Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двигател vw на 110 ls


Recommended Posts

Трябва ми съвет как най-лесно да реша проблма с маховика.Ако някой знае ще съм благодарен да сподели.Мисля или да сложа от Фелиция 1.9d(но не мога да намеря друг освен нов),или да разпробия моя маховик и да го балансирам(само дето не знам каде биха го направили качествено????)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тук колеги с успешно реализиран първия вариант - маховик от дизелова фела и преходен фланец за скоростите. Може да пуснеш и една обява, че търсиш такива 2-ра ръка :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да разпробиеш твоя маховик, той няма да пасне в дълбочина, тъй като ще слагаш преходен фланец. Трябва ти 1.9Д или 1.6 Фелиция за да му ползваш маховика, като и при двата трябва да смениш зъбен венец с такъв от 100/105/120. Другият вариант е да ползваш фауве маховик, който обаче трябва пък да струговаш за зъбния венец на 100С-ката. По-предпочитан е първият вариант, но трудно се намира (все още...)

 

Затова не ти отговарям на ЛС, защото нямам нищо предвид.

 

А относно монтирането на такъв двигател на 100/110 - там има някои проблеми, които определено ги няма при 105/120/Рапид а именно ограниченото пространство в моторния отсек. Тук задължително ще трябва да преместиш радиатора отпред, мисля, че освен това ще ти се наложи да отстраниш двойната преграда между моторното отделение и задните седалки - там, където се навиват амортисьорите.

 

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбен венец e различен на 100 от 105-120.

Хашек се си мисля че с един добър радятор може и отзад да си остане :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно да разбирам,че ми трябва маховик от 105 или 120.Какво означава по-добър радиатор?По-голям, или с примерно два вентилатора.Определено ще търся вариант да си остане отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва маховик а венеца от 120ка ](*,) и подобър радятор означава всеки нов различен от от 100 есов примерно от лада нива от новите който можеш до монтираш доста по напред ако махнеш преградата и освободиш място за колекторите smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да разпробиеш твоя маховик, той няма да пасне в дълбочина, тъй като ще слагаш преходен фланец. Трябва ти 1.9Д или 1.6 Фелиция за да му ползваш маховика, като и при двата трябва да смениш зъбен венец с такъв от 100/105/120. Другият вариант е да ползваш фауве маховик, който обаче трябва пък да струговаш за зъбния венец на 100С-ката. По-предпочитан е първият вариант, но трудно се намира (все още...)

 

Затова не ти отговарям на ЛС, защото нямам нищо предвид.

 

А относно монтирането на такъв двигател на 100/110 - там има някои проблеми, които определено ги няма при 105/120/Рапид а именно ограниченото пространство в моторния отсек. Тук задължително ще трябва да преместиш радиатора отпред, мисля, че освен това ще ти се наложи да отстраниш двойната преграда между моторното отделение и задните седалки - там, където се навиват амортисьорите.

 

Поздрави и успех.

Хашек ги е мислил,мислил....тия работи :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печатна грешка бе.Все пак беше 22:30 и гледах мача.А иначе много БЛАГОДАРЯ за мненията и съветите.Ако не намеря до седмица две маховик,купвам нов и почвам.

Не ти трябва маховик а венеца от 120ка ](*,) и подобър радятор означава всеки нов различен от от 100 есов примерно от лада нива от новите който можеш до монтираш доста по напред ако махнеш преградата и освободиш място за колекторите smile169
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбен венец e различен на 100 от 105-120.

Властовия маховик беше като 120ков :o ! Дали е сменян или пак има стар и нов 100с венец според годината например...

 

Аз пък бих посъветвал колегата, когато дойде време да прави гредите на мотора- да мери много прецизно и да гледа да не премести скоростната кутия.

Каква ск. кутия ще ползваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си ползвам кутията на шкодата.Ако знаеш нещо повече по темата,ще съм благодарен да го споделиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си ползвам кутията на шкодата.Ако знаеш нещо повече по темата,ще съм благодарен да го споделиш.

 

 

Има слухове че е възможно ползването на скорости и полуоски от Ауди 80 със надлъжно разположен двигател и тогава отпадът проблемите с венец фланец и т.н. когато ползваш VW двигател. Нито съм го правил нито знам как става само са ми го подхвърляли като идея преди да почна подмяната. Успех в начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте колеги!Вчера почнах смяната на мотора.Днес стигнах до конзолите на тампоните и още не съм решил как ще ги правя.Сега мотора стои закачен на кутията и вързан на нивото на което ще бъде.Ако някой знае проверена схема да казва,до като не съм измислил топлата вода.Стартер от VW Transporter става перфектно на венеца на Фелицията и на 100S кутията.Само се реже малко ламарина заради автоматчето.Радиатора ще го слагам по открадната схема от Анастас.Чакам акъл щото моя е малко.И ако някой знае какво гърне да сложа,да казва! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Анастас радиатора гръмна вече ;) Важно е според мен да намериш такъв с достатъчно силен двустепенен ел. мотор, защото за да охлажда добре във високите обороти на двигателя трябва да съответства на оборотите на оригиналния от 110 с ремъчната предавка на перка :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

здрасти колега збласкжал сам се много с тези работи и имам опит.Искам да измери6 разстоианоето в дълбо4ина от раба на блока до колиановиа вал.мойе6 да си слойи6 спокоино маьожик от 120 и да го разпробие6 сприамо вала и да се съобрази6 с дебелината на фланеца тои триабжа да е от 18 до 22мм дебел не пове4е но не ти знам 4елото на двигателиа вала в дълбо4ина ли е или е испакнал сприамо него.Има и друг вариант ако този не стане.Стартера се обра6та от кам страната на джигателиа,изпилва се легло на камбаната за стартера и се прави фланец които е разли4ен от другиа,и си ползва6 оригиналноа махожик и притискателен диск на двигателиа

 

ModEdit: Хашек Колега, следващото ти мнение с такава шльокавица ще бъде изтрито и ще бъдеш посъветван да посещаваш уроци по български правопис!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.