Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Странични лайсни врати


Ради

Recommended Posts

Здравейте

Все се каня да пиша и забравям smile049

Обикновенно като карам все зяпам по чуждите шкоди smile021 , особено на светофар, та не веднъж забелязах че на някой им липсват страничните лайсни на вратите. Странното е че мястото си го има за поставянето, но тях ги няма. Да не би да са почнали да ги крадат?

Някой знае ли как се поставят, защото поне аз в този случай не видях на вратата да има дупки за шипки или нещо такова?

Пък и да ги крадат толкова ли са скъпи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са базови модели, макар че в ЕТ не съм видял базова Октавия без странични лайсни...

Чуда се само на Октавията след фейстлифта, за какво им трябваше да ги боядистват в цвета на купето?!

Подпреш си леко вратата и айде ... все там ще ти гледат очите...

А относно лепенето с какво е залепено, знам че долу за праговете е с двойна лепенка, а тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Чуда се само на Октавията след фейстлифта, за какво им трябваше да ги боядистват в цвета на купето?!...

 

Е как за какво, толкова ме дразнят на моята октавия, съвсем друг вид има колата като са същия цвят. Аз се чудя как може на старата О2 да не се предлагат боядисани, или поне през 2006 беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуда се само на Октавията след фейстлифта, за какво им трябваше да ги боядистват в цвета на купето?!
Много е непрактично наистина.До сего сто пъти да съм ги пребоядисвал.Даже сега на събора,пред хотела ,хора от събора с един Ситроен С 5 комби-бял-така ми ударили лайсната на вратата..... ](*,) сигурно не нарочно,но ако беше боядисана...щеше да е за бояджия.А сега съвсем леко си личи и като напръскам със силиконов спрей ,не се вижда
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затуй си мечтая за Скаут - при него поне на броните му оставиха небоядисана пластмасата. А за вратите - ще трябва да се търси от ония циганските от едно време светлоотражатели, поне за ръба.

 

Абе за да изглежда по-лъскава новата я направиха по-непригодна за паркиране ;) - колко пъти съм се радвал, че Тура има обикновени лайстни, а не боядисани....

 

Обаче ако твоята е Елеганс не може да няма - само за базовото Класик се доплащат лайстните, от Амбиент нагоре всички ги имат серийно! Тъй че или някой ти ги е свалил, или си си ги свалил сам ;) по-скоро първото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Dereal , да чукна на дърво моята си е с лайсните, просто ми направи впечатление че някой ги нямат. Не се бях сетил за базовият модел че е без такива.

Сега ако може някой да ми отговори и с какво се лепят smile021 ще съм много щастлив smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двойно залепваща лента

 

На моята Фабия (след един ремонт понеже ме блъснаха) ги лепиха точно с такава двойно лепяща лента. На първата автомивка се отлепи на места и аз я досмъкнах сам. Купувах какви ли не ленти, от маркови по маркови, от скъпи по скъпи - е няма и няма залепяне тази лента. Залепям я - и след 1-2 седмици се отлепя на места и сам я смъквам за да не ми я смъкне някой друг. Дайте малко повече информация за тези ленти - каква марка са, какви трябва да бъдат. За сведение - 3М, TESA и т.н. не вършат работа. Всеки път минавам мястото където ще се лепи с препарати за обезмасляване, спирт и какви ли не чудесии за да лепя на чиста повърхност....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с двойно залепваща лента

 

На моята Фабия (след един ремонт понеже ме блъснаха) ги лепиха точно с такава двойно лепяща лента. На първата автомивка се отлепи на места и аз я досмъкнах сам. Купувах какви ли не ленти, от маркови по маркови, от скъпи по скъпи - е няма и няма залепяне тази лента. Залепям я - и след 1-2 седмици се отлепя на места и сам я смъквам за да не ми я смъкне някой друг. Дайте малко повече информация за тези ленти - каква марка са, какви трябва да бъдат. За сведение - 3М, TESA и т.н. не вършат работа. Всеки път минавам мястото където ще се лепи с препарати за обезмасляване, спирт и какви ли не чудесии за да лепя на чиста повърхност....

 

Това е доста хубав въпрос, в сайта на супершкода продават странични лайсни и пише в упътването, че се лепят с 3М. Ама щом на колегата не са хванали ?!?! Става доста интересно, ремонта в ЕТ ли беше правен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълна, че сега се сетих че като купувах двойнозалепващи лепенки за закачалката в кухнята за пешкира, та на комплекта лепенки пишеше до колко килограма издържат. Вече 5 година закачалката не е мръднала, а е захваната на плочките на стената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е доста хубав въпрос, в сайта на супершкода продават странични лайсни и пише в упътването, че се лепят с 3М. Ама щом на колегата не са хванали ?!?! Става доста интересно, ремонта в ЕТ ли беше правен?

 

Не - в сервиз на Renault - според застрахователния агент (който е мой много добър приятел и помага при евентуални проблеми) това бил най-качествения сервиз в Русе и си вършели най-добре работата. В интерес на истината наистина си свършиха работата много добре, като изключим точно тази лайсна. Лайсната е доста дебела и масивна - т.е. не може да се огъва лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегите които бачкат в ЕТ, трябва да помогнат и да кажат с какво ги лепят лайсните. Все пак не мисля че е някаква търговска тайна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е търговска тайна :smt032

Ми освен да посъветвам колегата да отиде до Практикер и да си вземе някой от двойнозалепващите лепенки, на който е посочено на какви условия издържат и до колко килограма друго незнам.

Знам че колегата pepi си купува лайсни за праговете от ЕТ и ги залепи с лепенките, които бяха в комплекта и доколкото знам няма проблеми, макар че като го знам колко кара Шкодичката smile004 не е база за сравнение.

Тъй че дано се намери някой колега от ЕТ дето чете тук и ни сподели тази малка търговска тайна smile126 smile159 smile126 smile159

 

Предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайната е,че се слагат нови лайсни с фабричните си двойнозалепящи се лепенки!Всичко друго е временно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайната е,че се слагат нови лайсни с фабричните си двойнозалепящи се лепенки!Всичко друго е временно!

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Някой да е излезнал с окончателно и безвъзвратно решение? За втори път лепя лайсната на шофьорската врата, този път издържа няма и две седмици. Иначе всичко се сваля, почиства, обезмаслява и прочие... Откъде купувате 3М-ската лепяща лента? Отвътре лайсната има няколко пъпки, предполагам за дистанция, ще взема да ги сметна къде точно са и ще фрасна по една рапидка откъм вътрешната страна на многострадалната врата. :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окончателното решение не е ли нови лайсни, със заводска лепенка на тях? Със сигурност дупченето на вратата не е решение... :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едно по-старичко Пежо, което имах преди Октавията съм лепил с монтажно лепило на Вюрт.

F43.2102.jpg

Няма мърдане след това, но ако ти се наложи да сваляш лайсната вероятно ще е на парчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като взех моята Октавия и е така дяснята лайсна леко в единия край тръгнала да се разпелва и много ме дразнеше. След месец някъде жената забърса едно колче на Била с десния калник та чак и лайсната беше праснала (по вратата нямаше щети). В ЕТ направо нова сложиха и от тогава ядове с нея нямам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи решението е :сваляш сам лайсната и отиваш при застрахователя и казваш ,че е открадната! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откраднати детайли никой не плаща. Трябва да е повредена. Но като допълнение плащаш и по-високо каско следващата година вместо по-ниско. Така че умната :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я свали кучето на приятеля ми. От там отидох при друг приятел, който прави стъклопакети за PVC дограма. Е ми стана две години, никакъв проблем, бетон е. Доколкото видях я лепна с някакъв черен силикон, който използва за стъклопакетите. Така, че не се чудете, пробвайте и Вие, ако е същия силикон нямате проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я бях одрал моята. Лайсната беше доста задрана и много малко по врата имаше задрано. Пусках тема тук - мисля. Не че не можах и така да я карам. Ама реших да я сменя. Да се бръкна малко за шкодичката. ;)

 

Взех лайсна (40-45 лв) и лак (15 лв) от магазина на шкода (някакви такива цени бяха мисля). С лака цапнах надрасканите места. Даже мацах и на други места, където имаше надраскано. А такива имаше доста. Особено по пластмасите. ;)

 

А лайсната беше с двойнозалепващи се лепенки на нея. Старата я махнах доста трудно. Бая зор видях докато я отлепя. На места остана лепило и доста търках докато го махна.

 

И после на новата махаш предпазните лепенки и лепиш. Само гледаш да я умериш правилно от първия път, че предполагам доста зор ще видиш ако не я залепиш правилно и трябва да я коригираш. И добре залепна щото още си седи на мястото. ;)

 

Отначало малко дразнеше, че не беше толкова остаряла като другите. Ама сега мисля им се уеднакви цвета.

 

Става въпрос за черна лайсна различна от цвета на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.