Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ужас - кормилна рейка за 2000 лв.???!!! Има ли друг начин ??


kriziaa

Recommended Posts

Здравейте,

Днес цял ден си блъскам главата в стената след като от сервиза ми казаха, че има повреда с кормилната рейка на мойта Skoda Fabia 2006 и се обадили в Еуротек и им казали, че има само 2 варианта - или нова за 1500 лв. плюс монтажни разходи, или да се рециклира в Германия за 1000 лв. :smt019 Аз като неразбираща жена реших, че може и да ме баламосват - и искренно се надявам да има други варианти. Ако някой зная, моля да помогне ??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дадеш по подробна инфромация за Фабията също ще е от полза?

Каква е рейката-Коьо или ТРВ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега какво направи с рейката, ремонтира ли я? Ако да моля сподели къде, колко пари и доволен ли си от майсторите?

И на мен ми се налага и затова проучвам нещата. Преди малко звъннах на онези от 11-ти блок на МЕИ и ето какво ми казаха:

рециклиране на рейка: за сервизи 140 лв, за частни лица 160 лв, и в двата случая става въпрос за свалена рейка;

за всичко - демонтаж, рециклиране и монтаж - 260 лв. С предварителна уговорка всичко става за 1 ден.

Гаранция - 1 година.

http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... 5%E9%EA%E0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото :) Ами всъщност аз знам само номера на рейката - 6Q1423051BX. Не знам дали от тук може да се ориентирата дали е Коьо или ТРВ !? Иначе за ТУ и рециклирането е добре като цена, даже супер, но като се има предвид , че колата е на 3 години , си мисля , че е рано за рециклиране. И затова още търся някакви други варианти, но в крайна сметка май ще отида там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение колко е годишна колата. Ако се държи дълго в крайни положения волана, рейката протича. Пише си го и в ръководството, не-повече от 15 сек. в крайно положение. А самото рецеклиране е ремонт на рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е рециклирана в МЕИ преди 2 г., тогава цената беше 230 лв., но да чукам на дърво, засега няма проблем. При мен протичането беше от скъсан маншон. Смених го, в момента в който забелязах, че има пукнатина, но явно белята вече беше станала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дадеш по подробна инфромация за Фабията също ще е от полза?

Каква е рейката-Коьо или ТРВ?

 

Исе те чешките не шурват ;) Само френско-японските боклуци. Хубаво че на Фаби 2 вече са само с TRV доколкото забелязвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

аиде да не отварям нова тема да пиша тук...значи.. още преди няколко месеца при минаване през дупка, обикновено когато завивам наляво, оптред дясното колело изпуква адски, направо на желязо, ходих в ЕТ казаха сичко е наред.. в петък ходих за смяна на масла и пак им обърнах внимание върху това, защото сега по дупките във варна пак чух адския звук 2 3 пъти...след проверка на ходова част казаха че някжи лагери на амортисьорите били разбити и щели да ги сменят гаранционно в понеделник....аз викам идеално...качвам се на коалта и тръгвам и забелязвам нещо ново...когато въртя волана без значение дали на мяссто или в движение се чува едно скърцане все едно търкане на сухо....доста страшно звучи...не зн дали има връзка между тези проблеми но за проблема с волана веднага ми иджа на ум рейка....а по принцип не въртя волана мн на място не задържам в краино положения волана, ест понякога се налага....в понеделник смятам да посетя ЕТ..тъпроса ми главно е какво друго може да е според вас освен реика... доколкото може да се ориентирате чрез описанието ми, щото реика на 45к км на кола на година и половина малко тъпо ми звучи...реиката (ако е тя) дали ще ми я сменят гаранционно.. до сега не съм позлвал гаранцията и представа си нямам какво вкл и какво не сега ще чета гаранциопнната карта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,рейките са доста сигурно направени и не се влияят много от дупки.Ако не се кара със спукан или повреден маншон или не влезе вода /при влизане в голямя локва/-рейката ще изкара при всички случаи много над половин милион километра!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм дано да е така сами, още в понеделник ще отида да я гледат фабиата щото звука е брутален....чак ми е гадно да завивам...интересно е че отвън не се чува ( може двигателя да заглушава) а само отвътре....в понеделник ще видим и ще пиша =) благодаря за отг =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагери на амортисьорите били разбити и щели да ги сменят гаранционно в понеделник.....

 

Правилно са ти казали. Като ти ги сменят, колата пак ще си стане като нова. А рейката ще ти я сменат ако има механичен проблем или евентуално теч ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дааа смениха тези въпросните лагери на амортисиорите и вече няма проблем..странно е само че нищо не писаха в сервизната книжка и никакава бележка не дадоха....нямало нищо общо с реики и раоти =)) явно че тези лагери са някакво слабо място, защото днес само 3 4 коли с такъж проблем имало, вчера като отидох ми казаха че нямали части защото пак правили няколко коли... =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.