Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ALLARD RACE PIPE


BlackPearl

Recommended Posts

В Англия колегите с вРС използват следното.

 

След като си чипосат автомобилите, трябва да се оправят с ЕГР клапана;

Накратко работата на ЕГРа е,че чрез тръба се връщат неизгорелите газове за доизгаряне.

Когато обаче колата е чипосана, има повече сажди и по този начин се образува нагар по ъглите. Но след време дупката на ЕГРа се свива заради насъбрания нагар и колата се спъва.

Ето пример:

egrdirty.jpg

Затова той се затапва с гарнитурка.

011379413.jpg

 

След това за да получат по добра въздушна струя и по чисти тръби и колектори се използва ето това:

 

HPIM0572.JPG

 

Кита пасва идеално и на заводската пластмасова тръба.

Има си и щуцер в който си влиза бакуум маркуча.

 

Има няколко вида тръби:

(large) 57mm 130.150.140.160 TDI engines.

(small) 51mm 90.100.105.110.115 TDI engines.

 

Има обаче малък проблем за БЛТ двигателите:

-за АСЗ мотора е много лесна интервенцията (описал съм я в темата ми за проекти)

-за БЛТ може да възникне проблем- БЛТ,който покрива ЕВРО 4 е малко по различен(има нещо като дросел клапа) като управление от АСЗ -освен с вакуум маркуч има и ел кабел. Точно идва ? дали ще стане и къде ще отиде този кабел?

 

Надявам се съм бил полезен с тази информация! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно е това и определено е полезно...бих посъветвал колегата, който купи моята бивша рс-ка (burziqvlak) да се поинтересува по този въпрос, ако вече не го е направил де ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При BLT-та има анти-тресящ клапан, за да не се тресе кочината като загасиш мотора. Той също е там при EGR-a и го губиш с това китче. Поради тази причина, аз моя съм го загасил до минималната стойност през вагком. Така хем съм го ограничил, хем имам клапан, хем нямам лампи по таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минималната стойност е далеч далеч ВИСОКА от това да се затапи ЕГРа и да се изключи чрез ВАГ-КОМа.

При минимална стойност (не съм 100% сигурен) но ВАГа показва,че МАФа около 40%-50% и изключва(клапана се затваря) някъде в този диапазон беше. (ако лъжа-порави ме).

Знам че нормална стойност е 81-95%.

А при мен работи точно......-4% и изключва :) !

Ники (D_power) също е на минимун-но това не пречи да се опбразува нагар и да му се зацапат тръбите след като има п.бокс....

 

Има много голяма разлика между минимум ЕГР и изключен ЕГР.

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При BLT-та има анти-тресящ клапан, за да не се тресе кочината като загасиш мотора. Той също е там при EGR-a и го губиш с това китче. Поради тази причина, аз моя съм го загасил до минималната стойност през вагком
айде сега обяснете на колегите как точно става това
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрене, знам че все пак има гняс, дето минава и след вагком-а, ама нямам желание да се треса като малеби всеки път като загася колата. Аз съм го направил на към 360mg/оборот. От там нататък започва да присветва елхата и да се трупат грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо, няма лошо-аз не съм казал, че минимум е неприемлив.

Всеки сам си преценява. Аз пуснах темата да се добие представа какви са алтернативите0главно за АСЗ, понеже за БЛТ (с какъвто си ти) не е много наясно как ще стане хватката.

А за тресенето : абе ти9 сложи Шпека :) и после пак ще си говорим :)

smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тресенето : абе ти9 сложи Шпека :) и после пак ще си говорим :)

smile169

 

Аз съм само със съединител на двуделния, защото не исках да ми тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ок аз разбрах за тази тръба,а при мен различно ли е заради тоя филтър за твърди частици който имам.Или горе долу кога трябва да го почистя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Точно по време на събора ми пристигна тръбата.

Евала на Аллард Къмпани на г-н Алан Аллард за бързата реакция и точност при кореспонденцията.

Ето какжо представлява Аллард тръбата:

Има си затапваща плочка+гарнитурка към нея-ОСТРООО

011996177.jpg

 

011996193.jpg

 

Тръбата има гумено уплътнение.Има си и щуцер където ще влезе вакуум маркуча от кутията- този щуцер реално е ако колата има турбо прибор,да се върже прибора.

011996196.jpg

А ако няма

011996187.jpg

 

Благодарско:

011996172.jpg

011996183.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за нащи ,по простите коли,нямя ли такива работи бе :?: Да провериш и да отговориш :!:

Иначе -много яко Ися.Поздравления-това пак си е към силов тунинг....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предпоследната снимка си пише 1.9 и 2.0 ТДИ.

Трябва да става и за 2.0ТДИ щом си пише,ама за такъв двигател не съм говорил с англичаните-кой има и как го е слагал и тн.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, след кратка кореспонденция с колега от Бришкода мога да продължа темата:

 

И така колеги.

Тръбата се слага на мястото на оригиналния ЕГР.

01_moteur+sans+cache+v2.jpg

 

Има една дилема......2та гумени маркуча и къде да се нахакат.... :)

Fabia-engine1.JPG?et=YeM1mCKuwYGr98JzUqE9Kg&nmid=241119991

 

Какво се препоръчва... Някой колеги ги затапват с ....

пластмасови поставки за топки за голф.........

wooden-golf-tees-white.jpg

 

И след това се получава ето това:

SNV81006.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтира ли я тая чикия вече.Според мен фабията си иска турбо+генерация+кулер и съответния ремап.Ставаш 200+ коне и вече може да се състезаваш с бензинови коли.Се си мисля,че Алард имат и по смислени продукти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Има обаче малък проблем за БЛТ двигателите:

-за АСЗ мотора е много лесна интервенцията (описал съм я в темата ми за проекти)

-за БЛТ може да възникне проблем- БЛТ,който покрива ЕВРО 4 е малко по различен(има нещо като дросел клапа) като управление от АСЗ -освен с вакуум маркуч има и ел кабел. Точно идва ? дали ще стане и къде ще отиде този кабел?

относно този проблем:Този по нов вид агр е с електронно затваряне на дроселната клапа/при стария тази клапа се управлява чрез вакум,който пак ел. се управлява от компа чрез клапан/,и тук не може за разлика от стария модел/който може да му запушиш вакума и компа ще си управлява без да знае че си го изкарал/да се маха.Компа си мери положението на клапата и НЕ МОЖЕ СОФТУЕРНО ДА СЕ ИЗОЛИРА!

СОРИ И ЧЕСТИТО НА ПЕЧАЛИВШИТЕ

като го махнеш записва грешка и влиза в серв.режим-апък как ГАААДНООО ГАСНЕ smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile096 ей,гаден-няма да ти я върна smile001

 

smile048 Да си ми връщаш тръбата,че ... smile096 smile048

(ти мисли и намери чарка за другата магия, дето ще я направим ) smile049

 

werz- напълно съм съгласен,че БЛТ има повече пауър, но за това си има трикове с които АСЗ компенсира.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да има повече пауър?

Мишка,пазя ти я кота очите си.А за другата схема,ще задействам др.седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок Сами!

 

А за БЛТ- де да го знам,ама найстина си има повече пауър ( Евро 4 покрива ).....

На Huko му беше дала на диното (сток) 143 кончета, а на vrs(Стефчо с червената РСка) след чип на диното в Prospeed му даде около 154-158 коня :).

Явно все пак е по изпипан и по-иновативен от АСЗта и върви повече :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.