Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Празни Мисли IV - Автоматиците


Дали ще се наложат автоматиците в България?  

46 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Е аз съм честен! :smt032 Освен Skoda да лъже : 1.8 ТSI 6ст. ръчна дава разход от 0.5l/100 повече от 7ст.DSG!

 

 

... ти знаеш...явно моята кола е дефектна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

  • C2H5OH

    4

  • new_

    4

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Твоят колко е 3,5/100 ли? smile001 Мислиш ли при толкова пари за тая кола ми дреме на фара колко харчи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ,трябва малко да харчи.Кооолкото по-малко харчи тооолкова по-добре и тооолкова кефа е по-голям тогава.Знайш къв кеф е да си караш с 160 и да гледкаш как показва 6 на сто :lol: smile001 Мммм,голям кеф :!:

Не знам ,ама ме кефи като гори малко-незнам що...и като харчи нафта на 1,20...още по-голям кеф....напрао ша сфърша :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се изтропам по темата.

Ако карам преобладаващо градско предимствата на автоматика са безспорни. Ненапразно от 2006 всички автобуси за градски транспорт произведени в Европа са с автоматици.

 

DSG наистина е едно добро постижение и е глупаво да се говори, че дава по-малък разход от ръчните скорости, но определено разходът е значително по-малък в сравнение с по старите автоматици. Много ще ми е интересно да чуя мнение от някой който е карал безстепенен автоматик (вариатор мисля че се наричаше), първи го сложиха ако не се лъжа Ауди, има го и на А класата на мерцедес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е една,когато българина стане по-богат и е сменил няколко нови коли тогава ще се карат повече автоматици.Та едва от няколко години се продават повече нови коли ,та ние за автоматици говорим.Не виждате ли ,че хората си правят сметката за всеки лев,слагат газ,метан и какво ли не за да спестят някои литър гориво .

Така че автоматика е за богатите общества,не за нас! :smt030

Който може да си го позволи,поздравявам го и гласувам с двете си ръце за такава кола! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждате ли ,че хората си правят сметката за всеки лев,слагат газ,метан и какво ли не за да спестят някои литър гориво .Така че автоматика е за богатите общества,не за нас!

 

Глупости написа общо взето...След като всеки гледа как да спести някой лев за гориво - защо тогава се купуват по-мощни двигатели - например 2.0 ТДИ 140к.с. вместо 1.9 ТДИ 105 к.с. ???? Много ясно, че големия мотор гори малко повече от 1.9, по тази логика никой няма да си купи по големия дизел или бензин с турбина - понеже горят повече и виждаш ли, заради 1 литър (а разликата между автоматик и ръчни скорости е по малка дори и от 1/2 литър) дай всеки да си купува кола с малък мотор. Просто много от хората са склонни да си вземат по-големия мотор и да имат малко повече мощност за сметка на 1/2 литър на 100 км. ДСГ определено си е удобство, което смятам си струва, стига човек да има финансовата възможност да си го позволи. Но да се говори, че много хора не си купуват коли с ДСГ - защото колата ще им гори повече, е много несериозно.

Ако колите с ръчни и тези с ДСГ бяха на едни цени - повярвай ми - почти всички щяха да си вземат с ДСГ - нищо че ще гори повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като харчи нафта на 1,20...още по-голям кеф....напрао ша сфърша :lol:

 

Докато четох, аз вече свърших.... :)

smile091 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета постовете и се питам,"Разхода на гориво ли е това, което спира навлизането на автоматиците? Или може би инерцията". А от гледна точка на безопастността? Какво се случва, ако блокират спирачките? Как се спира тогава?

С разговори с приятели някой беше споменал, че не е било мъжествено да се кара автоматик....., а какво мислите за тоа?

 

Поздрави

ПС. Като гледам отговорите на анкетата, показват по-скоро очакване автоматиците да се наложат в средносрочен план, макар и тенденцията да не е категорично изразена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kогато караш автоматик,винаги имаш една ръка да държиш волана и една ръка да държиш бедъра на някоя мацка! smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kогато караш автоматик,винаги имаш една ръка да държиш волана и една ръка да държиш бедъра на някоя мацка! smile001

:smt017 Ето един сериозен повод да си купя автоматик кат порасна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждате ли ,че хората си правят сметката за всеки лев,слагат газ,метан и какво ли не за да спестят някои литър гориво .Така че автоматика е за богатите общества,не за нас!

 

Глупости написа общо взето...След като всеки гледа как да спести някой лев за гориво - защо тогава се купуват по-мощни двигатели - например 2.0 ТДИ 140к.с. вместо 1.9 ТДИ 105 к.с. ???? Много ясно, че големия мотор гори малко повече от 1.9, по тази логика никой няма да си купи по големия дизел или бензин с турбина - понеже горят повече и виждаш ли, заради 1 литър (а разликата между автоматик и ръчни скорости е по малка дори и от 1/2 литър) дай всеки да си купува кола с малък мотор. Просто много от хората са склонни да си вземат по-големия мотор и да имат малко повече мощност за сметка на 1/2 литър на 100 км. ДСГ определено си е удобство, което смятам си струва, стига човек да има финансовата възможност да си го позволи. Но да се говори, че много хора не си купуват коли с ДСГ - защото колата ще им гори повече, е много несериозно.

Ако колите с ръчни и тези с ДСГ бяха на едни цени - повярвай ми - почти всички щяха да си вземат с ДСГ - нищо че ще гори повече.

 

 

Колега,нещо не четеш какво съм написал!

Анкетата е дали ще се наложат автоматиците в скоро време?Не виждаш ли ,че основно се продават нови коли до 30000лв? Какъв автоматик за тия пари?

И ако виждаш, съм написал,че който може да си го позволи,да взима,естествено ,че не става въпрос за 1л.повече гориво. smile175

 

П.П. И между другото съм доста добре запознат със DSG и разхода му на гориво,защото в семейството ми имаме,освен две Октавии с ръчна кутия и Туарег и Супърб с DSG. :smt030

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорихме за категориите "сериозно" и "несериозно", според мен наистина човек, който ще си купи кола с DSG определено не я купува за разносна търговия или да си носи кабелите, електрониката и инструментите на обекта с нея (както аз със 1.2 НТР класик). Малко или много наличието на Автоматични скорости все още е признак за един по-висок клас автомобили, където половин или един литър отгоре не могат да "съборят"собственика финансово. Все пак по мои повърхностни наблюдения, каквато и да е кола с автоматик, дори и да не е DSG, не можеш да я намериш под 18-19 килолева (пример Хюндай Атос Прайм, дори и на тази въшка с двигател 1.1 корейците предлагат автоматика). Колегата спомена ситуацията "ако ти блокират спирачките", не че отричам съществуването на подобна вероятност, но решим ли да вземаме всичките "АКО", които статистиката може да допусне, то по добре да си хванем рейса, или да си стоим в къщи и да си топлим наденички на микровълновата например.

Щем или не щем техниката се развива, някой ден няма да се учудя ако не можем да купим нова кола без DSG или двигателите бъдат монтирани в самите джанти на автомобила ( мазда има подобен прототип на електромобил, който на практика е и 4х4, защото е с 4 електромотора вградени в самите колела). Всичко това като започнем от надпреварата за постигане на големи мощности и развитието на удобствата в колата го смятам за СЕРИОЗНО, най малкото защото е част от еволюцията на автомобилната техника.

 

НЕСЕРИОЗНО е например това което видях днес на OMV до METRO в Бургас, Мерцедес S 350 с газово, стоеше си кротко нареден между бакшишите, като му дойде редът отвори багажника, и щракнаха маркуча. Собственикът стоеше отстрани и го "клатеше" (доколкото сам човек може да разклати една S класа), един ритуал който не мога да го разбера но е характерен за почти всички "газаджии".

 

 

Ето една моя идея отдавна ми се върти в главата, много ще се радвам ако видя мотоциклет, може би пистак, с автоматични скорости. А защо не и мотоциклет с дизелов двигател???!!!

Все пак наскоро четох че и Порше вече имат Спортен автомобил Дизел. Даже новото AUDI Q7 ИМА ЕДИН УМОПОМРАЧИТЕЛЕН 5.0 ДИЗЕЛ.

 

и ако продължа да развихрям фантазията си, дали някой е успял да сложи газово или не дай боже метан на мотоциклет, е това ще е голяма идиотия smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ако продължа да развихрям фантазията си, дали някой е успял да сложи газово или не дай боже метан на мотоциклет, е това ще е голяма ***ия smile168

Малко smile188 Това го видях лично на панаира в Пловдив през далееечната 2003 г. Но не беше на мотор, а на 50 куб. скутер - Електронен изпарител на Lovato.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

filipkarolev , Q7 има 6.0 ТDI V12 с около 1000Nm въртящ момент!!!

 

 

Скромен двигател ! :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модел Цилиндри Обем Мощност

А8 Дванадесет 6.0 5998 cm³ 309 kW (420 к.с.)

S8 Десет 5.2 FSI 5204 cm³ 331 kW (450 к.с.)

Q7 Осем V 4.2 TDI 4134 cm³ 240 kW (326 к.с.) 236 км/ч 6,4 сек

Q7 Дванадесет V6.0 TDI 5998 cm³ 368 kW (500 к.с.) 250 км/ч* 5,5 сек

Cayenne Turbo Осем 4806cc twin turbo V8 500 PS (493 hp/368 kW), 700 N·m

Cayenne Turbo S Осем 4806cc twin turbo V8 550 PS (542 hp/405 kW), 750 N·m

911 GT2 Шест 3600 cc 390 kW (530 PS; 520 hp), 680 N·m

 

Това са на VAG зверовете, ама наистина ли въртящият момент е 1000 Nm при 6.0 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модел Цилиндри Обем Мощност

Това са на VAG зверовете, ама наистина ли въртящият момент е 1000 Nm при 6.0 TDI

Да, 1000 нютона при 1750 оборота в минута.

Което не означава, че няма и други, при това бензинови двигатели с битурбопълнене, които имат подобни стойности.

Например всички 65 AMG модификации на Mercedes също са с 1000 нютонметра и то в почти целия работен диапазон.

Bentley Brooklands пък (любимият ми автомобил) е с 1050 нютонметра при 3050 об./мин, извадени от крайно приятен бензинов битурбо осмак с обем 6,75 литра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E за това говорим колеги, ако имам парите да сложа 12 цилиндъра под капака на моята Q7-ца няма да ми пука колко ми добавя DSG-то. То даже сега гледам че 6.0TDI с ръчни скорости въобще не се предлага. А 1000 Nm могат да те размажат за облегалката на седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Ако колите с ръчни и тези с ДСГ бяха на едни цени - повярвай ми - почти всички щяха да си вземат с ДСГ - нищо че ще гори повече.

 

А дали ли е така, кой ще ми каже? ... както се пееше в една песничка на Васко кеца ;) Карал съм автоматик и не искам пак. Карал съм и DSG - и то не ми хареса. Има си хора и хора. Аз съм от тия дето предпочитат сами да мислят, а не някой да извършва тази дейност вместо тях smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми харесва автоматик и дсж.Не карам такава кола не защото съм нямал пари да си я позволя.Ако бяха на една цена пак 6 ск.ще си взема :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

smile091

 

Ей VALDO, ама как си запомнил това мнение на bega4kata че го изрови и го бъзна много хубаво - браво!

 

bega4kata, да не се вържеш сега, ние с най-приятелски чувства smile027

 

Ама и Искрен каза, че в края на отсечката сте били почти наравно с Боби - значи все пак върви таз 1,8 ...

 

Чакай да видя в другата тема да не е продължила дискусията :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.