Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

аларма за проблем с електрониката на сервото


wooly

Recommended Posts

Здравейте колеги,

купих си кола преди 2 месеца Фабия 1.4 MPI елеганс изпълнение, но.......

от известно време ми свети алармата за сервото за волана. В книжката от Шкода се тълкува като проблем в електрониката на сервото. Отидох при един препорачан майстор , според който проблем с маслото или електрическата помпа и така смени ми маслото взе ми 90лв и алармата пак се вдигна . т.е. играеме си на проби и грешки. Ако причината е найстина тази помпа разбирам, че тя струва около 1200лв. , което си е доста за моя бюджет. Искам да питам има ли друг вариант да се ремонтира тази помпа или да се вземе на старо така че този разход да не е толкова голям. Бихте ли ми препоръчали сервиз и контакти ? Въобще възможно ли е да е друг проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ КОМ какво "каза" по въпроса за светещата лампа на хидравликата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам , майстора я е слагал на комп. и само това каза , ако не се оправи със смяна на маслото (btw колко струва една такава смяна) каза , че следва смяна на помпата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смени майстора или потърси още едно мнение... Диагностиката трябва да му е "казала" какво има за смяна, което изключва гадаенето дали лампата ще изгасне след смяната на маслото. Или поне аз съм на това мнение :-k.

 

П.П. Няма да е лошо да си напишеш в профила откъде си, за да могат да ти препоръчат майстор(нали питаш за такъв) ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма други симптоми, напр. "втвърдяване" на волана, най-често причината е в датчика. Сменяй майстора, някой да направи свястна диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има леко втвърдяване на волана, но не е проблем да се управлява. Някой да ми препоръчате , който е наясно с шкода ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си зареждането и на алтернатора ... помпата е електрическа и при намален заряд и повече консуматори може да се стигне до тоз ефект ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
ами незнам , майстора я е слагал на комп. и само това каза , ако не се оправи със смяна на маслото (btw колко струва една такава смяна) каза , че следва смяна на помпата :(

 

Колега,

 

Ако ще идваш на НИМ в неделя пиши да взема лаптопа да я закачим твоята колица и да си изпее какво и е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
  • 5 месеци по-късно...

Здравейте, днес аз имах подобен проблем. Лампата ми светеше постоянно и в един момент както си карах ми се стегна волана здраво и като спрях малко по-късно повече не щя да запали. Само цъкаше и като я закарах на компа показа, че двигателя е задействал блокировка, та сега трябва да сменям ключ /чип/ и т.н. Вероятно проблема е дошъл от алтернатора, но още не се знае точно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи като виц. Какво общо има едното с другото?

Наистина ли имаш същата кола или само си ми копирал подписа? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами същата е, черен металик комби, със светъл салон!!! Тъкмо я купих, тъкмо я регистрирах в КАТ и започнаха проблемите. На таблото ми светеха три лампи - АБС, АСР и СЕРВО АЛАРМАТА. Както карах ми се стегна волана и после като загасих повече не щя да запали, само цъкашеее....

 

С дърпане до майстор, който я закачи на ком-а и ми поиска друг ключ, че се включила някаква блокировка... Каза ми, че ще свалят компютъра да препрограмират чипа и да я запалят да видят какви са проблемите. Сега ми каза, че има проблем със стартера, алтернатора и вероятно проблем с хидравликата, която била електронна и можело да има проблем да я оправи, а нова струвала много.... КОЕ Е ВЯРНОТО, аз не ЗНАМ!

 

ПП А и съединителят приплъзва на пета, четвърта и трета, вероятон и той ще да е за смяна... А чух, че маховика е много скъп, но трябва ли и той да се сменя??? Нов съм във форома и със Шкода,така че ще се радвам на съветите ви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да се прегледа,какви съвети да ти дадем ОТ РАЗСТОЯНИЕ не зная.....Това че ти цъка само след като ти е спряла хидравличната ел помпа може да сочи за повреда в динамото /но защо не ти е светнала лампата за заряд/ .Или по някаква причина е свършил тока в акумулатора и няма ток стартера да завърти.Тази загуба на ток може и да е от самия акумулатор,може някоя маса да се губи по инсталацията,може помпата да е укъсила,датчика на хидравликата....и т.н.аКО ИМА ТОК И САМО ЦЪКА БЕЗ ДА ПАЛИ ,МОЖЕ ДА Е ОТ СТАРТЕРА НАИСТИНА-ЧЕТКИ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пари нямам представа, маховик не се сменя, стига нитовете да не са се впили в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

При мен нещата се оправиха, донякъде, и вече се движим!!! На лампата за проблем в сервото на волана така и си свети... Но като се движим, няма сериозно стягане на волана и все едно не я виждам. Ако някой открие какъв точно е проблема ще се радвам да го постне! Подозирам дали не е от акумулатора, че гледам е само 65 Ан, а май за дизел е нужно повече! Звучи логично и ако има датчик някъде да е дал фира... Като мине малко време ще помисля да я закарам да я видят някъде отново, че сега съм още.... ](*,) , след ремонта на алтернатора, стартера и препрограмирането на чипа /общо 414лв./!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте!

Колата е Шкода Фабия 2001 г., 1.4 бензин 60 кс. AZE двигател.

Имам същия проблем с паленето и сервото.

Карах си и всичко си беше нормално - запали нормални, има серво. Пристигнах, където трябваше и изгасих колата. След малко пробвах да запаля отново и колата не пали, а само цъка. Има ток, защото светят всички уреди по таблото. Запали с бутане и успях да се прибера. Пред дома ми светна лампата за сервото (воланчето с удивителна) и воланът се втвърди. Паркирах, изгасих и пробвах да запаля, но само цъка и пак не пали. Можете ли да кажете какво се оказа при вас, как го решихте? Стартер ли се оказа, алтернатор ли, акумулатор ли, датчик за серво?

Благодаря преварително!

Golf2Bbisho

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.