Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.2HTP проблеми с обороти


dundurma

Recommended Posts

колата е 1.2 12в фабиа..........сутрин,когато запали не подържа обороти и все едно работи на 2 цилиндъра.дава разход 10л.бензин-градско.когато и подам газ отначало се замисля дали да тръгне.та какво съм направил..............

1.свещите и въздушния филтър са нови

2.закачане на комп-не отчита проблем

3.добавка за отпушване на дюзи-лееееееко подобрение в работата,но паленето същото

4.мерене на комресия-10.5 на цилиндър

какво ми казват,че може да е........

1.катализатор(колата е на 220000км,я е карана 10000км. на бензин я не-метан)

2.степ мотор-колко струва?

3.издухан клапан или гарнитура(губи около 100гр.антифриз на 1 месец-колата е такси)

4.пукнати колектори(не вярвам на метан разхода е добър,но паленето същото)

приемам всякакви идеи,защото се оказва че МАСТОРИ ЙОК smile150 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dundurma

    15

  • bega4kata

    7

  • rgc

    6

  • gedore

    6

Най-много писали в темата

за ремонт на глава си!!! в най-гадния случай бутална група(не се ремонтира ,не се предлагат части.."е все пак сме в България и всичко е възможно").. абе свали главата и ходи да ти я ремонтират, най-често проблема е в главата.. компресия под 14-15 бара, такива ядове дава...така,че вече знаеш какъв е проблема, действай!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е много малка. Дават минимална компресия за нов двигател 15 атм, а за предел при износен двигател 11 атм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията е много малка. Дават минимална компресия за нов двигател 15 атм, а за предел при износен двигател 11 атм.

абе колеги...по спецификация нова я дават-10.5атм-колата НЕ Е ДИЗЕЛ http://www.skoda-auto.bg/showroom/fabia ... a_down.htm -седан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам, че не е дизел. Това не е компресия, а степен на сгъстяване. Информацията която ти давам е от официалното сервизно ръководство на VAG!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е 1.2 12в фабиа..........сутрин,когато запали не подържа обороти и все едно работи на 2 цилиндъра.дава разход 10л.бензин-градско.когато и подам газ отначало се замисля дали да тръгне.та какво съм направил..............

1.свещите и въздушния филтър са нови

2.закачане на комп-не отчита проблем

3.добавка за отпушване на дюзи-лееееееко подобрение в работата,но паленето същото

4.мерене на комресия-10.5 на цилиндър

какво ми казват,че може да е........

1.катализатор(колата е на 220000км,я е карана 10000км. на бензин я не-метан)

2.степ мотор-колко струва?

3.издухан клапан или гарнитура(губи около 100гр.антифриз на 1 месец-колата е такси)

4.пукнати колектори(не вярвам на метан разхода е добър,но паленето същото)

приемам всякакви идеи,защото се оказва че МАСТОРИ ЙОК smile150 smile159

сега като нямате метан искате на бензин -АМА НЯМА.Щото сте си окепазили моторите вече и горивните с/ми също.

почисти си дюзите-ама не с присадка smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам, че не е дизел. Това не е компресия, а степен на сгъстяване. Информацията която ти давам е от официалното сервизно ръководство на VAG!

 

Без ни най-малко да се заяждам, би ли ми обяснил колега каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване? Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам, че не е дизел. Това не е компресия, а степен на сгъстяване. Информацията която ти давам е от официалното сервизно ръководство на VAG!

 

Без ни най-малко да се заяждам, би ли ми обяснил колега каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване? Мерси.

 

http://audibg.com/lofiversion/index.php/t15404.html Доста полезен и ограмотяващ линк :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам, че не е дизел. Това не е компресия, а степен на сгъстяване. Информацията която ти давам е от официалното сервизно ръководство на VAG!

 

Без ни най-малко да се заяждам, би ли ми обяснил колега каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване? Мерси.

В разговорния език често двата термина се използват за обозначаване на едно и също нещо - степента на сгъстяване. Принципно това не е правилно, но....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "dundurma ", казах ти къде е проблема,не са нито дюзи нито нещо друго,не се занимавай с добавки и разни такива,свали главата и я ремонтирай и ще се оправи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам, че не е дизел. Това не е компресия, а степен на сгъстяване. Информацията която ти давам е от официалното сервизно ръководство на VAG!

 

Без ни най-малко да се заяждам, би ли ми обяснил колега каква е разликата между компресия и степен на сгъстяване? Мерси.

 

Линка на Гогата е чудесен, но само ще кажа на кратко. Компресия е налягане в цилиндрите. Измерва се в bar, MPa, atm. Степен на сгъстяване е съотношение между обема на цилиндъра и горивната камера в ДМТ към остатъчния обем в ГМТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "dundurma ", казах ти къде е проблема,не са нито дюзи нито нещо друго,не се занимавай с добавки и разни такива,свали главата и я ремонтирай и ще се оправи...

:smt017

преди това замери компресия-да си сигурен че си издухал клапан/и

ще ни слушаш :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички отзовали се smile159 аз съм лаик,но явно нашите МАСТОРИ ,не могат да ми вземат парите.поне това,което прочетах си мисля ,че 10.5 атм не е лоша компресия..значи проблема най-вече е студения старт(не подържа обороти) и разхода на бензин.как точно може да се разбере дали е наистина главата,защото ако се отвори и не е от нея-бая лев.казаха ми (с слушалка)че май има някакво съскане от клапаните.а има ли вероятност да е от центровката????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как точно може да се разбере дали е наистина главата

Вземаш една сприцовка и 100 - 200 гр. масло и сипваш през свещите по 1 - 2 спринцовки на цилиндър ... мериш компресията и ако се вдигне - зле сегментите спечени или износени ... ако не се промени или се промени , но много малко - клапани ... bega4kata вече е писал за това ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Фабията с 1.2 мотор кoйто има 10.5 бар компресия значи мотора е за ремонт . Всякакви други приказки са излишни.

в крайна сметка мотора или главата ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи така.............

1.компресията е с 0.2атм. по-малка от ЧИСТО НОВА КОЛА-абсолютно не е проблем

2.работещи дюзи

3.работещ комп. и електроника

НО.....................датчика за температурата на главата явно има прекъснат кабел(здрав датчик заменен за опит от ЕУРАТЕК,сменен от мене преди седмица) нямат апаратура?????????? да ми кажат къде е прекъснат и НЕ МОГАТ да сменят кабелчето!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ако това е ФИРМЕН СЕРВИЗ,по-добре да се самоуволнят и да си купят по една пушка за ритуално самоубийство................взеха ми 30лв и ми казаха да отида още веднъж да се ОПИТАТ да направят нещо(още минимум 30лв).ето заради такива ФИРМЕНИ СЕРВИЗИ,хората бягат от иначе хубавите коли..............ако случайно някой от собствениците на ЕУРАТЕК прочете това чакам реакция ,ИЗВИНЕНИЕ и .................................така бизнес не се прави ВИЕ(ЕУРАТЕК) ЗАВИСИТЕ ОТ НАС КЛИЕНТИТЕ.дали колата ми струва 20000 или 150000лв,това са МОИТЕ ПАРИ,които АЗ съм ви дал,от които ВИЕ живеете.............хубаво ВИ е да лапате,но поне вършете работа.......не е въпроса за парите,а за това че трябва да се плаща при СВЪРШЕНА РАБОТА............АЙДЕ ЧЕ СЕ ЯДОСАХ smile150 smile150 smile150 smile159 smile159 smile108b smile108b smile108b

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами метанаджиите сигурно са го прекъснали-дето ровят където трабва и не трябва
колега метана е слаган преди 2 години,а между компа и датчика кабели не се виждат(проблема е от 1 месец).ще помоля за градивни мнения лошо няма човек да си признае,че е лаик(аз съм такъв).няма смисъл да обвинявате мен или метанаджиите.ако за някойе проблем да признае,че в сервизите не разбират(може би малко вземат)това е отделен въпрос

smile106 smile106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.