Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Гумички на спирачните помпи


maxrpm

Recommended Posts

Никога преди не съм сменял гумички на помпите в багажника. Нервите са ми на последни издихания, за това бих искал някой да ми опише как се сменят. Кое след кое се разглобява, да очаквам ли нещо да изпадне (пружинки ала бала). Ако да къде седи, каква функция има и т.н. Става дума за помпи от кола 1990г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяването става лесно- всичко излиза от дупката на помпата. Запомняш всичко как е било защото можеш да го обърнеш...

Приготви си пари за нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Нова помпа слагай и не се занимавай! Доста често тялото на старата помпа става на язвички и дори нови гумички не вършат работа и са пари и нерви по дяволите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова няма смисъл. С нова оригинална, изкарах 4 месеца и заради нея оставих цялата кола за части. В момента помпата работи, но смяната е нужна (за мен е нужна) заради досегашната употреба на Dot4. По - рано бях върл противник само на смяната на гумички, но от нова просто няма смисъл, иначе и за мен би било по - лесно по - бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реди чарковете по ред и посока както си ги извадил, сменяш каквото сменяш, после обратно както се събира ключалка. Внимавай ако някоя гумичка може да се обръща да не я обърнеш, щото няма да работи помпата. Докато е разглобена почисти и огледай цилиндъра отвътре- ако има язви вече е писано какво да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени елементите по евтино ще ти излезе ако те интересува имам елементи 0898492028 Васил се казвам

Гумички се сменят много трудно и при смяната се разтягат и елемента задържа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам хората който никога не са правили тази операция да не се захващат. Аз не можах да я сглобя. Те едни пружини се разхвърчаха... който иска да се научи препоръчвам му да си направи "суха тренировка" на някоя неработеща. Резултата при мен беше прибиране без спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе Саше. Аз си нямах почти хал хабер от коли като отворих моята помпа за първи път. Ако имах зор кое къде можеш да погледнеш в каталог за части на 120ка. Там е описано кое след кое влиза. А че е необходимо търпение и благословия на всички чешки роднини по маичина линия е повече от ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Устройството на помпата е много елементарно,както и самото разглобяване и сглобяване.Помпата подлежи на ремонт единствено и само ако няма язвички по вътрешноста.До колкото знам помпите за 105/120 са два вида и не са взаимно заменяеми.(Предполагам заради сервото) ремонтирал съм спирачна помпа на старото шкоде 120/88 година производство. По онова време не успях да намеря ремонтен комплект гумички и направих "побългаряване" със гумички от заден цилиндър за москвич 408.Наложи се леко да престържа буталата за да паснат гумичките.По принцип става :lol:

 

3 години докато я карах тази кола помпата не е отказвала след този ремонт, и имах страхотни спирачки smile001 .

Друг куриозен случай,само че на форд-ескорт.Поради липса на гумички подложих на старите калчища . smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам помпите за 105/120 са два вида и не са взаимно заменяеми.(Предполагам заради сервото) ремонтирал съм спирачна помпа на старото шкоде 120/88 година производство.

Абе стават си,само трябва с една пила да се коригират отворите за захващане,че има малка разлика :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И малка разлика в хода на буталото, че на тая без серво рамото е по-голямо! Накратко - не си правете експерименти със спирачките! Те са едно от малкото нещата в колата които няма да я спрат ... и то точно когато най-малко го очаквате!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.