешната циркулация???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Днес реших да погледна дали има достъп до питата на климатика при Окт1 и се оказа,че не само има,но и е много лесен.Ето как става почистването на питата.Има едно капаче под жабката,което като се свали се отваря достъп до перката на вентилатора и към питата.Предварително се извинявам за тези подобия на снимки,но имах само телефон под ръка,пък и беше мрачно,но общо взето ще добиете представа за какво става въпрос.Използвал съм препарат за почистване на Мотип(има го в Практикер).Пръска се от 5см. за да може препарата хубаво да навлезе в дълбочина.Ако пръскате от непосредствена близост пяната се връща от силната струя.

post-4165-138453111668_thumb.jpg

post-4165-138453111674_thumb.jpg

post-4165-138453111679_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.