Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За антифриза!


Recommended Posts

bega4kata,главата оцеляла ли е защото при мен ситуацията с нея беше същата като с твоя блок.( разядена до безобразие)Просто ми е интересно затова те питам.

всичко е повредено,главата я шлайфах,но оцеля като чяло

а колко други глави на клиенти сме носели за наваряване..... smile118

мотокс-е антифриза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко струва смяната на антифриза в ЕТ с този G12 щото се оказа че и аз сам с кофти антифриз. някои ако знае да каже молим =)

8.00 лв . е литъра концентрат - има го на Латно Тракия - м-н Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора какви са тея работи...аз 120ката я карах само на вода и то и зимата...и всичко беше ок?!?! :-k
ти жив ли си бе

пак се смилиха модовете над теб

ааа,и пак глупост си написъл

говорим за антифриза не за водата в твоята 120-ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Аз от ония години още като пусна темата реших да видя аджеба за какво иде реч. Освен това работих и във фирма занимаваща се с химия и на бензиностанция. В крайна сметка май проблемът при теб е по-скоро не антифриза, а варовитата вода. След твоята тема през 2010 смених антифриза със син. После миналото лято пак го смених с жълт. До тези мои смени тази кола никога не е виждала червен антифриз и за сега нито има теч нито имаше проблем преди години като сменях гарнитура на главата и гумички на клапаните.

 

В общи линии като се поразрових из съставките на антифризите се установи, че 95% от съставките е моноетилен гликол и дейонизирана вода. Останалите 5% са 1. неорганични соли убиващи влиянието на някои налични във водата субстанции, които вредят на металите (вкл. алуминия) и син пигмент. И 2. органични съставки със същото действие и червен органичен пигмент. Т.е. тъй като съставките са почти идентични няма как те да оказват голямо влияние върху алуминиевата глава. Остава разредителят на антифриза, т.е. водата. Сами ти имаше едни мноо готини снимки от твоята баня, когато си беше чистил бойлера. Е същия тоя проблем го има и в двигателя при разреждане на антифриза с чешмяна вода. Ако обаче се използва само дейонизирана вода, че дори и Девинска или Горнобанска минерална вода тоз проблем няма да го има. Имам приятел, който си кара вече 6-та година А4-ката 1.9 TDI 110 кс със син антифриз и антифриза му е бистър кат нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пия само Девин изворна.

И разреждам антифриза с дестилирана или Девин-тя няма варовик.

а иначе,не вярвам да е виновен варовика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто във Варна водата е наистина много варовита. Като съм там колата минава на диета с Девин, а аз на бира. Вода от чешмата не пием и двамата:)

 

Не вярвам проблема да е в синия антифриз, 10 години наливам такъв на по старите коли и нямат никакви ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой ви е казал ,че проблема е в СИНИЯ АНТИФРИЗ??????????

Проблема е в НЕКАЧЕСТВЕНИЯ АНТИФРИЗ-пък бил той червен,син,зелен,жълт,пембен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. G12 и G12+ са подходящи за всички двигатели, само дето са по-скъпи? Аз това разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, взимаш Ж12 марков и добавяш дестилирана вода след което караш и не бараш :D вместо да се чудиш дали зеления или бебнбения са качествени за 5 лв. разлика. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,което ме посъветваха,като купих Шкодата е да не сипвам син антифриз,защото алуминия не го понасял.

Затова спазвам правилото G12+ в комбинация с дестилирана вода.

За G12+ ,който не си е правил труда да прочете етикета, е задължително да се разрежда с вода(да не се използва само концентрат).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно днес комшия си сменяше антифриза!

G12,като му казах да си вземе дейонизирана за разреждане,лошо ме погледна и си доля чешмяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто във Варна водата е наистина много варовита. Като съм там колата минава на диета с Девин, а аз на бира. Вода от чешмата не пием и двамата:)

 

Не вярвам проблема да е в синия антифриз, 10 години наливам такъв на по старите коли и нямат никакви ядове.

 

Остави Варна, измий си колата в Русе и само гледай... :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой ви е казал ,че проблема е в СИНИЯ АНТИФРИЗ??????????

Проблема е в НЕКАЧЕСТВЕНИЯ АНТИФРИЗ-пък бил той червен,син,зелен,жълт,пембен....

Ако са спазени условията по рецептура (а те се спазват, защото е по-скъпо да не ги спазиш) антифриза (син, червен, пембен) си е антифриз. Обаче ако е разреден с варненска, пловдивска, русенска чушмяна вода - ето ти проблема, щото дейонизираната струва пари, което му вдига цената. Аз съм ползвал безобразно евтини антифризи не съм имал проблем. Т.е. има огромно значение с каква вода е разреден.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко години карам основно с жълт (руски) антифриз и го разреждам с "чиста" софийска вода и нямам никакви проблеми, независимо от колата. Единственото, което може би не правя както трябва, е че го сменям всяка година, преди зимния сезон - лятото, ако позагубя, доливам само вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.