Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

багажник за 3 велосипеда за 02


klarnetko

Recommended Posts

колеги,някой ползвали багажник за велосипеди за октавия 02 хечбек и какъв модел.дайте мнения кой модел е най подхдящ за моята октавия.благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-добрият вариант е с багажник на покрива и релси за велосипедите. Малко трябва да си як, за да качиш колелата на тавана, но после не ти пречат и най-сигурно се захващат. Естествено така се образува много съпротивление при движение с по-висока скорост и от там се увеличава разхода. Но като пътуваш с велосипеди се предполага, че е за удоволствие. Следователно скоростта и разходът не са толкова важни.

Има багажници и за закрепване на задната (пета) врата. Те се закрепват предимно чрез ремъци и в някои случаи може да повредят боята на колата или някое уплътнение. Още повече - отварянето на багажника без да са разтоварени велосипедите става почти невъзможно. Има малко по-малко съпротивление, но наистина много малко по-малко.

Третият вид багажници са за закрепване на теглич (ако имаш). Те ти оставят багажника свободен за ползване по време на пътуването, захващат се сигурно и няма вериятност да си нараниш боята от невнимание. Има най-малко съпротивление от трите варианта.

Като цени: първи вариант е най-евтин, втори вариант е по 2, а трети вариант (той тдябва да е от качествените марки, щото може да се получи голяма инфекция) е доста над тях.

Най-лесни за употреба са багажниците на Тюле, но те са и най-скъпи. От тук нататък трябва да се преценяват финансовите възможности само.

Надявам се да съм помогнал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на покрива как ще качиш три колела (като широчина) и дали няма да надхвърлиш допустимия товар от 75 кг. (ако колелата са със стоманена рамка, самият багажнис също е стоманен). Имай предвид и закрепването, на тези багажници има една скоба която хваща твърдо рамката на колелото, скобата обикновено е за рамка с кръгло сечение, а на повечето колела тръбите на рамката са с елипсовидно или подобно сечение и това захващане става трудно.

Аз имам от тези дето се слагат отзад (става въпрос за петата врата), ползал съм го веднъж на старата ми кола Ауди 80 Авант. Закрепването наистина е с ремъци, но те си имат стомамени куки с пластмасови протектори и не нараняват вратата. Събират се три колела, ако едното е детско, т.е не е 26 инча.

Багажника купих от Практикер за около 75 лв., немски е, алуминиев и става за още много други модели автомобили.

Наистина отварянето на вратата е невъзможно, без сваляне на багажника.

За аеродинамика няма да говорим, тя е нарушена отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три велосипеда на тавана не са проблем. Аз съм карал четири. smile113 Сместват се като разминаваш предница със задница, т.е не се стремиш и четирите кормила да са напред. Забравих да добавя, че е хубаво при тези багажници за покрива, да се връзват и гумите към самата релса, за да не се клати колелото при завои или по-висока скорост. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Багажника купих от Практикер за около 75 лв., немски е, алуминиев и става за още много други модели автомобили.

 

Приятелю, разбери ме правилно! Силно се съмнявам да е немски. Цената е много ниска и е от Практикер. Най-вероятно е с немска търговска марка, а иначе си е правен в добрия стар Китай. Не казвам, че ще се строши или че не върши работа, просто не се заблуждавай за произхода. Имам и друг пример за лъжите на Практикер относно произхода на стоките, които продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах дали човека ще трябва да купува само релсите за колелата или и основните греди с крачетата. Защото, ако ще купува и гредите, тогава става дебела работата за пари. За Тюле, само за крачетата ми искаха 280 лв., а гредите са още поне 100 лв. (алуминиевите са повече). Така излиза, че вариантът на Форестър си е най-изгоден, въпреки неудобството с багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах дали човека ще трябва да купува само релсите за колелата или и основните греди с крачетата. Защото, ако ще купува и гредите, тогава става дебела работата за пари. За Тюле, само за крачетата ми искаха 280 лв., а гредите са още поне 100 лв. (алуминиевите са повече). Така излиза, че вариантът на Форестър си е най-изгоден, въпреки неудобството с багажника.

Алуминиев от ЕТ - 300 лв.(преди 2 години)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах дали човека ще трябва да купува само релсите за колелата или и основните греди с крачетата. Защото, ако ще купува и гредите, тогава става дебела работата за пари. За Тюле, само за крачетата ми искаха 280 лв., а гредите са още поне 100 лв. (алуминиевите са повече). Така излиза, че вариантът на Форестър си е най-изгоден, въпреки неудобството с багажника.

Алуминиев от ЕТ - 300 лв.(преди 2 години)

[attachment=0]Luggage.JPG[/attachment]

 

Поне е по-евтин от Тюле, ако са се запазили тези цени де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.