Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.2HTP проблеми с обороти


dundurma

Recommended Posts

ще помоля за градивни мнения лошо няма човек да си признае,че е лаик(аз съм такъв).

 

Колега хем молиш за градивни мнения, пък като те съветват не слушаш. Откъде мислиш, че газаджиите вземат инфо за температурата на двигателя? Резнат изолацията мако повече, поусучат го и...... след две години си готов :D , bega4kata те посъветва много точно и за почистването на дюзите, че с добавка нищо не става, само си мислиш, че работят... Почисти си дюзите с УЛТРАЗВУК.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dundurma

    15

  • bega4kata

    7

  • rgc

    6

  • gedore

    6

Най-много писали в темата

Колега извинявай обаче в твоята история има нещо оплетено . В първия пост казаш : компресия 10,5 ,в Екуто на мотора няма грешки и тн. Сега пишеш ,че компесията е 0,2 атм по ниска от заводската и за скъсан кабел на Температурния датчик . Това за компресията не го приемам , някой мърльо е премерил с г..а си . Ами премерия втори път за по сигурно.А в кой сервиз ти измериха компресията ? . Относно скъсания кабел и преди е бил скъсан щото това го записва в Еку-то на мотора .За да не изпадаш в неловки ситуации ще си искаш разпачатката от тестера , така или иначе ти си я платил . Като не могат да намерят скъсания кабел да пуснат нов , не е като да премостиш Дунава . :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабела ако е скъсан ще го запише наистина.... Има и друго нещо: компресията!!! премери я пак!!! Има вариант и да се мени компресията, клапаните може да не уплътняват всеки път, просто мърдат и лягат на различни места в леглата си и така да излъжат за проблема... И на колко цилиндри беше 10.5 бара първия път като мерихте??? Премери я пак обаче.... ако е кабел няма как да не го е записала първия път

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колеги..10,5 атм. е на всички цилиндри за 2 замервания,в еуратек казаха че кабела МОЖЕ да е прекъснат и да дава на късо и компа е запаметил параметри.пак повтарям ЛАИК СЪМ и за това отивам на ФИРМЕН СЕРВИЗ а там .....мисълта ми е ако те грешат,не би трябвало да ми вземат пари за НЕ СМЕ СИГУРНИ,НЕ ЗНАЕМ и т.н.ако не могат да ми кажат-дюзи,глава или нещо друго.АКО ЧОВЕК НЕ РАЗБИРА ОТ ДАДЕНА НЕ ТРЯБВА ДА Я РАБОТИ.аз парите не ги копая плащам колкото искат,а насреща...благодаря на всички за отговорите.забравих.казаха ми че за откриването на прекъснатия кабел им са нужни НЯКОЛКО ДНИ-нямали схеми по които да четат...аз ако бях щях да се срамувам.

 

Blackpearl: Леко с епитетите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши какво излезе в крайна сметка, като оправиш колата, че ми се струва че gedore отдавна ти каза какво е нужно да се направи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши какво излезе в крайна сметка, като оправиш колата, че ми се струва че gedore отдавна ти каза какво е нужно да се направи...
значи колеги...........не е компресия.след изчистване на грешки колата заработва добре.като е топла работи добре,разход на метан 8лв.на 100-градско такси.казаха ми че 1 и 2 цилиндър не работили много добре,но защо ](*,) ](*,) ](*,) има ли вероятност да е от разликата на бобините(смисъл 1-чешка,2 немски,но с еднакви показатели) smile159 smile159
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пиши какво излезе в крайна сметка, като оправиш колата, че ми се струва че gedore отдавна ти каза какво е нужно да се направи...
значи колеги...........не е компресия.след изчистване на грешки колата заработва добре.като е топла работи добре,разход на метан 8лв.на 100-градско такси.казаха ми че 1 и 2 цилиндър не работили много добре,но защо ](*,) ](*,) ](*,) има ли вероятност да е от разликата на бобините(смисъл 1-чешка,2 немски,но с еднакви показатели) smile159 smile159

Питаш хората за съвет , а ти си знаеш своята . Колегите ти дадоха мнението си , а ма ти не поемаш.Сложи 4-и различни гуми и може да заработи равномерно smile168 ].

ПС . Шегувам се , ама автомобила ти е проектиран да работи на бензин, така че почвай от главата , клапани , сегменти , горивно-запалителна с-ма , като ги оправиш си карай на бензин за да работи като FABIA 1.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей от къде започна цялата работа и докъде стигна...... да наистина вземи си смени зимните гуми с летни :smt004

Някой по горе беше написал да двалиш главата и да си оправиш клапаните......Гедоре ,ако не се лъжа!!!

Нормално е на студено да прекъсва и създава проблеми.... и като загрее и уплътни горивната камера да се оправя.

Готов съм да сложа 500лв че проблема ти е в главата ](*,)

Ако искаш пиши на лични smile178

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

оказахте се прави smile159 изгорял клапан..............от еуратек ли да купя или от голф.никога повече в сервиз на шкода smile150 кажете какво да направя,когато отворят главата-какво да сменям =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди това замери компресия-да си сигурен че си издухал клапан/и

ще ни слушаш

Смени водачи/задължително/,райбери леглата или ги смени ако е нужно

и вложките естествено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказахте се прави smile159 изгорял клапан..............от еуратек ли да купя или от голф.никога повече в сервиз на шкода smile150 кажете какво да направя,когато отворят главата-какво да сменям =D>

Браво , след 1месец smile053 . Може и от мен , аз също продавам smile153 .Внимавай Фаб 1,2 - 40kw и 47kW са с различни клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се опитам да направя добър ремонт,за това моля за систематизиран отговор.........

и така 1.2 12в ,47кв,на 230000км-фабия.кара се като такси........какво да сменям,за да стане добре,да прегледам ли сегментите(масло не гори)какви части да слагам от vw или фабия(някои стават),като за магазина от който ще купувам части(за голф) съм сигурен,че са качествени.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!.............и в крайна сметка се оказа,че ЕУРАТЕК НЕ РАЗБИРАТ ОТ РАБОТАТА СИ.Всички вие без да сте виждали колата дадохте ТОЧНА диагноза а те.............НЕКАДЪРНИЦИ :smt019 :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура за глава , клапани(на бройка са ) , гумички за клапани и май това е всичко.

водачи задължително-износват се от метана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура за глава , клапани(на бройка са ) , гумички за клапани и май това е всичко.

водачи задължително-износват се от метана

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след влизане в бокса.................разтеглена верига,от там загуба на центровка а всичко останало е ок.ще се сменя веригата,2 водача и един пластмасов водач и 1обтегач.пластмасовия не се произвеждал вече-от къде мога да си го намеря.всичко освен веригата е с доставка от германия ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след влизане в бокса.................разтеглена верига,от там загуба на центровка а всичко останало е ок.ще се сменя веригата,2 водача и един пластмасов водач и 1обтегач.пластмасовия не се произвеждал вече-от къде мога да си го намеря.всичко освен веригата е с доставка от германия ](*,)

Ти ма smile041 , всичко го имаме налично в склада, къде стигна чак до Германия в по- горен линк ти писах . Ако искаш пиши ми на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

направо ми идва да се ](*,) ](*,) ](*,) и така........сменена верига,пълна проверка на де що има датчик,пълна проверка на цялата ел.система за евентуално прекъснати кабели,отново проверка на компресия и клапани,нови бобини,свещи,закачане на комп-не отчита НИКАКВИ ГРЕШКИ и всичко което мога да се сетя е направено....................

при запалване работи перфектно,но при първото подаване на газ започва да тресе като трактор,4-5км понякога работи добре-форсира се,има мощност,а след това пак старата песен,дори в движение влиза в авариен режим(май)и повече от 2000 оборота не може да вдигне,гася паля и се оправя...............може ли да е от софтуеара.КОЙТО МОЖЕ ДА ПОМАГА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте, имам следния проблем:

Когато я карам колата около 30 мин. и като спра на място почва да се тресе цялата кола.Питах в Еуратек-София те казаха, че може да са леглата на клапаните и ме питаха дали имам проблеми да не може да вдигне повече от 2000 оборота, но тогава нямах такъв проблем до днес. И като стана това изключих колата и я запалих отново и го нямаше проблема. Замериха ми компресията 15. Помогнете ако някой е имал този проблем .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята тресеше когато външната температура е около 20-25 градуса,и то само при паленето когато е изстинала преди това. Оборотите падаха до 600 и тогава колкото и газ да подаваш тя не реагира ако се опитах да потегля гаснеше. Проблема се оправи с преинсталиране на компа в сервиз на Еуратек,преди 1 год. от тогава никакъв проблем да чукна на дърво.Като се появи проблема колата беше на 15 000 км. и около 1год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано и при мен да е така иначе егати кола на 45000 и проблеми с леглата на клапаните, а не я карам на газ или метан.Ще ходя все пак в ЕТ пък ще видим.Дано не е дефект на модела , че вече не е в гаранция .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е сервизирана при тях редовно,поне така ми казаха преди месец когато отидох за преглед преди да ми изтече гаранцията,има някакво удължаване на гаранцията на основните възли на автомобила,АКО ТОЙ Е НА МАЛКО КИЛОМЕТРИ,като твоя случай.

Попитай все пак ако се наложи ремонт какъвто и да е той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.