Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

110 LS РАБОТИМ БЕЗ ПРОЕКТ


1968krasi

Recommended Posts

Здравейте!Решил съм да направя нещо с моята слабост.Започвам без проект,но горе долу знам какъв искам да е крайния резултат.Поради липса на време работата ще върви бавно(жалко).Искам да споделя с вас,че си ремонтирах таблото и имного се кефя.Кажете честно,харесва ли ви?Да се има предвид,че колата накрая ще бъде червена.Ето снимкиhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=362369

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре стои воланчето ... сега ако избацаш и още кило дървени лайсни по вратите и нови тапети ша си стане кат S класа ;)

Действай и снимай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре стои воланчето ... сега ако избацаш и още кило дървени лайсни по вратите и нови тапети ша си стане кат S класа ;)

Действай и снимай .

Има още.Не можах да прикача снимките и давам URL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели технологията , че взе да ми става интересно как си опънал така туй релефно табло :-k

Комбинацията се е получила супер :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели технологията , че взе да ми става интересно как си опънал така туй релефно табло :-k

Комбинацията се е получила супер :smt017

Технологията е проста.Демонтаж,запълваш дупките с пяна,чакаш да втвърди,режеш грубо шлайфаш фино,може да ползваш и влакнест кит.Лепенето става с ХЕЛМЕТЕКС или МОМЕНТ по начина описан на опаковката.Има малко "чалъм"но с тренировка се получава. Що се отнася до имитацията на птичи явор или махагон(за лайсната с копчалъците)е малко по сложно.Трябва да си добър автобояджия за да го направиш.Ако тихаресва мога да ти боядисам така,каквото искаш(безплатно,ако не искаш цялата кола).Наложи се да разширя мястото за жабката,защото поради дебелината на кожата се стесни.Дори сега не се отваря до долу,ама к'во от това?Цялата работа ми отне около 20-25h и към 40лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега - браво за резултата, но като качесво на изпълнението. опънал си кожата перфектно!

лично не мен обаче много не ми допада съчетанието на двата цвята. ако бежавото и то е кожа, да речем, че по - мога да го приема, макар, че двата цвата не се съчеъават много добре (според мен и според това, което се вижда от снимките, пак да кажа). друго, което въобще не ми харесва - имитацията на дърво или дървото, ако е истинско - и на таблото и на волана - много го мразя, сещам се за битак, за лада, за селски тунинг... сори, ако не ти звучи добре, но съм искрен (инъче се казвам росен ;) ). мисля, че би ми изглеждало по - добре, ако "дървото" по таблото го замениш с нещо в черен мат, за да си пасне с черните неща - пепелник, отвори на вентилацията, приборното табло, конзолата на волана. а волана го виждам тапициран с винената кожа на таблото...

и последно - имайки в предвид цвета на готовото вече табло, си мисля, че червеното, ще е един доста неподходящ цвят... :? по - скоро си я представям в цвят, като светлата част на таблото, бежавко... :roll:

сори, голяма критика получи от мен... но важно е на теб да ти се харесва най - много!!!

поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красотица колега!!!!!!! Продължавай в същият дух и наистина комбинацията с двата цвята е супер както и предложението по горе за светъл кожен салон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
До къде стигна колега чакам развитието на проекта с нетърпение \:D/

Ами стигнах до там,че смених мотора с такъв от VW.Към момента съм на етап,дооформяне на простотии.Мотора го запалих но не съм карал.Надявам се днес да успея да пробвам.Имам нов таван,но не ми е останало време да го сложа.Иначе на първо четене,таванчето изглежда много добре.Набавих си някой части по екстериора,за което много благодаря на големия пич,големия шкодаджия,големия приятел,големия...VANKOVARNATA.КОЙТО НЕ ЗНАЕ,СЕГА ДА ЗНАЕ-Ванко е много точен.Като имам какво ново да покажа,ще кача снимки.Щях да забравя-в другата си тема писах,че стартер от VW става.Така е ама само до някъде.На третото завъртане нещата се прецакаха.Оказа се зъбите на бендикса,едва стигат до венеца.Интересното е ,че завъртя без никакви вредни шумове и затова се подведох,че нещата са ОК.Сега съм с оригиналния стартер,а престъргах маховика и му сложих венеца от еската.Всичко стана добре,ама на стартера му е малко тежко защото мотора е по-сгъстен.Зсега това е.Поздрави на всички съфорумци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа,относно Ванковарната,не искам да го защитавам,малко е особен/то всички сме особени чешити малко или много/,но е много усложлив и точен.Съжелявам ,че беше игнориран и обиден от наща секта.Повече каточели загубихме,отколкото спечелихме от това.

А за проекта,поздравления-ама дай снимки де \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа,относно Ванковарната,не искам да го защитавам,малко е особен/то всички сме особени чешити малко или много/,но е много усложлив и точен.Съжелявам ,че беше игнориран и обиден от наща секта.Повече каточели загубихме,отколкото спечелихме от това.

А за проекта,поздравления-ама дай снимки де \:D/

Колега новичък съм при вас,и не знам подробности около Ванко и ''Вас'',но бъди сигурен,че само сте загубили.Рядко отзивчив човек е,и е истински фен на марката.За мен лично е сред първите.Снимки не качвам още,защото какво ще видиш-двигател в кош и толкоз.Като подкарам ще кача клипче.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е интересно как е закрепен и разни такива неща. Всеки слагал друг мотор си има свое виждане и решение. Интересно ми е твоето. Пусни снимки на двигателя в кош smile027

Пък и трябва да събирам идеи че и аз мисля да правя тази операция!

Поздрави и предварително мерси! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще кача снимки,щом има интерес.Да се похваля,че тази вечер с голям кеф направих първи проби.Ами върви здраво.Както винаги има дребни проблеми.От престоя се е скапала помпата на съединителя.Утре ще сменям.Може да се наложи да удължа и щангичката на цилиндърчето.Май този притискател има по-голям ход.Ще има работа и по газта.В момента не ми достига хода макар,че си играх да наосам редукцията от еската.Голям ход има тоз "Пиербург",голямо чудо.Много газ,много нещо.Още едно тампонче ще спретна,щото сега като отнема газта и всичко ходи 1см напред,понеже ползвах тампони от Ауди,а те крепят само в страни.Охлаждането за сега е супер.Загрява отгрява включва изключва(перката), направо е като истинско(да видим до кога).Много се радвам на гърнето което си направих.Нищо не се чува,само шепот(обичам тихите и бързи коли).Дано утре да имам време да свърша заплануваното.Поздрави.А... и да знаете, Vankovaranata e пич от всякъде.ПОЗДРАВИ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> =D> =D>

Благодаря за снимките! Гледам ги с интерес 8)

Успех с отстраняването на проблемчетата!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D>

какъв фланец си ползвал-сток бензинов или правен

мотора 75 коня ли е или 90

Фланеца е оригинален.Само го преправих малко,за да мога да монтирам мотора под подходящ ъгъл.Двигателят е 90 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
друго, което въобще не ми харесва - имитацията на дърво или дървото, ако е истинско - и на таблото и на волана - много го мразя, сещам се за битак, за лада, за селски тунинг...

Прав си донякъде Роска, но мисля че разбирам идеята на колегата - искал е да запази част от оригиналния облик на таблото - ако забелязваш в оригиналния вид модела LS също има дървена имитация. За волана обаче съм съгласен - въобще няма ретро вид с тия 4 спици, виждал съм на Илиянци много по-подходящи пак дървени, но само с 3 дупчени спици в стил Алфа Ромео от 60-те...

 

Сега съм с оригиналния стартер,а престъргах маховика и му сложих венеца от еската.Всичко стана добре,ама на стартера му е малко тежко защото мотора е по-сгъстен

 

Колега, пробвай да намериш стартер от 130/Рапид, също може и от Фаворит/Фелиция /доколкото знам иска малко преправяне, но става/ - по-мощни са и няма да се товари толкова :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.