Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Голямото шофиране


tihok

Recommended Posts

Искам като един почитател и карач на Шкода да ви поканя на "Голямото шофиране", където ще се види кой какъв шофьор е и коя кола е по добра за нашите пътища. Естествено към цялата работа има и награди за около 100 000 лв. Повече информация може да получите на http://www.thebigdrive.net. А пък ако искате да видите за какво става въпрос горе долу, можете да гледате това http://www.youtube.com/watch?v=PbQJQwdJe1A. Очаквам мнения и предложение :) Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра идея, но,

тези 500лв са смущаващи за примерните шофери, като ще има и още толкова разходи "пътни".

Като ще има "добри намерения", мисля едните 500 трябва да отпаднат...иначе си е пълнене гушата на тоя и оня.

Аз и без това си ги минавам тези маршрути всяка седмица , но ми плащат и нямам нищо против

да го направя по най-добрият начин , но не и аз да плащам за това....

Бих се съгласил да си платя бензина , но не и 500 лв за награден фонд и още повече при неясни критерии за победител...

Мисля , че нещата трябва да се изпипат още !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо разделено по класове ли ще е ? Не става примерно да се пусна с 60 коня и да има машини по 200-300 ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая не е важно толкова колко к.с. е колата, а да се направи правилна и точна стратегия за маршрут и кои пунктове да се минат (поне така разбрах от сайта), а и идеята е да се кара по правилник - т.е. повече от 130 км/ч няма да се наложи (поне по регламент де) да се вдигат никъде....Далеко съм от мисълта, че ще се кара по правилник де, но все пак. Абе интересно звучи, но наистина си бягат едни 1000 лв - доста са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, тъкмо се надъхах да званя на баща ми и да се мятаме на волана (лудница, лудница) обаче хм, да бе, защо ще ми взимат 500лв?! :-k Нещо не разбирам. За пръв път чувам за риалити в което си плащащ (официално де) за да учавстваш...

Освен това... сайта е скалъпен на две на три, бланката за участие е под всякаква критика - все едно дете я е правило на Word... Недоверчив съм, айде... :mrgreen:

 

 

Иначе - в момента Дарик Радио и ЕКО правят подобно риалити, но там бензина си го подаряват те. И още доста неща ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито сайта е важен, нито заявката. Важното е, кой колко може да кара :) Пък даже и не е толкова важно, дали ще се докопаш до награда. Идеята е да е яко приключение и да обиколим Бг надлъж и нашир по възможно най-много пътища. Пък и аз лично не познавам човек който да може да каже, че е минал по всички пътища на страната. Ако има такъв, той си е направо готов победител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви се кара- карайте, аз не виждам ясен критерий било то за оценка или каквото и да е. Т.е. каране залудо. Когат бех млад го правех. Сега също мога да го правя но не и да ми отчитат участие къде съм бил и къде не, и за което да плащам. И скоростно не е, така че... ала бала. Представям си как "индивидуално" ще се отнесе журито по тази част, не бих го нарекъл и състезание даже.

 

"Изборът на маршрут и последователността на преминаване през различни пунктове е индивидуално решение на всеки екипаж. Именно това, а не скоростното шофиране ще бъде определящо за челно класиране."
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито сайта е важен, нито заявката. Важното е, кой колко може да кара :) Пък даже и не е толкова важно, дали ще се докопаш до награда. Идеята е да е яко приключение и да обиколим Бг надлъж и нашир по възможно най-много пътища. Пък и аз лично не познавам човек който да може да каже, че е минал по всички пътища на страната. Ако има такъв, той си е направо готов победител.

 

Приятно ми е, да се запознаем.... :D

Смея да твърдя, че познавам родните пътища и дупките и опасните места по тях.

Няма кътче на България ,от където да не съм минал и продължавам да минавам ...

С удоволствие бих го направил с Рапида , само да си намеря спонсор......

Не ми се рискуват 1000 лв. при неясни критерии за победител, ако ще е само за да се видя по телевизията, мерси!

По добре би било например, ако се гони фиксирано време за етап. Примерно Търново-Шумен

при спазване на всички ограничения ,се взема да речем за 2 часа. Това да бъде базата за сравнение и безопасно шофиране. Тогава до голяма степен се изравняват и възможностите на автомобилите, нали не сме на рали!?

В противен случай, тези с многото коне ще обиколят страната и може да ги санкционират,

може и да минат "сухи", докато останалите спазват правилата....

Другото за което си мисля е, възможно ли е да се минат за 48часа по родните пътища тези 2000км. Средната скорост при спазване на ограниченията е около 60км/ч, това са към 35 часа

кормуване.....има толеранс от 13 часа, които двамата участници трябва да си поделят за почивка или да спят в движение... :mrgreen: Да не говорим ,че има второстепенни пътища , по които и 40 км/ч не може да се поддържа....

Изпитанието ще е голямо, който не е пътувал не знае какво го очаква :mrgreen:

Накрая сигурно ще трябва и някой лев за ремонт на окачването.... smile106

Айде, че трябва да си търся спонсор(и)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито сайта е важен, нито заявката. Важното е, кой колко може да кара :) Пък даже и не е толкова важно, дали ще се докопаш до награда. Идеята е да е яко приключение и да обиколим Бг надлъж и нашир по възможно най-много пътища...

Ако позволиш, ще изкажа своето ЛИЧНО мнение:

1. Когато се организира мероприятие от подобен мащаб, формата и начина на анонсирането му са от огромно значение. От една страна за набиране на повече желаещи, от друга - наречи го ако искаш и имидж. За това, в конкретния случай, точно качествата на сайта и бланката са от съществено значение. С други думи - кой обръща сериозно внимание на некачествена реклама? Въпроса май е риторичен, нали?

2. Ако човек е решил да обикаля наведнъж или системно и поетапно България, ще го направи и без това "шоу". Но ако искаш да го привлечеш за участие, трябва да има стимул. Т.е. не съм съгласен, че наградата не е важна. А това, че човек трябва да се бръкне за 500 кинта за участие не искам да го коментирам, защото е повече от нелепо...

3. Освен наградата, важни са и условията за провеждане на тура и СПАЗВАНЕТО им. Никъде не намерих информация за това как ще се наблюдава това спазване. Казваш "важното е кой колко може да кара". Аз обаче смятам, че нещата в случая, поради липса на 100% контрол, по-скоро се свеждат до "кой какъв късмет с КАТ ще има", което пък няма нищо общо с майсторско шофиране.

4. Поради липса на въпросния 100% контрол над "състезанието", ако някой от участниците заради бързането предизвика ПТП, нарушавайки ЗЗП, това ще бъде удар върху имиджа на мероприятието и в частност на организаторите. На пръв поглед такъв участник не би имал законови претенции към организаторите, но с помощта на добър адвокат може да се извади вода не от 9, а от 20 кладенеца и да се окаже, че те дължат на участника неустойка...

 

С други думи - този, който е измисли цялата тази "схема" е пропуснал редица важни фактори. Добре би било подобни начинания с подобна (предполагаема) масовост да се обмислят по-добре... И поради тази причина ЛИЧНО аз предпочитам да изразходя таксата за участие за да обиколя сам България. Мога дори да си засичам и време. Защото 500 лв. са грубо 5 резервоара на средностатистически автомобил, с които той може да измине около 4000-5000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По съм навит да дам 500лв. и да участвам,но в" Голямото Шкода Шофиране",което да си организираме самите ние. :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз като участник в немалко подобни състезания, но за класически автомобили, не мога да си обясня защо е толкова висока таксата участие. Обикновенно в класик ралитата, където също има разходи за осигуряване съдии, стюарди, наеми на съоръжения, пътна помощ, състезателни номера, карнети и т.н, а понякога са включени дори гориво, нощувка и храна, таксата там е около 10 пъти по-малка. Наградния фонд обикновено се осигурява от спонсори, които както виждам и тук не липсват, и то доста силни. В противен случай нещата започват да намирисват на познатите от близкото минало "взаимоспомагателни" пирамидки - да съберем по 500 от колкото може повечко участници и накрая да ги раздадем /или поне част от тях/ във вид на награди примерно на 5-ма от тях.

Да не говорим пък за представеното "цензурирано" клипче, което ми заприлича на някакъв постен вариант на риалитито Бягство към победата, ама без да показва нищо от самата организация и в никакъв случай няма положителен рекламен ефект.

Taка че моите уважения към Митко Илиев като рекламно лице на инициативата и баща му, като инициатор на идеята, но мнението ми за избрания подход при реализацията й е :smt018

 

p.s. Естествено има и състезания с много по-висока такса, като например транс Балканкото класик рали, или ВИП-ралито за суперкари, обаче там таксата включва престой с пълна програма от екстри в суперлуксозни хотели, международна организация и т.н - абе с други думи е само за хора, надвили на масрафа си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или по добре да се вурнеме да караме шкоди 120 и тарабанки щото капитализама бил прогнила система ?

 

Ти си карай колите в NFS Underground пък ние ще си караме шкоди 120.

По колко часа играеш играта на ден? Идва ти в повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или по добре да се вурнеме да караме шкоди 120 и тарабанки щото капитализама бил прогнила система ?

 

Ти си карай колите в NFS Underground пък ние ще си караме шкоди 120.

По колко часа играеш играта на ден? Идва ти в повече!

 

Митко, то детето не е виновно че живота му се ограничава до NFS...недей така с лошо отношение :mrgreen:. Толкоз много играе, горкото, че май доста часове по български е пропуснало...мдааа :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИИИИИ

 

И кво кат не ви отърва написаното и триете ?

 

Ааааа, не, никой тук не трие, ако нещо не му отърва, но нападки и сиктери не се толерират. [-X Спазва ли се добрия тон и колегиалността, всичко е ОК.

 

MESS WITH THE BEST DIE LIKE REST !!

 

Заповядай на Писта Междене на 03 Май(edit: 02 Май, извинявам се, мерси, Гена :smt017 ), за да ни покажеш своето первъзходство и колко ние Шкодаджиите сме зле. ;)

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице , ако доде на 03 май най - много да фане награждаването и купона , но на 02 ще е интересно на пистата ;)

 

А сега по - темата ... предполагам , че това е някоя от поредните измишльотини на някой с по - големи амбиций от колкото възможности ... гледал съм подобни надпревари , но те са предимно с рекламна цел ( къде на спонсори , къде на местности и забележителности ) и таксите за участие са символични ... тука са обявили някакъв награден фонд от 100 000 лв. и се надяват да си го попълнят от тез такси , отгоре на всичко е телевизионен формат и никой нищо не казва за приходите от рекламата ( типично по български ) ... е баре бензина да фрий ... лично аз бих се пуснал в такова състезание заради емоцията и шофирането , а не зарад наградите , но тез 5 стотака нещо ми идат в повече ... предпочитам да ги похарча за smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоя и си мисля, колко ли пари са нужни, за да се попълни ето това нещо. Някак си, то повече ме влече smile106

bapffaabe.jpg

 

 

п.п. Че дори накрая и награда първо място ти е гарантирана - "златна" значка! Намислил съм лятото, с гаджето, това да направя :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.