Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачни дискове


Recommended Posts

помагайте в избора на сп дискове и накладки колебая се между дискове на TEXTAR-84лв/бр или BREMBO(обикновени)-94лв/бр както и накладки за тях TEXTAR-80лв к-т или ATE-100лв к-т ,удачно ли е съчетанието на дискове и накладки TEXTAR или има по-добро съчетание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • pesho_b

    7

  • villi78

    7

  • Paragliding

    7

  • skodafen

    6

Най-много писали в темата

помагайте в избора на сп дискове и накладки колебая се между дискове на TEXTAR-84лв/бр или BREMBO(обикновени)-94лв/бр както и накладки за тях TEXTAR-80лв к-т или ATE-100лв к-т ,удачно ли е съчетанието на дискове и накладки TEXTAR или има по-добро съчетание

 

Няма какво да се чудиш, от изброените всички са добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко страници назад (дали не беше на 1-ва) нали имаше списък, кои се кривят. Погледни го. Аз за мойте ще пробвам гаранцията, само ще покарам още малко, че за сега не тресе, само спира на импулси при леко натисната спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да използвам темата ( прочетох я изцяло), при по високи скорости над 70 км/ч усещам вибрация на волана при натискане на спирачката. Въпроса ми е - освен от криви спирачни дискове има ли друга прична за тези вибрации? Спирачните дискове са ми нови и ръбче още не са направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, не е и от лагер на главина, защото щях да го чуя като "вие". Веднъж вече съм сменял на предишната си кола лагер на главина и знам как "вие".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямането на ръб не е гаранция за прав диск ! Даже стар диск с ръбче е по-вероятно да е прав. Освен диск , все пак е възможно да е от баланс на предните гуми или от самите гуми...Може да размениш със задните за проба.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямането на ръб не е гаранция за прав диск ! Даже стар диск с ръбче е по-вероятно да е прав. Освен диск , все пак е възможно да е от баланс на предните гуми или от самите гуми...Може да размениш със задните за проба.

Поздрави!

 

Да, но ще му тресе и без да натиска спирачка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са чисто нови и са балансирани, явно е от дисковете ама как може да се провери това. При под 60 км./ч не се усещат вибрациите при над 70 км/ч вече започват да се усещат на волана. А има ли някаква вероятност да трябва нещо да се обезвъздушава по спирачната система ( не съм в час и не разбирам), но като че ли от няколко дена съвсем малко спирачката ми "пропада" т.е. спира малко по-надолу или когато на място е натисната се усеща, че трябва като съм спрял и държа на едно положение спирачката след малко трябва съвсем леко да донатисна педала.

Благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди не го правеше това нещо и при 130км/ч като спирм не вибрираше въобще. Сега се сещам, Младен знае, имам една лета джанта дето е "заварявана", има шев, и май с новите гуми отиде отпред, възможно ли е от нея да са тези вибрации при спиране при висока скорост? При движение няма никакви вибраци и сходимоста е идеална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да правиш големи разходи , размени най-напред задните с предните гуми ( заедно с джантите)! Нищо не губиш . Ял съм го тоя , не говоря празни приказки ...Излезе от "перфектния" баланс в комбинация с готини гуми. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да правиш големи разходи , размени най-напред задните с предните гуми ( заедно с джантите)! Нищо не губиш . Ял съм го тоя , не говоря празни приказки ...Излезе от "перфектния" баланс в комбинация с готини гуми. smile027
Преди задните бяха предни и това го нямаше.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди не го правеше това нещо и при 130км/ч като спирм не вибрираше въобще. Сега се сещам, Младен знае, имам една лета джанта дето е "заварявана", има шев, и май с новите гуми отиде отпред, възможно ли е от нея да са тези вибрации при спиране при висока скорост? При движение няма никакви вибраци и сходимоста е идеална.

 

Ако искаш ела тези дни да ги пребалансираме и ще ги разменим, но силно ме съмнява да има ефект. Няма логика да имаш дебалнс на гумите и да го усещаш само при спиране. Дебаланса се изразява винаги при определени оброти а в случая само когато натиснеш спирачка при която имаш триене на въртящ елемент "спирачен диск".

Ела все пак да видим дали ще открием нещо,

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди не го правеше това нещо и при 130км/ч като спирм не вибрираше въобще. Сега се сещам, Младен знае, имам една лета джанта дето е "заварявана", има шев, и май с новите гуми отиде отпред, възможно ли е от нея да са тези вибрации при спиране при висока скорост? При движение няма никакви вибраци и сходимоста е идеална.

 

Ако искаш ела тези дни да ги пребалансираме и ще ги разменим, но силно ме съмнява да има ефект. Няма логика да имаш дебалнс на гумите и да го усещаш само при спиране. Дебаланса се изразява винаги при определени оброти а в случая само когато натиснеш спирачка при която имаш триене на въртящ елемент "спирачен диск".

Ела все пак да видим дали ще открием нещо,

поздрави

През седмицата като ми остане малко време ще дойда за което и ще почерпя. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах абсолютно същия проблем ! Проявяваше се само при спиране . Гумаджиите (мои приятели) твърдяха , че е от диск . ...След като смених летните със зимните гуми обаче се оправи ! Дотогава правих поне 3 баланса ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте колеги,

ще ползвам тази тема и аз да помоля за помощ. От година и 10 месеца си бръмча със Шкодилака. Като я взех смених дискове и накладки - дискове Brembo и накладки ATE. Изкарах около 10к. км. и почна да тресе - дисковете на струг и се оправиха. Така карах горе - долу още толкова. Нещата ми станаха съмнителни и си помислих, че нали бая партиди Brembo некачествени по едно време се бяха появи - уцелил съм някакви дефектни. Айде нови дискове Textar. Пак толкова 8-9к. км и пак започна тресенето - айде пак струг и нови накладки (Textar). Сменихме и втулките на спирачните апарати - случайно да не затяга от едната страна и така да се кривят. Този път изкараха цели 13к. км. и почна пак да тресе. Не знам вече какво да правя в ЕТ ли да ходя да ги сменям, някъде другаде ли да търся проблема (примерна както четох в главината). Благодаря за отделеното време на всички и лека вечер s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам след струговене или смяна на дисковете всичко се оправя за известен период от време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4е4о, да не се окажат спирачните маркучи? Аз имах подобен проблем преди време, сменях дискове и накладки на корем, маркови, скъпи.... е няма и няма, след определено време се кривяха.

 

Рахатясах като смених маркучите. Те си бяха дъртички де, обясниха ми, че с времето вътре се разпадали и почвали да се образуват клапи, оттам задържат накладките, прегряват дисковете и те така.

 

Гледам, че с О1, може би е време да ги смениш ако са оригиналните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4е4о, да не се окажат спирачните маркучи? Аз имах подобен проблем преди време, сменях дискове и накладки на корем, маркови, скъпи.... е няма и няма, след определено време се кривяха.

 

Рахатясах като смених маркучите. Те си бяха дъртички де, обясниха ми, че с времето вътре се разпадали и почвали да се образуват клапи, оттам задържат накладките, прегряват дисковете и те така.

 

Гледам, че с О1, може би е време да ги смениш ако са оригиналните.

 

Благодаря Цецо,

оригиналните са си още, не са сменяни - мога като за последно да пробвам да ги сменя и тях, да направя един струг и ако не се получат нещата да отида в ЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Ха честито и от мен.. Същите проблеми.. Дисковете са Textar, накладките - TRW, не съм жалил кинти. И продължава - като погаля педала на спирачките - друс-тръс, като го натисна сериозно - претриса и спира да тресе, спира си стабилно. Ще търся къде е проблема и като го хвана - тук ще пиша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.