Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Имам някаква идея, търся акъл


maxrpm

Recommended Posts

Трябва да сваля резервоара, без да смъквам гредата на скоростите. маркучите ок, но трабите много пречат, а за да се свалят тряя да се свали гредата на скоростите което на практита е невъзможно без скъсан болт също и предното окачване трябва да падне. Идеята ми е да резна тръбите за радиатора и да им направа мека връзка. Въпроса ми е някой който е правил това, има ли по съвършенна идея, някакъв пиниз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения вариант за който се сещам е да изрежеш дупка отгоре над резервоара и оттам да го извадиш :mrgreen: .Иначе казано-сори,ама няма друг вариант !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да го направиш по по-културния начин. Ще ходиш после да търсиш тръби, мъркучи...

Тръбите се свалят, мисля че не трудно- разкачаш снадките по средата, има една скоба към купето- и нея махаш... Мисля че това е всичко. Не съм сменял резервоар, но дано и скоро да не ми се наложи, че аман :lol:

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да аз това имах предвид под "мека връзка" дали се разкачват. А иначе митак това не го пожелавам на никои. То е нещо като се едно играеш на Doom3 нивото Hell ама в nightmare mode.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разкачат се. Тръбите минават по цялата дължина на автомобила, като по средата са снадени с гумени връзки. Тези връзки се намират скрити под дългата ламарина. Пожелавам ти да не късаш болтове там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам малък въпрос реших да не пускам нова тема. Възможно ли е задните пружини да се извадят без скоба без да се снижава скоростната кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам малък въпрос реших да не пускам нова тема. Възможно ли е задните пружини да се извадят без скоба без да се снижава скоростната кутия?

Все си мисля,че като свалиш амортисьора и ограничителната лента и ще можеш да извадиш пружините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При сухото окачване излизат без скоба пружините.С помоща на яки крикове се надига купето, развива се амортисьора отгоре и отдолу и се носача слиза най-ниско и прожината пада.Но пак ти казвам това е със сухо окачване

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги свалих и ги сложих, и резервоара смених. В общи линии подкарах я, сега ще изхвърлям моето окачване и ще сложа дългото което все още търся

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега ако искаш да си смениш окачването с това на Японка нямаш проблем.

Предният мост е на около 1000км от основен ремонт. Всички части са купувани от Чехия.

Задният мост със скоростите е много добър.Всичките части са от Шкода 120 Японка 1987г. на около 100000 км.Ще ти дам всичко на цена която ти предложиш но да е разумна.Задните пружини са предните от Лада.

Забравих да ти кажа че предният мост е с рейка,но ако имаш интерес ще свалиме и цилото кормило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.