Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачни дискове


Recommended Posts

на пасата (В4) бях с brembo max невентилирани - много добри впечатления имам от тях. осезаемо по-добро спиране на кола с не много добри спирачки. износват повечко накладките, но си струва. цената също беше по-височка от нормалното. така изглеждат:

post-2618-13845308899_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • pesho_b

    7

  • villi78

    7

  • Paragliding

    7

  • skodafen

    6

Най-много писали в темата

вибрират при спиране с вис.скорост

и те се кривят 100%

е, той пасаторът не бягаше чак толкова, а до кривене не успях да ги докарам, защото го продадох малко след като ги сложих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ще пробвам с нови дискове от ЕТ, по 106 лева парчето. Майстора ми разви невероятната теория, че е възможно стила на каране да е причина за кривенето, като го помолих да уточни, каза - много ползваш спирачки???!!!

това в добавка към другата дежурна теза на "майсторите" - кърък те гони, която теза е универсално-философска.

Благодаря на всички за мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко ме наплаши една друга тема за сервиза на ЕТ, че "майсторчетата" си правели гонки с колите на клиентите...не че мойта е голяма резачка, ама де да знам на кой малоумник какво ще му дойде на главата, да пробва каскада или офроуд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма страшно записваш си час отиваш и нервно крачиш пред сервиза разглеждаш новите докато я оправят досаждаш им ако се мотаят това е работа за 1 час като знам как е там може и за 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз спирачни дискове и накладки бих купил и сменил само в ЕТ. Така поне наистина както е споменато по-горе, ще имаш и гаранция.

Със спирачките и окачването шега и пестене на пари не бива да се правят.

 

Знам че има мноооого по-добри (и по-добре изглеждащи) дискове и накладки от тези на Шкода, но според мен фабричните са най-добрия избор.

 

'Ей на т'ия не им се кривят дисковете 'ама ние караме с по-евтини дискове все пак:

brake-glow.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

'Ей на т'ия не им се кривят дисковете 'ама ние караме с по-евтини дискове все пак:

brake-glow.jpg

 

То на тез не им се кривят ... направо се пръскат smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васил да Ви каже за марката на дисковете и накладките!

 

Хайде кажете, че и на мойте им е ред :-k

Ами ти не четеш ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,чул съм че ако ползваш спирачки докато влизаш в дупки стават страшни неща-кривят се дискове,чупят се спирачни апарати и др.С 2 думи ако те изненада дупка ползваш спирачки до нейното начало,после пускаш педала и ако не си успял да намалиш достатъчно-една майна на кмета smile150 Така най много да преебеш някоя гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,чул съм че ако ползваш спирачки докато влизаш в дупки стават страшни неща-кривят се дискове,чупят се спирачни апарати и др.С 2 думи ако те изненада дупка ползваш спирачки до нейното начало,после пускаш педала и ако не си успял да намалиш достатъчно-една майна на кмета smile150 Така най много да преебеш някоя гума.

 

 

Едно време като карах курсове за книжка кат. В, помня че това с отпускането на педала на спирачките преди дупка или неравност беше едно от нещата които инструктора ме научи още в началото и не мога да си представя че има колеги които не спазват това правило докато управляват автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Шкода Октавия II 2006 година 50 000 км пробег до сега - изкривени дискове :cry: Май са кашкавалени или нарочно ги правят да изкарват по малко. Вариянта с нагряването и рязкото охлавдане не е много правдоподобен тъй като досега такова нещо не ми се е случвало на друга кола.

 

 

Вече мина около месец с новите дискове и около 2000 км. Резултата: при леко натискане на спирачка при скорост <40 км/ч се усеща че колата спира на импулси, като някой 30 годишен икарус. Очаквам скоро да почнат пак вибрациите. Оставих над 600 лева по спомени за смяната на дисковете и накладките. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а каква марка са дисковете ?

 

 

Смяната беше в ЕТ. Не знам каква марка са, помня че пишеше на дисковете, че са немски, а накладките англииски. Мога да проверя утре марките, пазя кутиите.

 

EDIT: не пише марка, поне аз не видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяната е била в ЕТ - имаш гаранция. Поне ако се окаже че сменените части - дисковете - имат дефект. Но щом и след тази смяна ти прави същия проблем - ЕТ да намерят проблема. Според мен могат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно мат'риала не е добър... Не може толкова хора, тук, а и другаде, да се оплакват от бързото кривене. Скоро сменях и аз предните дискове - стори ми се, че им е време, въпреки че можеха сигурно без проблем да изкарат още 30 хил. и взех brembo, а накладките - ferodo. Колата определено спира по-добре, а за 15хил. не съм усетил да вибрират, та за сега, доволен съм от тази комбинация, която я спретна всъщност майстора ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяната е била в ЕТ - имаш гаранция. Поне ако се окаже че сменените части - дисковете - имат дефект. Но щом и след тази смяна ти прави същия проблем - ЕТ да намерят проблема. Според мен могат.

 

Стига сте се успокоявали с тези гаранции! Колко примери мога да ви дам по истински случаи по какви ли не причини да не признаят гаранцията не е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно мат'риала не е добър... Не може толкова хора, тук, а и другаде, да се оплакват от бързото кривене. Скоро сменях и аз предните дискове - стори ми се, че им е време, въпреки че можеха сигурно без проблем да изкарат още 30 хил. и взех brembo, а накладките - ferodo. Колата определено спира по-добре, а за 15хил. не съм усетил да вибрират, та за сега, доволен съм от тази комбинация, която я спретна всъщност майстора ми.

 

Може ли адрес откъде са купени дисковете и накладките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно мат'риала не е добър... Не може толкова хора, тук, а и другаде, да се оплакват от бързото кривене. Скоро сменях и аз предните дискове - стори ми се, че им е време, въпреки че можеха сигурно без проблем да изкарат още 30 хил. и взех brembo, а накладките - ferodo. Колата определено спира по-добре, а за 15хил. не съм усетил да вибрират, та за сега, доволен съм от тази комбинация, която я спретна всъщност майстора ми.

колега колко ти излязоха дисковете ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли адрес откъде са купени дисковете и накладките?

Нямам идея за адреса... Митко, който ми прави колата ги поръчва от няколко места, с които работи и му ги доставят в рамките на деня. Аз отивам при него и му казвам, какво искам да се смени, а той ако види нещо друго, че му е дошло времето, когато разглоби колата, врътка пак телефончето и докато прави заплануваните неща /поръчани и пристигнали предварително/, пристигат и другите чарколя. Последният път отидох за ангренаж - комплект разбира се, пистов ремък, масло, всички филтри, а освен тях, смени маслото на скоростите, ролката с амортесьора на пистовия ремък, водна помпа, накладки и дискове, маслената магистралка за турбото... Ако искаш, мога да ти дам телефона му, да говориш с него /или да се видите направо/ и да ти каже къде е магазина...

 

колега колко ти излязоха дисковете ?

Дисковете мисля, че бяха към 140-150 лева, но не съм 100% сигурен. Не са вентилирани. Имат 2 или 3 маркера - дупчици с различна дълбочина, по които да се контролира износването. Помня, че имаха специална книжка, гаранционна карта, ала-бала, но...всичко беше на немски, а аз не го чаткам изобщо този език, та не мога да кажа дали е автентично всичко, но факт е - изглеждаха перфектно! След 15К, поне аз не забелязвам колата да тресе при сипране /най-честия проблем, от който много хора тук се оплакват/, а и колата спира определено по-добре. Карах с тези дискове при -20 и при +35 температури на въздуха - демек, не е да не съм ги ползвал в различни ситуации.

Сега, мисля, че търсейки отговор на въпроса с кривенето на дисковете, трябва да се обърне внимание и на накладките със сигурност. Когато се видя, че е хубаво да подменя дисковете, майстора ми каза, че на доста хора е сменил тези консумативи, като е използвал Брембо дискове в комбинация с Феродо накладки и...няма никой, който се е оплакал. А не е като да не е сменял... За съжаление, не помня точните номера нито на накладките, нито на дисковете.

Дано съм помогнал малко :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.