Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОставиЯ ІІ


huko

Recommended Posts

ЕТ-то на джантите е точно подравнено с горния ръб на калника
Още малко трябва да се коригира сякаш/ако има възможност джантата/.Колко е в момента?

IMAG0100.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ-то на джантите е точно подравнено с горния ръб на калника
Още малко трябва да се коригира сякаш/ако има възможност джантата/.Колко е в момента?...

 

В смисъл? На тая снимка колата е качена от дясно на един крив тротоар и затова изглежда странно предна дясна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,да :smt017 разбирам :smt017

 

Между другото, ако се загледаш в решетката ще видиш, че външния никилиран кант на емблемата също е боядисан. На живо изглежда жестоко. Не съм сигурен, че в зелено ще стои толкова хубаво, но си струва да го помислиш, имайки пред вид колко експерименти прави с предната емблема ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа бе забелязох нещо странно и красиво ,но не можах да разбера точно номера.Наистина на черното изглежда страхотно.Браво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се усеща Щайнбауер-а? Заслужава ли си 1600 кинта? Виждам в техния сайт, че качва около 30 коня - наистина ли е така?

 

30те коня не са важни, въртящият момент се увеличава брутално.

Колата върви супер, когато ти трябва да върви, а нормалното шофиране си запазва комфорта. За мен си струва парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото подучух,а и после се заинтересувах и поразпитах...та най хубавото на този steinbauer било ,че преобразува сигналите само при 100% газ.

щото има дето постоянно или след определени обороти

а този при всички режими ,но само при пълна газ

не знам дали наистина е така....щото как ще става точно плавно прехода :-k ...може би са го измислили алгоритъма от steinbauer :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото подучух,а и после се заинтересувах и поразпитах...та най хубавото на този steinbauer било ,че преобразува сигналите само при 100% газ.

щото има дето постоянно или след определени обороти

а този при всички режими ,но само при пълна газ

не знам дали наистина е така....щото как ще става точно плавно прехода :-k ...може би са го измислили алгоритъма от steinbauer :smt032

 

Не е точно така, в смисъл има осезаема разлика и с леко натискане на газта. В общи линии модулът следи натискането на газта и се държи съобразно това, което правиш с нея.

 

Ето това пише на тяхния сайт:

 

Автомобилите с инсталиран STEINBAUER P-Box имат значително по-голям въртящ момент при ниски обороти. Удобството при шофирането е по-голямо. Честото превключване на скоростите е сведено до минимум. Автомобилът върви леко при по-малко натискане на педала на газта. При максимална скорост мощността на двигателя е в рамките на оригиналната мощност като максималната скорост се увеличава с не повече от 10 км/ч.

 

Съвременните дизелови двигатели с оригинални характеристики имат достатъчно тяга при ниски обороти и карането при високи обороти е ненужно и безполезно.

 

При турбодизела “турбодупката” е сведена до минимум или дори напълно изчезва.

По-добрата динамика при ускоряването, изпреварването и спортното каране е възможна във всеки един момент.

Не трябва да се забравя: при спортното каране разходът на гориво се завишава.

 

Разработеният от нас тунинг Ви прави по-гъвкави и по-мощни, и разбира се, по-икономични при умерен стил на каране. Добре известно е обаче, че комбинацията от съзтезателно каране и нисък разход на гориво не е възможна, дори ако самозвани тунинг специалисти се опитат да Ви убедят в противното.

 

Монтажа на модула отнема 10 минути - всичко е на куплунги съвместими с оригиналните и можеш да го махаш когато си искаш без това да носи рискове или да те обременява. Докато си в гаранция, определено е удобно решение, защото можеш да го махнеш дори колата да аварира на пътя ;)

 

То е въпрос на предпочитания, плюс това колкото и да си пишем тук, колите трябва да се сравнят като някой кара двата варианта и си реши за себе си.

Сравнението е правено между Фабии РС, едната препрограмирана, а другата с такъв модул и резултатът не е еднозначен в полза на някоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.