Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Интересна комбинация


lent

Recommended Posts

Сега съм малко като в небрано лозе,защото имам 3 двигателя на земята и се чудя кой да слагам :lol: И трите са от стария вид-с камбана на масления филтър,като двата са 1174см3,а другия е 1046см3......По последния има хвърлени доста труд и нови части,поради което той ще се монтира на автомобила.Но днес като се занимавах със съединителие,установих следната комбинация на единия 1174см3 мотор:

1.Маховик от палцов съединител;

2.Феродов диск 180мм от палцов съединител;

3.Притискателен диск от диафрагмения тип.

Интересува ме тази комбинация сполучлива ли е ,и ако да,нали трябва в този случай да се използва аксиалния лагер за диафрагмения тип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм, ако не съм и имал такъв притискател. Стандартен си е. Лагерите се делят на ламаринен произвеждан за 4 степенна и пластмасов произвеждан за 5 степенна. Взаимнозаменяеми са в комплект с планката за която се захващат. Относно моторите смятам че 105 е много бавен. Най добрата комбинация според мен е 120 мотор слагаш му 120 гарнитура и 105 глава, стягаш на 6,5кг и се молиш да не смеси, моя експеримент изкара досега 2000км и мотора все още е ок А филтъра ... недомислица е ама ползвай го щом само него имаш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 5-степенна кутия и бях с палцов съединител и съответно лагер за палцов съединител,но ако е удачно,мисля да пробвам с диафрагмен.....Иначе като купувах 5-цата на нея стоеше планката,заедно с лагера(метален) от диафрагмения тип.Този лагер там където опира в него притискателя,не е плосък,а е малко навдигнат.....Може ли да се ползва той,заедно със стандартната планка,или поради наличие на този притискател е необходимо да бъде заменен с други?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притискателя и лагера нямат общо. Щом лагера е метален той е от 4 степенна кутия, но не му пречи да се ползва с каквато и да е кутия. Можеш да ползваш всеки притискател с всеки лагер.

 

Разлика между палцов и диафрагмен притискател аз не виждам, мога да го нарека повече удобство от това че не се настроива както палците. Само вземаш, слагаш, центроваш феродовия и аиде кой откъде е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос-за оптимално балансиране нали е необходимо притискателя и маховика да са сглобени точно така,както са били разглобени?И как да монтирам даден маховик към друг колянов вал така,че да се получи що-годе някакво уравновесяване?Питам,защото гледам че на маховиците,които имам отстрани и отзад е отнемано различно количество материал,с цел да бъдат уравновесени!Предполагам дабаланса ще се усеща на свободни и ниски обороти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зелената книга пише че ако слагаш нов маховик, то няма значение как е монтиран. А ако се слага стария, то той е хубаво да се бележи. Реално моя опит показва че както и да сложиш маховика, разлика или проблем няма. За палцов притискател не знам, но съм почти сигурен, че както и да го сложиш, този възел от двигателя няма да ти прави проблем. Гледай огледалата ако не са напукани, праскай ги и качвай мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притискателя и лагера нямат общо. Щом лагера е метален той е от 4 степенна кутия, но не му пречи да се ползва с каквато и да е кутия. Можеш да ползваш всеки притискател с всеки лагер.

 

Разлика между палцов и диафрагмен притискател аз не виждам, мога да го нарека повече удобство от това че не се настроива както палците. Само вземаш, слагаш, центроваш феродовия и аиде кой откъде е...

[-X Лагера за палцев диск е различен от този за диафрагмения диск , а за 5-степ ск . кутия лагера е друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е времето да попитам дали ламаринения картер мога да заменя с оребрения?В зелената книга пишеше нещо-имало разлика във някакъв размер,свързан с нивото на маслоприемника-65мм за ламаринен и 105мм за оребрения?А дали е необходимо да се сменят и маслоприемниците?Досега не съм имал такъв картер и си нямам на представа как стоят нещата с него....Дали просвета на автомобила ще намалее с този оребрен картер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е времето да попитам дали ламаринения картер мога да заменя с оребрения?В зелената книга пишеше нещо-имало разлика във някакъв размер,свързан с нивото на маслоприемника-65мм за ламаринен и 105мм за оребрения?А дали е необходимо да се сменят и маслоприемниците?Досега не съм имал такъв картер и си нямам на представа как стоят нещата с него....Дали просвета на автомобила ще намалее с този оребрен картер?

Аз съм с алуминиев картер и сондата за металния и нямам проблеми.Разлика в просвета не се забелязва,ако си отрежеш предните пружини smile001 :smt030 Иначе слиза малко по-надолу,по простата причина,че е по-дълбок! Само да те предупредя,че моята 105 Л с този картер събира 5,5 л. масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.