Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Температурата на охладителната течност за Фелиция


markoni120

Recommended Posts

имам питане стрелкат на температурата къде е нормално да стои, по средата или на първото деление след 70 градуса :?: :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам питане стрелкат на температурата къде е нормално да стои, по средата или на първото деление след 70 градуса :?: :-k

На 90 сам прецени къде е :!:попринцип е по средата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

villi78 не реагирай така. Човека пита,защото явно като мен е отскоро с Шкода,аз също имам съмнения относно температурата, тъй като мн трудно вдига температурата и досега не съм си чувал вентилатора.Както си е долу на 70 изведнъж ми качва на 80-90 макс,навсякъде дават охлаждането на фелицията като проблемна област. Най-добре е да се проверява за запушвания(маркучът ми веднъж беше запушен(беше странно студен),добре, че не я бях карал много. Наливай си антифризче(има един руски,жълт-мн добър) и си проверявай с-мата че иде лято. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

villi78 не реагирай така. Човека пита,защото явно като мен е отскоро с Шкода,аз също имам съмнения относно температурата, тъй като мн трудно вдига температурата и досега не съм си чувал вентилатора.Както си е долу на 70 изведнъж ми качва на 80-90 макс,навсякъде дават охлаждането на фелицията като проблемна област. Най-добре е да се проверява за запушвания(маркучът ми веднъж беше запушен(беше странно студен),добре, че не я бях карал много. Наливай си антифризче(има един руски,жълт-мн добър) и си проверявай с-мата че иде лято. Поздрави!

Никакъв руски , български или и тем подобни , трябва да налей G12;G12+ или G48(с цвят - червен , розов или зелен)

Че ако кара с друго , се почват проблемите със загряване,губене на охл. течност и ремонт на цилиндрова глава (ако става на работа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13044269651319912156.JPG

 

Когато загрее колата стрелката спира на първата жълта черта(жълтите аз ги направих за по ясно :D )Спира там и не мърда(резултат от изправен термостат).В жегите и при градско каране,понякога стига до втората жълта стрелка и се включва перката ;) След малко стрелката се връща пак на първата жълта :DТова на моята каляска,но тя е дизел(ако е от значение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13044269651319912156.JPG

 

Когато загрее колата стрелката спира на първата жълта черта(жълтите аз ги направих за по ясно :D )Спира там и не мърда(резултат от изправен термостат).В жегите и при градско каране,понякога стига до втората жълта стрелка и се включва перката ;) След малко стрелката се връща пак на първата жълта :DТова на моята каляска,но тя е дизел(ако е от значение)

:smt017 Само че при мен перката се включва по средата между двете жълти линийки. И се случва обикновено по софийските задръствания, днес например - беше около 30°С рано след обяд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двамата градусите са в нормите и вентилатора включва на време , така че не се притеснявайте .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсе за информацията, защото смених датчика за включване на перката, който включва замалко (около 5-10 сек.) и след това изключва и стрелката продължава да стои м\у двете жълти стрелки както е посочил колегато по горе и се чудя дали е нормално (колата е с климатик и две скорости на перката) :?: :?: :?: Предишният датчик си включваше перката, която работеше по-дълго и стрелката стоеше на първата "жълта линия", но се наложи да го сменя, тъй като не включваше втора скорост колата в градски условия при включен климатик вдигаше температурата до 110 градуса :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13044269651319912156.JPG

 

Когато загрее колата стрелката спира на първата жълта черта(жълтите аз ги направих за по ясно :D )Спира там и не мърда(резултат от изправен термостат).В жегите и при градско каране,понякога стига до втората жълта стрелка и се включва перката ;) След малко стрелката се връща пак на първата жълта :DТова на моята каляска,но тя е дизел(ако е от значение)

Аз съм с бензинов ДВГ и съм с точно по същото описание :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13044269651319912156.JPG

 

Когато загрее колата стрелката спира на първата жълта черта(жълтите аз ги направих за по ясно :D )Спира там и не мърда(резултат от изправен термостат).В жегите и при градско каране,понякога стига до втората жълта стрелка и се включва перката ;) След малко стрелката се връща пак на първата жълта :DТова на моята каляска,но тя е дизел(ако е от значение)

Аз съм с бензинов ДВГ и съм с точно по същото описание :smt017

Аз пък съм с азот и при мен е така smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13044269651319912156.JPG

 

Когато загрее колата стрелката спира на първата жълта черта(жълтите аз ги направих за по ясно :D )Спира там и не мърда(резултат от изправен термостат).В жегите и при градско каране,понякога стига до втората жълта стрелка и се включва перката ;) След малко стрелката се връща пак на първата жълта :DТова на моята каляска,но тя е дизел(ако е от значение)

Аз съм с бензинов ДВГ и съм с точно по същото описание :smt017

Аз пък съм с азот и при мен е така smile001

 

кеф smile035 КЪДЕ ПРОСАВАТ ТАКЪВА УРЕДБИ ЗА АЗОТ И АЗ ДА smile117 ДА Я СЛАГАМ :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колеги писнами!!!! Пускам климати ОК, температурат си е нормална, но влезали в задръстване или баир стрелкат стига 110 градуса, изключвам го и температерата намаля до нормалното. Смених датчик на вентилатора на радиатора , тъй като мислих, че невключва втора степен, но пак същто. Помогнете какъв ли ще да е проблема :-k :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно радиаторът (кондензаторът) на климатика загрява доста. При нормална работа самият хладилен агент, който е под високо налягане в кондензатора се загрява до 80 - 85 °С. Съответно от кондензатора към радиатора постъпва загрят въздух. Това е и причината да има втора степен на вентилатора.

Пробвай с промивка на охладителната система и после истински антифриз. Ама като казвам истински имам предвид наистина истински, за да не ти се случи ето това - viewtopic.php?f=1&t=13855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охладителната система е прочистена и налят розов антифриз, но промяна няма. Немога да разбера да ли се включва втора степен на вентилатора??????? :( Каква ли ще да е причината за тази висока температура на работа или това е нормално:?: :?: :?: Колата е 1,3 монотроник с климатик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да стига 110.

.. ааа нормално е ... с китайски датчик и мойта е стигала 110 гр. ;) а при проба с термометър антифриза е с 10-12гр. по-малко smile020

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега къде е мериш температурат в разширителния съд ли и с какъв инструмент? Датчика за температурата го смених и новият е от шкода магазина на бул.В.Левски, ама дали е китайски незнам :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако струва 15лв сам може да направиш сметка че няма да е оригинален нали? Причините за загряване може да са много и най-различни, така в форума трудно нещо ще се помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за себе си открих стила на каране на Шкода в летни жеги и големи задръствания - Уеко и без много форс ... когато не се цеди мотора на всяка предавка т.е. кара се в рамките на 2000 - 2500 об/мин колата почти не стига до температура за включване на перката ... от друга страна разхода пада с около литър - литър и половина , а времето за придвижване е почти същото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.