Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Силов тунинг за SO2 - 2.0 FSI ??


Recommended Posts

Колеги, някой има ли опит със силово тунинговане на - 2.0 FSI за ОКТАВИЯ ІІ ?

Какво смятате, че е най подходящо да се направи за вдигане на мощността на този двигател?

В момента е 150 hp, но дърпа здраво на по-високите обороти, ще ми се и на по-ниските да е достатъчно мощен!

 

Моля да дадете мнения от опит!

Благодаря предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност (финансова)- качествен пауърбокс! smile159

 

Какво обаче искаш да постигнеш-какво искаш от колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм, че с въпросните пауарбокси, се вдига мощността, като конски сили и Nm, спада разхода и двигателя работи по-оптимално! Не знам доколко тези неща са истина и кои само реклама и затова, моля хора с опит да го споделят. За съжаление моя двигател е без турбо и намесата в него за повдигане на мощността е ограничена, но 20-коня +, няма да са излишни!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход ще имаш почти еднакъв-може би 0.2 по нисък- но говорим за скорост до 130 някъде-след това колкото повече настъпваш-толкова повече ще папка.

Вземи си Щайнбауер-доста се е изписало за него.Доста е скъп обаче и лично за мен на кола без турбо не е оправдана инвестицията.

Ти си решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не си заслужава да се пипа атмосферен двигател, не е много реалистично да се потигнат 20+ кончета отгоре, най-много да се увеличи с около 10-ина.

Лошото е, че цените са си почти като за турбочип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не си заслужава да се пипа атмосферен двигател

[-X

На Фаворита 10% се усещат , а на 150 магарета на Октито със сигурност ще е още по - фрапантно ... полезното в тоз случай , че получаваш мощността много по - рано от предвиденото от завода и двигателя се развърта линейно в целия диапазон на оборотомера ( специално аз постигнах такъв резултат ) , а разхода почти не е мръднал ;)

Проблема при новите автомобили е ECU то , които са предвидени да се препрограмират през OBD и няма шанс да се смъкне стария софтуер т.к. има вероятност от първия път да не стане фатката и тогава колата става недвижима собственост :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не си заслужава да се пипа атмосферен двигател

заслужава си

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 94#p120294

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не си заслужава да се пипа атмосферен двигател

заслужава си

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 94#p120294

smile159

хаха :smt017

но нямах в предвид чипосфане

валове и генерация smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бяхте прави! Чипосването на 2.0 FSI е безмислено! Атмосверните двигатели не стават за тая работа. Вижте какво ми отговориха от може би най-добрите...

 

Уважаеми г-н Митров,

 

Благодарим Ви за интереса към продуктите на ABT Sportsline GmbH.

За съжаление ABT не предлага оптимизация на електронното управление за Вашият двигател.

Оптимизация на електронното управление на двигателя /чип тунинг/ не дава резултати на атмосферни двигатели.

Чип тунинг на двигатели без турбо компресор реално няма смисъл да се прави на такива двигатели тъй като няма да се усети разлика.

 

Моля ако имате интерес към някои други продукти на ABT да се свържете с нас.

Можем да предложим и широка гама от продукти за Вашият автомобил в нашият нов онлайн тунинг магазин ......

 

Моля ако имате някакви допълнителни въпроси, да се свържете с мен.

 

Поздрави

........

 

Благодара за помоща, но май ще си остана само с 150 hp!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Благодара за помоща, но май ще си остана само с 150 hp!!!

 

При атмосферките може да се прави много, но с много пари, време и здрави нерви... и накрая вече не са атмосферки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно , че така ще ти отговорят ... за големите фирми гъдела е не да ти вземат 200 - 300 евра за дребни оптимизаций на софтуера , а 7 - 8 000 за разни глезотий като олекотен маховик , спортни валове , регулируемо окачване , големи жанти и спирачни дискове и на финала ще си имаш пак същата ( толкоз екологична ) кола ... техните доработки ще ти качат доста повече , но пак ще е в рамките на евростандарта , който и пише в документите и пак до 3000 об/мин и над 4000 ще си е обикновена атмосферка ... иди питай бай Миле от село , дето е инвестирал в един лаптоп и кило кабели и му дреме за екологията , к'во ще ти каже ... така ша я барне , че Ферари ще отнася :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги, въпреки че съм отчаян продължавам да търся подходящ, според мен начин за повдигане на мощността на 2.0 FSI!

След множество запитвания, тук там, попаднах на тези www.vimaxtuning.com, за сега само те потвърдиха, че могат след препрограмиране, да вдигнат мощността, с около 10% и то особено осезаемо на ниските обороти (за 500 лв.)!

 

Някой работил ли е с тях? Моля дайте и други идеи за проверени фирми и хора, които могат да препрограмират КАЧЕСТВЕНО, атмосверни бензинови двигатели!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, въпреки че съм отчаян продължавам да търся подходящ, според мен начин за повдигане на мощността на 2.0 FSI!

След множество запитвания, тук там, попаднах на тези http://www.vimaxtuning.com, за сега само те потвърдиха, че могат след препрограмиране, да вдигнат мощността, с около 10% и то особено осезаемо на ниските обороти (за 500 лв.)!

 

Някой работил ли е с тях? Моля дайте и други идеи за проверени фирми и хора, които могат да препрограмират КАЧЕСТВЕНО, атмосверни бензинови двигатели!?

 

Не е като да не са известни, но трябва да знаеш, че след тази намеса ще вдигнеш и разхода не малко.

На твое място бих започнал с преработка на генерацията (виждал съм нелоши неща правени в Крафт) и някаква преработка на притока на въздух (може би К&N).

Така пак ще постигнеш сходен резултат, но поне няма да харчиш като кола 300 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След множество запитвания, тук там, попаднах на тези http://www.vimaxtuning.com ...

Някой работил ли е с тях?

 

Да. Аз съм работил с тях и продължавам да работя. Правили са ми атмосферната Астра (пък и не само моята), както и доста турбо коли на приятели. Много съм доволен и ти ги препоръчвам.

 

Като цяло обаче не очаквай чудеса от атмосферката. Ще стане доста по-чувствителен педала на газта, ще се поразвърви в ниските, но няма да ти чупи врата. За да усетиш чувствително подобрение в целия диапазон, ще трябва да инвестираш задължително в отпушена генерация, както каза Ники (без катализатор, с по-малко чупки, проходни гърнета), както и в повече въздух за мотора (спортен филтър, казано на пернишки). Освен това, имай впредвид че софтуера на атмосферните автомобили се оптимизира за високо-октанов бензин и ще трябва да наливаш предимно 98 за да има ефект.

 

Успех! И внимавай, че веднъж пуснеш ли се по пързалката трудно се спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло обаче не очаквай чудеса от атмосферката. Ще стане доста по-чувствителен педала на газта, ще се поразвърви в ниските, но няма да ти чупи врата. За да усетиш чувствително подобрение в целия диапазон, ще трябва да инвестираш задължително в отпушена генерация, както каза Ники (без катализатор, с по-малко чупки, проходни гърнета), както и в повече въздух за мотора (спортен филтър, казано на пернишки). Освен това, имай впредвид че софтуера на атмосферните автомобили се оптимизира за високо-октанов бензин и ще трябва да наливаш предимно 98 за да има ефект.

 

Успех! И внимавай, че веднъж пуснеш ли се по пързалката трудно се спира.

Ще започна отзад напред!

И на мен ми се струва, че вече се пуснах по пързалката! Бях решил, да сменя само фаровете с такива от SCOUT и ксенон, което вече е факт, после се запалих за ZENEC, дано и той скоро да стане факт. В момента се захласнах по вдигане на мощността. Само че за вдигането на hp и Nm, съм си поставил някои ограничения: Не бих се съгласил да махна, катализатора! За мен екологията е ПО-ВАЖНА!!! Също не знам дали има смисъл за 7-8 hp да премина на по голям разход на бензин и то 98!? Не ме блазни и идеята за монтиране на турбо и т.н. Дано намеря някой софтуер за тази FSI-ка, който да изпълнява изискванията ми, но за сега все още съм скептичен, затова съм много благодарен на всяко ваше уточнение и съвет!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло обаче не очаквай чудеса от атмосферката. Ще стане доста по-чувствителен педала на газта, ще се поразвърви в ниските, но няма да ти чупи врата. За да усетиш чувствително подобрение в целия диапазон, ще трябва да инвестираш задължително в отпушена генерация, както каза Ники (без катализатор, с по-малко чупки, проходни гърнета), както и в повече въздух за мотора (спортен филтър, казано на пернишки). Освен това, имай впредвид че софтуера на атмосферните автомобили се оптимизира за високо-октанов бензин и ще трябва да наливаш предимно 98 за да има ефект.

 

Успех! И внимавай, че веднъж пуснеш ли се по пързалката трудно се спира.

Ще започна отзад напред!

И на мен ми се струва, че вече се пуснах по пързалката! Бях решил, да сменя само фаровете с такива от SCOUT и ксенон, което вече е факт, после се запалих за ZENEC, дано и той скоро да стане факт. В момента се захласнах по вдигане на мощността. Само че за вдигането на hp и Nm, съм си поставил някои ограничения: Не бих се съгласил да махна, катализатора! За мен екологията е ПО-ВАЖНА!!! Също не знам дали има смисъл за 7-8 hp да премина на по голям разход на бензин и то 98!? Не ме блазни и идеята за монтиране на турбо и т.н. Дано намеря някой софтуер за тази FSI-ка, който да изпълнява изискванията ми, но за сега все още съм скептичен, затова съм много благодарен на всяко ваше уточнение и съвет!!!!

 

Ами щом си загрижен за екологията - фабричните сетинги на колата отговарят напълно на изискванията.

Може би трябва да наблегнеш на екстрите в интериора, а другото да го оставиш както хората са го замислили - компромис между мощност и вредни емисии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.