Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

лампата на маслото


markoni120

Recommended Posts

Здравейте вече и от мен! Най сетне успях да сколасам да се регистрирам. Възникна ми някакъв проблем с 120-та, лампичката на мослото започна да ми примигва и светва при ниски убороти и топъл двигател, ако може да помогнете да ми кажете какъв може да е проблема :?: преди около 1000 километра смених маслото, дали ще е от него :?: smile173

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудясе дали е възможно маслото да прави тези мизерии, тъй кото за пръвпат от 50 000км на сам карам с такова масло(диона супер) :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл колега! smile159

 

Скоро ми се случи същото и на мен. Свалих датчика да го огледам понеже от там ми тече масло. Когато го сложих обратно и изминах 30-тина километра спрях на място. На свободен ход двигателя започна да смъква обороти и даже не бяха под 1000 оборота и видях, че ми светна лампата, дадох газ и тя изгасна. След известно време запалих двигателя пак и този проблем го нямаше.

И аз си мислех, че е от маслото, обаче от как я взех колицата и сипвам едно и също ( М10Д на Приста ). Проблема повече не съм го имал с присветването на лампата. Сега е Ок само дето още не съм сменил датчика за да си спра теча. Сега тече тънка струйка известно време след като запаля :(

Мисля, че един датчик не е скъп около 6 лв. са ми казвали преди време.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, вече започнах да се успокоявам, защото ми минаха всякакви лоши нещица (биални лагери и т.н.). Но научих друг лек и ще го пробвам с една добавка STOP....... около 6лв. е в ЕМ- комлект ЗЗ. Ще споделя да ли има ефект. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека за повреден бароскоп не са добавки, а нов бароскоп! Не си прави експерименти с мотора, наливайки му разни неща с неясен произход и неясно действие(стига му, че го караш с бг масло).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора кога ще ви дойде акъла да не си сипвате в колите масла от рода на M10D?

Нямам нищо против БГ маслата ама защо все най-ниското качество.

Има много по читави и съвсем не скъпи български масла.

 

Само като си сметнете цената на сложеното масло, доливането на разни добавки с неясно съдържание и загубеното време и евентуално пари за смяната...струва ли си? Направо си сипвайте по хубави масла и си карайте колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сипвам по препоръка на баща ми. Той от много години ползва М10Д на неговата 27-годишна 120-ка ( 120000км ) и не е имал проблеми от маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, вече започнах да се успокоявам, защото ми минаха всякакви лоши нещица (биални лагери и т.н.). Но научих друг лек и ще го пробвам с една добавка STOP....... около 6лв. е в ЕМ- комлект ЗЗ. Ще споделя да ли има ефект. :?

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сипвам по препоръка на баща ми. Той от много години ползва М10Д на неговата 27-годишна 120-ка ( 120000км ) и не е имал проблеми от маслото.

 

В областта на науката и техниката в последните 27 години много неща се промениха.

И това не е лошо да го кажеш и на баща ти.

 

Постарай се да сипваш в колата си по-читаво масло за да ти служи вярно още дълги години.

Имай предвид че повредения датчик свети обикновенно постоянно. Премигването на лампата на ниски обороти и гасненето и когато вдигнеш оборотите вертоятно не е от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четеш книгите! Не си наливай СТОП това е добавка само за неспасяеми двигатели! Смени датчика ако още свети смени си маслото има вносни масла на цената на диона супер. ако пак свети свали картера. По ръба на блока има 1 болт отвии то под него има пружина провери да не се е уморила. Отвии болта малко над ръба на блока така че да се забие в гарнитурата и да не се самозатяга. Прочети 1во в зелената книга има го на 2 страници обяснено перфе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги!!!! Вече се разубедих да слагам добавката, май първо ще отида да си сменя масълцето, но незнам какво да сложа тъй като преди дионата винаги съм карал с "ПРИСТА СУПЕРГАЗ" (ОКОЛО 50 000 км.). Но интересното е че на бабата Шкодата е на около 65 000 км. (а моя шкдилак 140 000 км.) и кара с "Диона супер" няма такъв проблем??????????? :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз те съветвам да смениш датчика-може и той да те лъже. Ако не е от него вероятно има някакъв по- сериозен проблем-износен двигател може би :-k Аз имах такъв двигател-премигваше лампата когато беше загрял добре-на празен ход. Когато го отвориха се оказа пукната глава и един от повдигачите беше сдал фира, дано не е нещо подобно.

Колегата maxrpm ти е написал да си провериш редукционният клапан-в книжката имаше данни колко точно трябва да е дължината на пружината му, защото ако има проблем може да не отива достатъчно масло към двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчика и аз си помислих в началото, но колата докато е стедуна около 50-60 градуса проблем никакъв. Но май започна по от раничко да примигва. Снощи я спрях и след 1-2 часа пак я подкарах и лампичката на празен ход примигваше в такт с оборотите (без смукач) :?: :?: :?: smile181 smile181

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика ти работи! Светенето може да идва от маслото или прекалено ниски обороти(предполагам че не). Цялата работа идва че нямаш налягане на маслото, а това което си сложил може му идва "тунко" вече..... Малко или много мотора е износен и с такова масло е кофти.

Поздрави

 

П.П

Ако си решил да сменяш маслото също се налага и смяната на масления филтър(който също може да е причината). А така като си тръгнал- провери си въздушния и бензиновия(те са два- в карба и при помпата) филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя датчик ще го сменям главно защото от него тече масло. :( Пък дано проблема изчезне.

А относно проблема с премигване на лампата го имах само веднъж и то непосредствено след като свалих датчика и после го сложих и изминах 30-тина километра. След като колата изстина и се наложи пак да пътувам - същия ден съм изминал още около 160 км. И повече премигване не е имало. А от тогава съм изминал и още доста км. От много време се каня да го проверя двигателя, обаче не ми остава време. Но ето, че при мен и сега го няма присветването, а го имаше само тогава, когато проверявах датчика, а също така и преди това не го е имало.

 

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За датчика и аз си помислих в началото, но колата докато е стедуна около 50-60 градуса проблем никакъв. Но май започна по от раничко да примигва. Снощи я спрях и след 1-2 часа пак я подкарах и лампичката на празен ход примигваше в такт с оборотите (без смукач) :?: :?: :?: smile181 smile181

Ами колега-като е студена маслото е с доста по- голям вискозитет и държи налягане. На мен в големите студове ми се е случвало следното: паля-гася като дам после на контакт лампата да не свети. Сменяй датчика, ако не е от него значи проблемът е сериозен- особено след като е изстинала за 1-2 часа не трябва да пресветва лампата колкото и да е "тънко" маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите.... Така като се замисля май най-добре ще е да сваля картера и да проверя какъв ще да е проблема, шот мо е и да са биалите. За толкова годи ни каране съм сменял само верига, един изгорял клапан и това само :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт ниски обороти надали ще е...Мойта докато загрее работи на 400 500 оборота и лампата не си и помисля да примигне.Даже ако продължа да въртя малко по-дълго със стартера изгасва преди да е запалил мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко започна с едно невинно питане за лампата на маслото, после знаещите посъветваха - датчик, маслена помпа, болт на помпата и т.н.,... а накрая се оказва май лагери на коляновия вал :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко започна с едно невинно питане за лампата на маслото, после знаещите посъветваха - датчик, маслена помпа, болт на помпата и т.н.,... а накрая се оказва май лагери на коляновия вал :lol:

Типично :D помпата е малка и като се разшлякат лагерчетата пада дебита и познай каде отива налягането ,друг е момента и с качеството и виското на маслото след опр. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Смених датчика за маслото и пазнайте, ламичката спря да свети smile152 smile126 smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.