Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За антифриза!


Recommended Posts

Пускам темата тук,за да е полезна за повече колеги.Да не повтарят моята грешка.

Използвайте,само G12 и го сменяйте навреме :!: :!: :!: :!:

Едното такси,гледам,губи по малко водичка от доста време насам и губи все повече и повече.Като такси,често става нещо и се губи антифриз,я от някое съединение или маркуч по газовото или от нещо друго...Още на втората година ми писна да купувам от червения антифриз и ги запуках такситата с обикновен Български антифриз.ОБАЧЕ,ГРУБА ГРЕШКА :!: За няколко годинки..... smile020 smile120

В последно време взе да се образува и налеп по капачката на главата и решаваме да сменим гарнитурата.За бързо така за 1-2 часа.Свалям ,блещим се,ама май не е от там smile181 Няма и леко поизмито бутало/щото където е влизал атнифриз си личи/.Сигурно е от медните О-пръстени под ризите/цил.втулки/Сваляме и какво видя,леко е пускало и е потъмняло.Обаче като започнахме да зачистваме....

Блока е съсипан на нова кола.Сега сваляне,наваряване и обработка в Кортекс...или със специален силикон по цялата площ на втулката и колкото изкара...

post-2454-138453086736_thumb.jpg

post-2454-138453086742_thumb.jpg

post-2454-138453086748_thumb.jpg

post-2454-138453086754_thumb.jpg

post-2454-13845308676_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeeee, как ще смесваш червения антифриз с некъв друг?!!!!!!!! Това и децата го знаят! smile150

Сега новия е G12+ - розов. С него вече може да доливаш и върху 12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти история ,колега,добре че показваш и снимки, да се види каква беля е станала!

То и аз съм правил компромиси с антифриза ,ама на стара кола и то руска-Лада. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тука може да поспорим ... на Формана слагам само антифриз на базата на етиленгликол ( от 10 години ) , на Владо Фелицията също се кара с такъв антифриз и още кило шкодови мотори съм отварял карани с такъв антифриз и нямат тези проблеми ... по - скоро проблема е в "честата" смяна - какъвто и антифриз да се ползва на 3 години трябва да иде в канала инак ...

Моита рецепта е 5 л. концентрат и вода колко събере ( демек едно към гьотере ) и няма проблеми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не е ли от значение дали има алуминий из двг-то? за този материал съм чувал, че е чувствителен към химическия състав антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тука може да поспорим ... на Формана слагам само антифриз на базата на етиленгликол ( от 10 години ) , на Владо Фелицията също се кара с такъв антифриз и още кило шкодови мотори съм отварял карани с такъв антифриз и нямат тези проблеми ... по - скоро проблема е в "честата" смяна - какъвто и антифриз да се ползва на 3 години трябва да иде в канала инак ...

Моита рецепта е 5 л. концентрат и вода колко събере ( демек едно към гьотере ) и няма проблеми ;)

поне 10 пъти е сменян

аз на личните си коли компромиси не правя,ама на такситата ми....да ми е за урок

просто Българските са агресивни боклуци.Нормално за нашата държава-да ти набутват всякакви измамни фалшиви продукти

приемам идеи как да упратня ризата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че ще се "прояжда" на най-слабото място, но все пак - като има "прояден" такъв обем на едно място, не може да не е поне малко засегнато и навсякъде другаде, където минава антифриза. Има ли други такива "проядени" места или е само там? Да не би освен антифриза, да си е имало и някакъв дефект там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемам идеи как да упратня ризата

Заварка...

Ако не ти се занимава може би с нещо от рода на поксипол. Чистиш, обезмасляваш, мажеш и шкуриш, за да изравниш.После може и силиконче да мазнеш малко там. Виждал съм при Миро блок на който шпилките за главата са навити в блока със подобни лепила. Предполагам че ще стане, но до кога ще държи.

Покажи после снимки как си се справил с проблема, че ми е много интересно. :smt004

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като един невежа...да взема да питам нещо, а? Установих, че моят антифриз е чист като сълза, когато сменях водната помпа преди 2-3 месеца /200К/. Направо си е бистър като планинско поточе! Когато купувах колата и минах през ЕТ /2002 г./, хората казаха, че не е нужна замяна на този вид антифриз и за това си купих едно литърче за доливане ако се наложи /G12/. Моят майстор същото ми каза! Нямам абсолютно никакви грижи с охладителната система и съм доливал един единствен път за толкова време - 100гр. Тук гледам, че Самуил пише в началото на темата да го сменям на време... Та въпроса ми е - кога му е времето, че не си спомням, какво е отбелязано в книжката. Знам, че изрично пише, да не се смесва при никакви обстоятелства с друг! Сами, така и не разбрах, долял си БГ антифриз или изцяло си сменил антифриза с обикновен? Предполагам от смесването /или не доброто изплакване на системата/ се е получила тая грозна картинка. Ма направо не е за вярване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, на 5 години се сменя. Така са ми казвали в ЕТ, така са писали и колеги във форума :-k.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е 5 годишна :!:

от 3г. да е с български антифриз,който е сменян изцяло няколко пъти пъти.

навсякъде е проядено където няма добра циркулация

ИЗБЕРЕТЕ БЪЛГАРСКОТО :!:

То с всичко е така,но най страшното е при храната :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямало е антикорозионни добавки в него. На старата таратайка карах такива антифризи, изгубих една пробка, сложих обикновено болтче- след 3 месеца на болтчето резбата му я нямаше. След което какъвто и да е евтин и измислена марка антифриз не вземам.

С какво да го лепиш- нямам идея, само ще кажа, че най-доброто двукомпонентно лепило течна стомана Бизон е предвидена да издържа до макс 150 градуса. Може да е и по-малко, а ризата се нагрява до около 700-800 гр. на това място според мен. На по-висока температура и налягане издържа маджун SUN-FIX но едва ли е повече от 300 гр. С поксипол съм лепил картер, идеално измит с коресилин и подобаващо надран от шкурка, след няколко месеца го свалихме и измихме поксипола с пароструйка. Където температурата е много по-ниска от тази в долния край на ризата. Лепенето с подобни материали носи и риск ако се отчупи парче и попадне в маслото- твърдо е като метал, ако не се спре в цедката на помпата- кво става докато отиде във филтъра... Така че остава вариант заварка, но алуминиев блок със стоманена риза как ще се заварява- също нямам идея. Остава да се свали ризата, навари блока и леглото на ризата се обработи на машина, където шлайфат ризи и блокове по размерите на свалената съседна. Дали ще стане- трябва да се говори с тез дето вършат подобни работи.

 

П.С. Гледам и ризата е заминала. Един блок заедно с ризите от кола за части мисля ще ти спести доста грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не можете да се ориентирате какъв е праблема точно.Мерси за съветите.Намазах ризата и блока и я цопнахме.Има сантиметър и нещо здраво месо където да държи.Справихме се с това.

post-2454-138453086866_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да стана досаден ... слагани ли са някога добавки за промивка на на охладителната система ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman-не

П.С. Гледам и ризата е заминала. Един блок заедно с ризите от кола за части мисля ще ти спести доста грижи.

 

ризите ги няма снимани
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо добрия стар херметик :smt004 !

Каква е цаката- намаза "изгнилото", сложи медния пръстен и после наби ризата ли? Или схемата е друга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не можете да се ориентирате какъв е праблема точно.Мерси за съветите.Намазах ризата и блока и я цопнахме.Има сантиметър и нещо здраво месо където да държи.Справихме се с това.

Елринг :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не можете да се ориентирате какъв е праблема точно.Мерси за съветите.Намазах ризата и блока и я цопнахме.Има сантиметър и нещо здраво месо където да държи.Справихме се с това.

Елринг :smt017

да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata,главата оцеляла ли е защото при мен ситуацията с нея беше същата като с твоя блок.( разядена до безобразие)Просто ми е интересно затова те питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata,може ли да ми кажеш каква марка е е че се уплаших и аз да не съм сложил такъв,че бързо да го махам ако вече не е късно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да ви покажа малко щети от антифриз произведен във фабрика "Христо Ботев" гр. Варна. За този антифриз научих че се произвеждал по нови "модерни" технологии и е базиран на киселини, а не на разните му там глицерини или нещо подобно (скаран съм с химията!) което от своя страна осигурявало антикорозионното му действие. Атифриза беше налят след известно време колата започна да грее, съответно първата мярка беше промивка на системата. След това се стигна до смяна на гарнитура и фреза на главата, но греенето продължи дори и след тази манипулация. Едва тогава реших да погледна какво се случва във водната помпа и там намерих това 011797925.jpg011797952.jpg011797953.jpg В крайна сметка май смяната на гарнитура се оказа излишна, но както се казва "Битият - бит, талибания - талибан" за друг път да знам да проверявам първо помпата. Да Живее Ментето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.