Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

чудя се какво да правя ..........


dikov

Recommended Posts

от ноември 2007 година карам нова октавиа........ ноември ще излезе от гаранция :D

колата е на лизинг за 5 години, и бих искал да си дадете мненията дали да я връщам и да взимам супърб примерно или.....

тогава се надявам да има промоция супърба :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо лошо , стига да ти се набутва с 15-на хил за 2 години. При покупката колицата ти е струвала около 35 000 лв. Не ми се вярва сега в ЕТ да ти я оценят на повече от 20-22 хил. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................

 

Твърдо ЗА !!! СУПЪРБ-а е невероятен - лично мнение... Стига да ти дадат хубави пари за колата - действай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата година от Еуратек свалят 30%, а за всяка следваща по 10%. Т.е. на 2 години кола е загубила 40% - но голямата загуба е първата година.

 

Оценката е 60лв ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първата година от Еуратек свалят 30%, а за всяка следваща по 10%. Т.е. на 2 години кола е загубила 40% - но голямата загуба е първата година.

 

Оценката е 60лв ;)

 

миналата година(октомври 2008), на мен ми казаха в ЕТ Бургас, че първата година свалят 25%, всяка следваща по 5%. Може би, това е вече остаряла информация.

 

Но за супърба, имаш ли възможности... аз не бих се чудил :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги принципно между октавиа и супърб разликата в цената не е знае колко голяма...... сега вижте промоцията в ЕТ говоря за 1,9 тди примерно smile169 другото което много е интересно за мен :roll: дали 1,9 тди не е малък малко за купето на суперб, а и още няма за шкода common rail principno sym 4el, чел, че помпа дюзата е по добър и икономичен двигател, по здрав и с по гоялмо налягане на прускане на горижото, но е скъп за изработка :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от ноември 2007 година карам нова октавиа........ ноември ще излезе от гаранция :D

колата е на лизинг за 5 години, и бих искал да си дадете мненията дали да я връщам и да взимам супърб примерно или.....

тогава се надявам да има промоция супърба :roll:

 

 

не си струва ..... вози си се и да не ти пука.....Ти КАРАШ или ЖИВЕЕШ ....

 

...ако КАРАШ и ти се дават пари си вземе AUDI например.... smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от ноември 2007 година карам нова октавиа........ ноември ще излезе от гаранция :D

колата е на лизинг за 5 години, и бих искал да си дадете мненията дали да я връщам и да взимам супърб примерно или.....

тогава се надявам да има промоция супърба :roll:

 

 

не си струва ..... вози си се и да не ти пука.....Ти КАРАШ или ЖИВЕЕШ ....

 

...ако КАРАШ и ти се дават пари си вземе AUDI например.... smile169

колега....... нямам стандарт даа карам ауди smile169 наистина съм объркан какво да правя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята О2 - 1.9 ТДИ Елеганс - Март, 2008г. преди 1 седмица я оцениха на 19 хиляди лева...криза било!

И все пак...ако имаш пари...взимай Суперб 2.0 CR - 170 кончета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята О2 - 1.9 ТДИ Елеганс - Март, 2008г. преди 1 седмица я оцениха на 19 хиляди лева...криза било!

И все пак...ако имаш пари...взимай Суперб 2.0 CR - 170 кончета.

 

ok криза, но ако по същия начин мислят и за колата която ще вземеш smile169 или маи няма да е така :evil:

ти какво смяташ да правиш ....... колега нямам ги парите взимам я на лизинг ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята О2 - 1.9 ТДИ Елеганс - Март, 2008г. преди 1 седмица я оцениха на 19 хиляди лева...криза било!

И все пак...ако имаш пари...взимай Суперб 2.0 CR - 170 кончета.

 

ok криза, но ако по същия начин мислят и за колата която ще вземеш smile169 или маи няма да е така :evil:

ти какво смяташ да правиш ....... колега нямам ги парите взимам я на лизинг ;)

 

 

колега тези са нови двигатели....... не мисля, че човек трябжа да се хвърля на тях smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това несигурно време не бих купувал кола въобще. Купчина ламарина , която след година струва наполовина ....мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това несигурно време не бих купувал кола въобще. Купчина ламарина , която след година струва наполовина ....мое мнение

колега да ама........ аз вече съм се хванал на хорото smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ама........ аз вече съм се хванал на хорото smile169

Тогава има ли смисъл да питаш?

Много е важно обаче какво ти дават за твоята кола и какво ще ти искат за Суперб. Не гледай по-високия клас само. Виж и вътре и под капака какво има, защото ако се лишаваш от някоя екстра само заради по-високия клас и по-големия автомобил според мен не си струва. Ако много те товарят в цената и яко ти смъкват гащите за изкупуването на твоята кола (нещо, което е нормално при buy back системата) по-добре или гледай за същата кола (която между другото е вече фейс лифтната и е много готина) или не сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ама........ аз вече съм се хванал на хорото smile169

Тогава има ли смисъл да питаш?

Много е важно обаче какво ти дават за твоята кола и какво ще ти искат за Суперб. Не гледай по-високия клас само. Виж и вътре и под капака какво има, защото ако се лишаваш от някоя екстра само заради по-високия клас и по-големия автомобил според мен не си струва. Ако много те товарят в цената и яко ти смъкват гащите за изкупуването на твоята кола (нещо, което е нормално при buy back системата) по-добре или гледай за същата кола (която между другото е вече фейс лифтната и е много готина) или не сменяй.

 

тоест колега...... да чакам промоцията и да деиствам smile168 като се замисля маи супърба е ненужно голям за мен :roll:

новата оцтавиа е пипната като се замисля за интериора само smile168 само съм малко обуркан в този преходен период от помпа дюза джигател към common rail :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да сложа пък един глас против 2.0D 170КС - голямо турбо = голямо време за развъртане за компресия = по-бавна реакция! Сигурно после си наваксва, но съм свикнал с по-бърза реакция:

 

Карах 2.0TDI - 140кс в Октавия 2 и ми направи впечатление, че въртящия момент при ниските обороти идва по-късно отколкото на моя любим AXR - 1.9 100кс. - просто за да се направят още 40кс от само 100cm3 трябва по-голямо турбо, което е по-инертно. При 170кс турбото е още по-голямо и реакцията му ще бъде още по-бавна. Освен това си постига макс мощност при по-високи обороти, а пък който иска 170 и ще си го натиска повече. Но това си е лично мнение...

 

Другото "съображение" е свързано със замяната на Октавия със Супърб - Супърб е ГОЛЯМА кола - буквално и преносно. Преносно, защото според мен ще стане много по-успешен модел на Шкода от предишния, понеже има собствена визия, много ниски цени и добро качество.

 

Но е ГОЛЯМА кола и буквално - 4.84m - това чудо трябва да се паркира!!! Много е маневрен, но почти 5 метра си искат почти 5 метра място! Особено в София мястото е толкова кът, че понякога си мисля, че Октавия е голяма кола.

 

Мисля, че е по-обосновано 1.или да си запазиш колата и да си я караш до края на лизинга - най-рационално

2. да я смениш за една нова фейслифт, която да й вземеш ДДС-то - т.е. КОМБИ 4+1 ТОВАРЕН и на която да сложиш екстрите, които би искал да имаш, но нямаш.

 

Обаче смяна преди фейслифт с кола след фейслифт - не е много идейно - тя е почти същата, само ще спечелиш ДДС-то (не че е малко - това си е -20% на АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ РАЗХОДИ, които правиш за нея). Но няма да имаш реална замяна на колата с друга...

 

А пък Елеганс е добре "заредена" с удобства кола и не бих слязъл от нея за няма нищо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз никога не съм на едно мнение с колегите от форума по отношение на двигателите. Как успяхте да изкарате двигател с 30 коня и 30 нютона по-слаб от любимата ви помпа-дюза. Common rail-а е с по-добри показатели, по-тих, с по-ниски емисии. Никога не съм разбирал идеята да се избягват новите неща. По тая логика да караме всички МБ и това е. Common rail-а е чудесен, много по-съвременен двигател и не случайно VW също най-после преминават към тази технология. Според мен това е най-удачния избор на дизел за Супърб. За пореден път се убеждавам, че готини хора пишат във форума и обикновено са готови да помогнат, но почти винаги всеки си хвали неговото вместо да даде обективна оценка спрямо конкретния случай. Който е с дизел -само дизел, който е с PD - common rail-а не струва, който е с Барум - другтие гуми ще ви убият... Не за първи път казвам - бъдете по-безпристрастни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да сложа пък един глас против 2.0D 170КС - голямо турбо = голямо време за развъртане за компресия = по-бавна реакция! Сигурно после си наваксва, но съм свикнал с по-бърза реакция

 

[-X Тук изобщо не си прав - карам и двата мотора - 2.0 ТДИ - ПД (140 к.с.) и 2.0 ТДИ - КР (170 к.с.) - ОГРОМНА РАЗЛИКА ИМЕННО ТОЧНО В РЕАКЦИЯТА .... Там където Октавията спи и се чуди да тръгне ли, да умре ли ... какво да прави - СУПЪРБа просто си заминава. Реакцията на ниските обороти е много по бърза и го няма този лаг..... Разхода на 2.0 ТДИ - КР (170 к.с.) е приличен - Русе - София - Русе - по борд 5,6 - по метода Пълно - Пълно - 5,54 л/100км. Каране - около 100 (където позволява) и 130 (по темпомат на магистралата) и много малко градско в София (около 20 км). Това за разхода го казвам само за да е наясно колегата ако ще си взема такъв мотор колко гори....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от ноември 2007 година карам нова октавиа........ ноември ще излезе от гаранция :D

колата е на лизинг за 5 години, и бих искал да си дадете мненията дали да я връщам и да взимам супърб примерно или.....

тогава се надявам да има промоция супърба :roll:

Няма нищо лошо , стига да ти се набутва с 15-на хил за 2 години. При покупката колицата ти е струвала около 35 000 лв. Не ми се вярва сега в ЕТ да ти я оценят на повече от 20-22 хил. :?

Колега, щом си с 5 годишен лизинг, значи през ноември ще ти остават за плащане още 35 вноски...

Сметни сам колко ще ти останат, ако ЕТ оценят колата на 20000 и ти опростят само лихвата от оставащите вноски...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от ноември 2007 година карам нова октавиа........ ноември ще излезе от гаранция :D

колата е на лизинг за 5 години, и бих искал да си дадете мненията дали да я връщам и да взимам супърб примерно или.....

тогава се надявам да има промоция супърба :roll:

Няма нищо лошо , стига да ти се набутва с 15-на хил за 2 години. При покупката колицата ти е струвала около 35 000 лв. Не ми се вярва сега в ЕТ да ти я оценят на повече от 20-22 хил. :?

Колега, щом си с 5 годишен лизинг, значи през ноември ще ти остават за плащане още 35 вноски...

Сметни сам колко ще ти останат, ако ЕТ оценят колата на 20000 и ти опростят само лихвата от оставащите вноски...

колега, аз мисля сега по велик ден да следя....... смятам, че няма как да няма добра промоция smile169

а относно помпа дюзата това което сум чел е, че тя е с 40 процента по скъпа като изработка smile169

а и налягането е по високо,а от там както се досещате....... разхода е по нисък smile168 имам приятели с френски боклуци и разьода им е с 1 литър по висок smile169 тествали сме при едни и същи километри smile169

колеги на мен тези коне са ми супер не искам повече.... но се чудя дали на супърба...... които е по тегук маи с 200 и малко кила..... да не се укаже, че част от конете ще отидат по дяволите :roll:

колеги това с ддс - то нещо не ми е много ясно признавам си ](*,) трябва ли да имам фирма..... пояснете моля....

как седят нещата, или просто я оборуджат като ван :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги....... има октавиа с common rail двигател 1,6 пак 105 коня казва се green line dali v BG ги има вече :smt004 една такава освен ако мога да взема :smt004 с по нисък разьод е ........ не, 4е сегашната ми е с висок \:D/

http://www.worldcarfans.com/9090302.023 ... -in-geneva

smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nightspirit - моля, по-полека. Това, което харесвам на PD е дивото му поведение - не е "култивиран", ами е грубиян - когато си завърти оборотите (при мен около 1600-1700) и полудява. Освен това не дрънчи като обикновен дизел, ами като леко ядосан ;) .Нямам против CR по принцип, а конкретно - за да извадиш от 2 литра 170 кс = 85кс/1 литър работен обем. А 100 кс / 1.9 = почти 53кс/1 литър. Плюс бонуса максимална мощност при 4200 оборота, а не при стандартните за дизел 4000. Кое точно ще ме накара да вярвам, че това не е форсиран двигател? Не мога да се похваля, че съм карал кой знае колко дизели - имам един френски 2.0 HDI- 90 кс, и японски 1.4 D4-D 90кс, няколко врътки с Румстъра на Гогата - 1.4 - 80кс, но такъв лудак като 1.9 PD не съм усещал. Не казвам, че другите не теглят, още повече, че са и по-малко коне, но са много по-спокойни и се разгръщат по-плавно. Моя е невъзпитания в класа ;)

 

Част от мнението ми за 2.0 CR 170кс на Супърб се базира и на думите на човек от Еуратек, който каза, че някак се позабавя двигателя. Вярно, той предпочиташе 1.8Т, което е съвсем друга работа...

 

Common-rail навлиза във VAG със или без моята "благословия". Дали е по-евтин не знам, но със сигурност дава възможност за по-малко вредни емисии и никой няма да го пропусне това. PD остава в историята вече. Ако смята за по-добре нека колегата изчака за 2.0 CR 140кс - няма нужда да е PD.

 

Dikov, Greenline засега само е представена и все още не се предлага в Чехия, нито в Германия, пък какво остава за България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно безпристрастно мнение! Ако не ти натежава в бюджета, изобщо, ама изобщо не се замисляй за CR моторя! Метай се на Superb-а и го отнасяй, като куцо пиле - домат!!! Ако ти е омръзнала Octavia-та - сменяй и се наслаждавай! Няма, какво да чакаш - действай!!!

Успех в избора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно безпристрастно мнение! Ако не ти натежава в бюджета, изобщо, ама изобщо не се замисляй за CR моторя! Метай се на Superb-а и го отнасяй, като куцо пиле - домат!!! Ако ти е омръзнала Octavia-та - сменяй и се наслаждавай! Няма, какво да чакаш - действай!!!

Успех в избора!!!

колега ...... да ама този двигател е скъпичък :roll: аз искам от порядука на 35 000 и ако има промоция да сложа нещо пожече като екстри....... чудя се колко струва кожен салон :smt004 примерно

а и не ми трябжат толкова коне smile169 карам мазничко....... само ще ми седят под капака :-k

сега плащам 600 на месец искам да сум пак в тези параметри smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.