Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Избор на карбуратор


lent

Recommended Posts

Имам 6 карбуратора за естеле.... :mrgreen: Интересува ме по принцип кой е по-икономичен-с ел.клапана на фланеца или от по-стария модел-с ел. клапана,монтиран по-нагоре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е този от по-новите естелки-със клапана на фланеца.Същност не знам със сигурност дали е по-икономичен,но е по-екологичен(ако може изобщо 20 годишна кола да е екологична). smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво значи да я натискаш 11 разход ми е давала като съм карала с 140 и на горе иначе разхода извън града е около 8 на газ с 4 човека и средна скорост 90-100 км/ч и това си е с оригинален двукамерен карбуратор за 120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес цял ден се занимавах с внимателен подбор на части от 6 карбуратора и резултатът е-2напълно окомплектовани карба,барнати откъм сечение на жиглиорите:

 

Иков 32SEDR за 105 -намалил съм следните жиглиори:

за празен ход на 1 степен-от 50 на 40(горивен)

за празен ход на 2 степен-от 45 на 40(горивен)

смесителен за пълно натоварване-от 130 на 90

горивен на 1 степен-от 108 на 100

горижен на 2 степен-от130 на 100

Увеличил съм въздушните:

за 1 степен-от 190 на 200

за 2 степен-от 140 на 190

 

Интересно ми е какъв ще е разхода и вървенето на колата с тоя карбуратор :mrgreen: и дали ще поддържа 5-та предавка :mrgreen:

 

А ето го другия-аз го кръстих Иков 32EDSR-RS :mrgreen: -za 120.Тоя път увеличих жиглиорите:

за празен ход на 1 степен-50 както си е

за празен ход на 2 степен-50 вместо 45

смесителен за пълно натоварване-от 100 на 130

горивен 1 степен-от 112 на 130

горивен 2степен-от 120 на 130

Намалил съм въздушните:

за 1 степен-от 170 на 140

за 2 степен-от 160 на 140

 

И този карб ми е интересно как ще подейства на колата smile091

И сега нещо интересно-имам една ламарина за под карба,която е без бленда на 2-та степен smile035 и тя ще става част от комплекта за сглобяване :lol:

 

В интерс на истината не очаквам нещо космическо да стане,но без по-сериозно преправяне на фланци,колектори и карбуратори,разбирай и въздушни филтри,това е максимума,който може да се постигне! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК,само че първо трябва да си кача двигателя на колата :lol: ,но това няма да е тия дни ,защото излезе един проблем,който трябва дасе отстрани по някакъв начин,а именно:

РЕЗБАТА В БЛОКА НА ДВИГАТЕЛЯ НА БОЛТ НОМЕР 1 (ПЪРВИЯ,КОЙТО СЕ ЗАВИВА) ЕРАЗВАЛЕНА И ТОЙ НЕ МОЖЕ ДА СТЕГНЕ :smt034 :smt034 :smt034 :smt034 :smt034 Казаха ми да разпробия блока с резба 12-ка и да ми изработят шпилка от едната страна където влиза в блока да е с такава резба(и по-голям диаметър) а от другата страна като стандартния болт с резба 10-ка.....

Има ли друг по-лесен начин поне малко да се стегне тоя болт?

 

 

ПП:Мотора съм го бил карал така 2 години-около 16 000км и нямаше никакъв проблем с гарнитурата-да смесва и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лесен начин няма, шпилката на мен ми излезе 10лв, в моя случай бяха 2. Искаи задължително да са от оксидирана стомана (необработения материал е черен на цвят). Запуши хубаво дупките с парцали на всякъде и цилиндрите да не попаднат някъде стружки. И след като захване метчека резбата вече да няма как да отиде накриво, на всеки оборот отвиваш, промиваш с WD40 и духваш в дупката да излезнат стружките отвътре иначе ще завлачи.

 

Не прави по голяма дупка, блока е достатъчно мек и от развалена 10ка става нормална плътна 12ка без проблем

 

За "Поне малко" не се и опитвай. В книгата си е казано 5.5кг а аз стягам 6-6.5. Ако трябваше да са 1 болт по малко щяха да ги направят така. Щом го има значи е необходимо да се стегне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.