Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

FABIA 1.2 HTP 12V - За и против


patchosan

Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    6

  • Favorit

    5

  • new_

    5

  • fubar

    4

Най-много писали в темата

Най-доброто приложение за 1.2 е за таксиметрова кола - ефтина кола, позволява ефтина газова....и до тук предимствата свършват.

Кара се 3 години докато "издъхне" и толкова. Това не е кола с която да усетиш удоволствие от шофирането....а са толкова малко удовослтвията които му остават на човек.

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k Според мен и 1.2 може да носи удоволствие и то без да е необходимо да обвързва удоволствието с високи скорости, което пък е плюс откъм глоби и точки. Шасито на Фабия не е перфектно, но е добро за класа си. В завой се държи чудесно /стига де не си с гуми 165, разбира се/ и на мен лично ми харесва как реагира на подаване и отнемане на газ. На леко хлъзгав път позволява въртене на задник без помощ от ръчната, което не е много характерно за предно предаване. Пък и двигателя е лек и не тежи много отпред, плюс това макс. въртящ момент идва доста ниско за бензинов агрегат - още на 3000 оборота.

Естествено, липсват му кончета, но разликата в удоволствието спрямо по-мощните двигатели е доста по-малка от разликата в цената.

ПС. Според мен факта, че е предпочитан от таксиметровите шофьори говори за висока издръжливост. За тях всеки ден в сервиза е яко на загуба. А и учудващо често се отнасят доста немилостиво към колите си.

 

Съжалявам, май се отплеснах оффтопик smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като таксиметров шофьор да си кажа мнението за този двигател.първо да отбележа ,че не скъпя за части и ремонти и гледам да е в перфектно състояние(като я закарам при БЕГАЧКАТА ,той ще потвърди)

1.висок разход на бензин

2.метан(наща е с метан)-абсолютно против-липса на мощност

3.на около 20000км-смяна на биалетки и тампони на носача

4.неоправдано скъпи части за автомобил от такъв клас

5.повече от трима пътници и пуснат климатик -мъка

6.неясно защо,но на задните светлини крушките горят много лесно-за две години около 20 крушки

7.и най-важното(говоря за бургас)пълна липса на разбиращи майстори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като таксиметров шофьор да си кажа мнението за този двигател.първо да отбележа ,че не скъпя за части и ремонти и гледам да е в перфектно състояние(като я закарам при БЕГАЧКАТА ,той ще потвърди)

1.висок разход на бензин

2.метан(наща е с метан)-абсолютно против-липса на мощност

3.на около 20000км-смяна на биалетки и тампони на носача

4.неоправдано скъпи части за автомобил от такъв клас

5.повече от трима пътници и пуснат климатик -мъка

6.неясно защо,но на задните светлини крушките горят много лесно-за две години около 20 крушки

7.и най-важното(говоря за бургас)пълна липса на разбиращи майстори

 

бих казал смени си колата наистина е куца.

1. 6,5-7 при скорости до 190

2. не ползвам

3. на 125000 смяна само на 2 тампона

4. реални цени

5. 2-ма с багаж културно на 160 с клима

6. проблем в ела

7. нямам виждане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,

Колата от подиса ми е с 1,2 htp мотора и мога да кажа, че съм доволен от към динамиката. Не е изтребител и не съм вдигал повече от 130 км.ч но засега я пазя....

След първата смяна на маслото ще видим.

За разликата в цената от 1,4(близо 2000 лв.) избрах да си взема екстри и не съжалявам.

Положителните ми мнения са много повече от отрицателните, но те не са свързани с мотора.

Тропането в дясно под жабката е супер дразнещо, в първия момент когато ми остане време ще ходя да се занимавам с ЕТ.

Разхода грдско е между 6.5-9 а извъградско от 4,8 до 6,5 максимум с климатроник.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фубаре,точно 1080 кг се оказа комбито,с всичко по нея,zero fuel weight,както се вика при самолетите.A hatchback-ът като моя е със 70 по-лек.

След като смених горивния филтър,за което писах в друга тема,Шкодичката тръгна доста по-добре,разходът падна с 10-тина процента,променям оценката от 5- на 5.

А наистина,този боец с темата какво ли направи?Сигурно се е отказал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек с такава кола ще си позволя и аз да коментирам по темата:) Колата не е състезателна, това е ясно така че не виждам какво има въобще да коментираме по този въпрос а и човекът не ни е питал по него. Градско в София на натоварено движение ми дава 7.5-8/100 км , извънградско 5.5 до 6/100 максимум- несъмнено тук оказва влияние и индивидуалния стил шофиране. Колата е пъргава като за такъв двигател, има готин звук.

Иначе за афтърмаркет клима е безсмислено, тъй като разнообразието от такива коли е голямо и може да си намери такава с климатик, няма да му излезе по-евтино да сложи след това. Сравнението с таксиджийска кола ми се видя неуместно, макар че съм се возил точно в такива таксита на 600-700 000 километра. Все пак таксиметровите шофъори си изстискват колите до ръба на възможностите им, ако човек е ръсил крупна сума пари за такава лична кола надали ще иска да я скапва. Така че, колега, ако си решил да си купиш таква количка си купувай, само гледай ако ще е с климатик да е заводски!

Поздрави на всички smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
вече на няколко човека се налагаше да доказвам, че 1.2 HTP комбито вдига 190км/ч....
моите уважения ама това няма как да стане

обзалагам се на каквото кажеш

колега ще ме извиняваш ама аз съм със същото двигателче само че седан но

и аз мога да ти докажа казаното от fubar!!! аз лично съм категорично ЗА това двигателче!!! :smt017

post-4629-138453199536_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

искам да използвам темата. Изчетох я цялата и ме интересува какво ще ми кажете за тази Фабия, но комби. Обмислям покупка на такава, ето я http://www.cars.bg/u101365. Какво ще кажете за цената?

Ще се ползва основно за градска семейна кола, затова ме блазни багажникът. Ще я кара жена, ако има значение :P .

Интересува ме как стои въпросът с поддръжката, лесно ли се намират части и как са им цените, надеждна ли е (има ли опасност заради някой проблем да я пстави на пътя с дете и багаж). Въобще очаквам всякакви коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че обявата е малко некоректна -точно тази кола ми изглежда :

1.цвета(капучино се появява в гамата на Шкода след 2007г.

2.Тая от снимките е рестилинг а е март 2005????

3.Цената за кола на 90к км е ниска,(може пък да не е)

 

 

иначе модела е горе-долу приемлив-няма спортни претенции но бива и откъм разход и откъм цени на обслужване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че обявата е малко некоректна -точно тази кола ми изглежда :

1.цвета(капучино се появява в гамата на Шкода след 2007г.

2.Тая от снимките е рестилинг а е март 2005????

3.Цената за кола на 90к км е ниска,(може пък да не е)

 

 

иначе модела е горе-долу приемлив-няма спортни претенции но бива и откъм разход и откъм цени на обслужване

 

капучино имаше, ама е 6v.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие нормални ли сте.1.2 е най-шибания двигател,който Шкода някога е произвеждала.Огромни проблеми в главата,малуумно сервизиране(да се разбира ремонт няма, има смяна),на старо струва повече двигателя от 1,8т,100 вида мотори,със 100 вида инсталации и 100 видачасти.На всичкото отгоре суап с 4 цил двигател е невъзможно труден.Ебати кенефа ,ебати ХТП лайното ебаси,това нещо една година вече го правя,че има сантимент колата.То мотор+ключ+имобилайзер(табло)+еку + инсталация си е по софия 2 бона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие нормални ли сте.1.2 е най-шибания двигател,който Шкода някога е произвеждала.Огромни проблеми в главата,малуумно сервизиране(да се разбира ремонт няма, има смяна),на старо струва повече двигателя от 1,8т,100 вида мотори,със 100 вида инсталации и 100 видачасти.На всичкото отгоре суап с 4 цил двигател е невъзможно труден.Ебати кенефа ,ебати ХТП лайното ебаси,това нещо една година вече го правя,че има сантимент колата.То мотор+ключ+имобилайзер(табло)+еку + инсталация си е по софия 2 бона

 

Мда. Харесва ми колко си краен :) Ама си и прав общо взето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Случайно скивах пак темата и се сетих за едни случки хубави. Досега при нас е имало 3 случая на следния проблем с трицилиндровия двигател на шкода 1.2, получил много награди за иновация и т.н. 3-те случая са различни коли, не всичките таксита.

Хората качват баир с колата, спират на баира, гасят колата и включват на първа. Не дръпват ръчна! Колата веднъж-два пъти прехълцва назад (баира е хубав). Палят и кривят поне 6 клапана зловещо. Айде сега феновете на този двигател да кажат защо така :D Колегите Бегачката и Gedore да не подсказват ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Favorit

Тия 3-те 3-цилиндровите преди средата на 2005 ли бяха произведени ?

 

от 2003-та че и за в бъдеще май ще ги има... smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората качват баир с колата, спират на баира, гасят колата и включват на първа. Не дръпват ръчна! Колата веднъж-два пъти прехълцва назад (баира е хубав). Палят и кривят поне 6 клапана зловещо. Айде сега феновете на този двигател да кажат защо така :D Колегите Бегачката и Gedore да не подсказват ;)

Я да взема да пусна аз едно тото....че ми стана интересн.....дали пък некои мотори не им се иска да завъртят в обратен ред...а? :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Favorit

Тия 3-те 3-цилиндровите преди средата на 2005 ли бяха произведени ?

 

от 2003-та че и за в бъдеще май ще ги има... smile011

Знае се, че в началото е имало много проблеми с прескачане на ангренажната верига. Доколкото знам, до средата на 2005 на 2 пъти са променяли конструкцията на обтегача - първият път е били нещо свързано със системата за смазване, втория път - просто е удължен. Ако тия 3-те са били призведени след това - лощо ... Впрочем, позициятана обтегача различна ли е при спрян и при работещ двигател ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.