Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

ФВ Поло 1.0 1999 може ли с газ?


sixfeetunder

Recommended Posts

Имам POLO 1.0 1999 година и се чудя дали двигателя му може да издържи на газ?

 

PRR: Темата е преместена защото Polo все още не е в продуктовата гама на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е пълна инжекция, ще ти трябва Газов инжекцион, защото колекторите са пластмасови (поне така мисля :-k ) и може да изгърмят ако сложиш обикновена АГУ.

 

Пиши на Кирилица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам POLO 1.0 1999 година и се чудя дали двигателя му може да издържи на газ?
Ако е пълна инжекция, ще ти трябва Газов инжекцион, защото колекторите са пластмасови (поне така мисля :-k ) и може да изгърмят ако сложиш обикновена АГУ.

 

Пиши на Кирилица!

(нямам кирилица) :S

Ami mislq 4e ne e nikakav injekcion pone nishto ne pishe v knijkata osven 4e e 1.0

Mislq si dali shte izdurju dvigatelcheto sas gazova butilka v bagajnika. zashtoto s pulno kupe i bagajnik se zatormozqva ponqkoga a na men mi trqbva da mina 4000 km za 3 dni.

 

PRR: Писането на кирлица е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Следващия пост на маймуница се трие в комплект с горните два! Как се кирилизира Windows пише ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на бащата матиза е 0.8 кубика и има газова обикновена с някаква защита( изрязана клапа на възд.филтър),нищо че е пълен инжекцион,пак дърпа,мисля че ако се сложи нормално и се настрои като хората не трябва да има проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги и на тия "сополи" ли газови?!!!

 

в смисъл? :-k

Заслужава ли си? smile091

Заслужава си !!! Ако искате колоездачите да ви изпреварват на магистралата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на малолитражки няма смисъл от газ..или смисъла ще са то 1 2 лева

Да, ама не.

На градско(София) в делнични дни тази кола трудно ще падне под 7л/100. Ако гори 10/100 газ грубите сметки показват следното нещо:

на бензин: 7 х 1.85 = 12.95 лв за 100 км. градско

на газ: 10 x 0.75 = 7.50 лв за 100 км. градско

 

Т.е. не се пестят 1-2 лв, а повече от 5.

На печелившите честито. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на малолитражки няма смисъл от газ..или смисъла ще са то 1 2 лева

Да, ама не.

На градско(София) в делнични дни тази кола трудно ще падне под 7л/100. Ако гори 10/100 газ грубите сметки показват следното нещо:

на бензин: 7 х 1.85 = 12.95 лв за 100 км. градско

на газ: 10 x 0.75 = 7.50 лв за 100 км. градско

 

Т.е. не се пестят 1-2 лв, а повече от 5.

На печелившите честито. smile159

 

...а газовата уредба безплатна ли е? smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а газовата уредба безплатна ли е? smile175

 

Сметките единствено биха ориентирали човека каква газова да си вземе - дали обикновена за 300-400 лв или газов инжекцион за 1-2-3 000 лв, или пък изобщо да го откажат от слагането на газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тои човека никаде не е казал че кара в софия, просто му трябва да мине 4000км и иска да стане максимално евтино, но според мен лично няма смисъл.... =( тва е 1.0 ако е и на газ.. леле мале =( не знам не разбирам сори за спам =) аз лично не бих сложил в този случаи газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, аз живея в португалия бензинът беше 1,40 евро, въпреки че сега падна на 1,15 мисля да икономисам защтото пътувам и не малко (8месеца / 15 000км). Газовите системи тук са от 1000 евро нагоре и мислех да събера лятото 4 или 5 човека за една почивка и да си използвам да сложа някаква систем на газ. а до колкото градско, също всекидневно минавам през в Лисабон но не повече от 7, 8 км. Всекидневният ми курс е около 80км или 120км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е предимството на газовият инжекцион и защо цените варират между 1000 и 3000 лв? Колко ще ми се увеличи разхода на гориво. Тук газта на литър варира около 65 цента.

Разбрах, че въздушният филтър се сменя на 5000км а аз на бензин го сменям на 20000. Там също си заминават пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че въздушният филтър се сменя на 5000км а аз на бензин го сменям на 20000. Там също си заминават пари.
smile157 Въздушен филтър на 20 000 км????? Малко множко ми се струват за "консуматив", който в България струва 6 лв. за Фелиция например.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво е предимството на газовият инжекцион и защо цените варират между 1000 и 3000 лв? Колко ще ми се увеличи разхода на гориво. Тук газта на литър варира около 65 цента.

Разбрах, че въздушният филтър се сменя на 5000км а аз на бензин го сменям на 20000. Там също си заминават пари.

 

Както казах в първия си пост ако си с пластмасови колектори има опастност да изгърмят (а те не са евтини). Но ако колата не е пълен инжекцион, може да поставиш нова АГУ за около 300-400 лв. Газовите инжекциони, за които говорят колегите не са до 3000лв, а от около 1000 до 1300лв. Ако колата е пълен инжекцион си има предимство да е с Газов инжекцион, например да се настрои да върви повече от колкото на бензин, което е трудно при обикновените уредби и създава повече проблеми. Не знам колко повече може да върви това Поло с такъв двигател, но първо кажи какъв е точно. Според мен е Моно инжекция... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е моят автомобил но с 3 врати. http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12733.html

Със 50 коня е и е обикновен карбуратор. Като е натоварена и се затормозява, а с газ може би още повече. ghost_rider не можах да разбера дали с газов инжекцион се получават проблеми или с обикновена АГУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е моят автомобил но с 3 врати. http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12733.html

Със 50 коня е и е обикновен карбуратор. Като е натоварена и се затормозява, а с газ може би още повече. ghost_rider не можах да разбера дали с газов инжекцион се получават проблеми или с обикновена АГУ.

 

По принцип и с Газовия инжекцион, може да имаш проблеми, но по-малко вериятно. Много зависи от това кой и как я поставя. Но щом колата ти е с карбуратор, е много по-просто. Както казах за 300-400 лв. може да си сложиш газова уредба, а има и за около 100-150 лв. втора ръка ;) Газовия инжекцион го изключвам, защото той се слага на автомобили с пълна ижекция. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви карбуратори 1999 година?

Система питания Распределенный впрыск - многоточков(пълен) инжекцион

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това, че Полото е 99-та година не значи, че е с двигател от 99-та ;) Аз също се съмнявам да е с карбуратор, но на теория е възможно. Нека колегата снима двигателя на колата ако има възможност за да не подлагаме на съмнение всичко и да се реши този въпрос веднъж за винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това е снимката под капака..Не знам какво се разбира от тази снимка, но днес сменях въздушният филтър и беше от тези кръглите в кутията над карбуратора.Аз мисля 4е е карбуратор. Не знам какво е инжекцион, в смисал нямат ли карбуратори, как работят?post-4159-138453089159_thumb.jpg

 

между другото някои запознат ли е с тези АГУ http://images.google.pt/imgres?imgurl=h ... jAfR-rCbCw Какви марки за по 300 400 лв вървят в Бг и компютъризирано ли е превклучването на газ при проблем с АГУ за да не се получават изгасвания на автомобила в движение (губи се контрол). В Португалия днес получих маил с отговор за промоционалната цена от 850 евро за кит с инсталация, което е най ниската цена която намерих до момента, но е скъпо защото тук се виждат 30х1 ако не 50х1 автомобила на газ. Относно както все се натяква по темата че зависи кой инсталира Агу в бг. Тук е различно монтира се само от специалист които издадава документ за инсталирано агу, следователно трябва да се регистрира наново автомобила като, автомобилът не само е на бензин, но на бензин/газ, което изисква изкарването на нов талон на колата. След това има и книжка в която се бият годишните прегледи. Много моля, ако колегите могат да ми обяснят, как стоят нещата с регистрацията в бг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България също се регистрира газовата уредба и си има документи, но се се налага пререгистриране на автомобила и издаване на нов талон. Също и на преглед минава до колкото знам (вече не карам на газ). А това което си видял под филтъра ти е дроселовата клапа, откъдето влиза въздуха, но не е карбуратор. То от капаците не се вижда, но мисля че е пълна инжекция (всеки цилиндър има дюза, която впръсква гориво, а при карбуратора смесообразуването се извършва в колекроните тръби). За марките не мога да кажа нищо, мисля че колегите ще те ориентират по-добре. Но ако си слагаш уредбата в лицензиран сервиз, ще имаш гаранция на изработката (че не изпуска от никъде, и отсраняване на евентуални проблеми ако има такива). Това е което мога да ти кажа за момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.