Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хидравлика?!


cenov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

видях другите теми с проблема с хидравликата и намерих доста сходни неща, но при мен е нещо малко по различно. И при мен го има момента с примигването на светлините. Също святкане от време на време на датчика за хидравликата, но като изгася и запаля наново изчезва и реших да видя какво ще ми покаже VAG-com-a.

ето малко сники.

31358768.th.jpg

това е точно като запаля колата без да барам волана.

и след като поседи така малко и започва да се чува виене и резултатът е това без да се върти волана

27088906.th.jpg

25510967.th.jpg

65706616.th.jpg

при спян двигател е това

80460437.th.jpg

също при всяко святкане на датчика записва грешка

44046002.th.jpg

 

но.. като седи на едно място колата датчика за проблем не святка,а колата отчита преместване на волана и не натрупва грешка. Също така като бях в колата с лаптоп-а реши да се врътна из квартала и като завивам не отчиташе затъртане, после почна да отчика и така .. когато си изкаше

Въпроса ми е дали ако сменя G250 ще се оправят нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора

и ето малко информация за работата и устройството на датчиците G250, на кормилната рейка -KOYO и TRW

http://volkswagen.msk.ru/steering/el_gidr_gur_rus.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колеги, здравейте.При мен има подобен проблем.Както си карах ми светна алармата на хидравликата,спрях свалих всичко да стигна до нея и видях че течноста е намаляла.На другия ден я долях.До тук всичко точно,но след 60-70км лампата пак ми светна,изгасих колата и пак я запалих и лампата изгасна Но след 60-70км пак светва и така.....Въпроса ми е следния ако сменя този датчик G250,ще се оправили?Или е достатъчно само да я закача на компютър да и изтрият алармата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да се трие. Ако всичко е наред с датчика ще работи и без да я триеш. Но е добре да провериш какво точно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай грешката е моя..След като я долях съм минал около 500км и пак свалих акум. за да видя какво става но маслото не беше мръднало а на всеки 60-70км светва лампата и трябва да изгася колата икато запаля не свети.И още нещо-имали значение какво масло ще налея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз колеги имам проблем с хидравликата и в ЕТ не могат да го решат сменят части по метода на изключването но никакъв резултат.

Aко някои има съвети да дава смениха ми датчика на хидравликата след него и хидрамличната помпа и нищо някъде разбират ли от тези работи че тези в ЕТ искат да ми сменят и рейката комплект.

Колегата от димитровград да каже къде си е карал неговата да я правят че явно в Стара Загора не разбират от нищо щото и датчика ми бяха объркали и само ме разкарват.

Добавям че шкодата е фабия комби 1,4 тди и я карам от два месеца 4010км. твърдят че е ударена и всичко идвало от там въпраки че досега вървеше без грешка.

 

EDIT:Blackpearl-Колега, използвай бутона EDIT когато искаш да добавиш нешо към мнението си, а не да пускаш постове един след друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен от няколко дни се появи проблем с хидравликата.Започна да ми свети лампата на таблото и хидравликата изчезва.После се появявя когато си иска и пак изчезва.Много трудно се кара така.Колата е фабия 1,2.Моля ако някой има опит,да помага.

Възможно ли е от датчика на реиката да се втърдява волана?

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имали значение какво масло ще налея?В смисъл-аз имам нормално хидравлично масло което се използва за нормална хидравлика (МХЛ) а тази нали е електрическа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказва самата хидравлична помпа.Работи две три минути и след това спира.Като я чукнеш леко и пак се включва.Някай знае ли дали могат да се ремонтират?Защото нова е много скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен също се влкючва тази лампа за хидравликата, но засега си карам така. Тя ту се включва , ту се угасва - не може да и се хване края . Даже и за комп. е трудна, тъй-като не свети постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де,но при мен и хидравликата не работи.Сутрин за около половин час,и след това тотално отказва.Волана е като на танк.А масло има,никога не е губила.Явно е дошло време на хидравличната помпа.Поразпитах из София дали ги ремонтират някъде,но за сега нищо не намирам.Дано може да се поправи,защото иначе не знам.Нова е към 1000 лв. а за мен това са много пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен поне хидравликата си работи нормално даже при наличие на тази лампа. Моеже да е датчик някакъв или алтернатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е алтернатора,защото зарежда нормално.Бях на диагностика,но и там нищо не откриха.Ако беше датчика на рейката щеше да даде грешка.Не знам,не разбирам много от тези неща,но като откаже хидравликата,като се почука помпата,и се оправя.За това си мисля че е тя.Разбрах че в София до окръжна болница,ги ремонтирали,срещу 300 лв.Тези дни ще намеря точно къде .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.