Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Здравейте,моля за съвет?


Bobiii

Recommended Posts

Здравейте пичове аз съм нов във форума.Значи взех си шофьорските курсове и сега баща ми ми предлага неговата Шкода 130 а в същото време чичо ми ми дава неговият Вартбург 353 .Значи Шкодето е от Кореком -1989г с петстепенна скоростна кутия и е доста запазена баща ми постоянно си я държи в гараж на реални 52 000хил км е ,с нови гуми .А Вартбурга е -1975г ,чичо ми се е старал пазил си го е на 135 000хил км е реални ,разказа ми че го е купил от Мототехника с 2 годишен ред.И сега се чудя коя кола да взема да карам :D Понеже сега почнах работа и ми трябва всеки ден градско да карам от единия край на София до другия край -Аз съм от Люлин 10 до работата ми в Младост 1 и искам колата да е сревнително икономична :) Разбрах от чичо ми ,че Вартбурга е двутактов и се смесва масло с бензин и че не може да му се сложи газова уредба .А приятелите ми казват че често прегрявали Шкодетата .Моля за съвет пичове ,че аз съм раздвоен :? Благодаря ви ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Колега ,

Взимай шкодето и не се занимавай с 2-та такта. 130-ката си е ценен екземпляр. Харчи доста по-малко от Вагата, но пък е по-слаба на старт. Вагата под 11-12 градско няма да свали.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо още се чудиш, но:

За начало нека погледнем кое ще ти излезне по-евтино като превоз. Вартбурга би харчил около 10л извънградско. Шкодата е около 6л.

При шкодата возията е по-добра(според мен- имам шкода и съм карал доста време вартбутг).

Доколкото до загряването- ако всичко ти е наред по охладителната система, няма да имаш проблеми с прегряване.

Плюс всичко останало на баща ти шкодата е 130л. Това не е обикновенна 120ка ;).

Пусни някоя снимка на шкодето.

Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но пък е по-слаба на старт

Мойте уважения, но това е лъжа!

;)

И е по-бърза на старт, и е по-високоскоростна...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз лично съм "малко" пристрастен, но погледнато обективно шкодата е по добрия избор - 130ката не е 120 ( както каза Митака )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо добре дошъл.

 

Попита ли във форума на Вартбург? :

 

http://forum.2tpower.com/

 

Ако се спреш на Вартбурга, тук има много колеги, които са мераклии на твоята 130-ка, та и тя няма да остане без шофьор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво има да се чудиш, то е ясно като бял ден, че трябва да вземеш Шкодата. А това за загряването и аз го чувам много често, не знам защо живеят в такава заблуда хората. Ако ти е изправна охл. система и ти работи перката няма никакви ядове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен изборът е ясен, взимай Вартбурга, покарай го 6-7 месеца да се понаучиш и тогава се качвай на Шкодата. Определено е автомобил, който заслужава да си запазиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За начало нека погледнем кое ще ти излезне по-евтино като превоз. Вартбурга би харчил около 10л извънградско. Шкодата е около 6л.

При шкодата возията е по-добра...

Митаче тук не съм съгласен с теб. Като возил се, карал и каращ Вартбург и Шкода мога да кажа следното - на дълъг път двете коли харчат абсолютно еднакво. около 6 / 100 при около 90 км/ч средна скорост и около 7 при 100-110 средна скорост. Никога Вартбург не ми е харчил 10 извън града, но виж на 5 съм го свалял (като нямам предвид последния четиритактов). А и за возията ще поспорим. За ускорение - наистина е спорен въпрос коя е по ускоряема - Варбурджини или Шкода, ама 130ка с 5 скорости. :-k

Колега от опит мога да кажа следното. Вземай...Шкодата!!! 130 (не 120) с 5 скорости е един прекрасен и екзотичен автомобил. А на 52000 км....хмм.....продава ли се?

Колегите ти обясниха за прегряването, че...няма такова на практика. Стига всичко да се поддържа като хората. В допълнение мога да кажа следното. Шкода 130 на 52000 - че тя тинейджърка още бре. Има в нея още тооооолкова много хляб, че... А Вартбург на над 100 000 - Не му остава много. До 150-160к и стига толкова. Рядкост са случаи на двутактов Вартбург на по над 200к км.

Така че честита ти Шкодичка, посещавай по-често форума и заповядай и на Националния Шкода Събор да видим тази красавица на 52к км.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за мен изборът е ясен, взимай Вартбурга, покарай го 6-7 месеца да се понаучиш и тогава се качвай на Шкодата. Определено е автомобил, който заслужава да си запазиш!

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спреш на Вартбурга, тук има много колеги, които са мераклии на твоята 130-ка, та и тя няма да остане без шофьор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изключителни благодарности изказвам на всички колеги за съветите ,който получих!Много ви благодаря!!! ;) smile027 smile159 smile194 Взимам Шкодето и хич няма да му мисля! :D Просто е много по съвременна кола от Вартбурга!И с тази петстепенна скоростна кутия ще ми е супер!При първа възможност ще кача снимки! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Взимам Шкодето и хич няма да му мисля! :D Просто е много по съвременна кола от Вартбурга!И с тази петстепенна скоростна кутия ще ми е супер!При първа възможност ще кача снимки! ;)

Казва се "взимам и ЩЕ ПАЗЯ шкодето". Честито колега. Със здраве да си я караш и да я пазиш повече от твоя баща. Качи снимки да й се порадваме и разгледай раздел "Срещи". Не за друго - мерак ми е да я видя на живо. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Вартбург карах го около 9-10 месеца но си купих Фабия,сега чичо ми го кара,значи първото е доста големия разход 10-12 да предположим че при много добра центровка 10/л100км,пъргав е на старта но после е слаб,претенциозен е към свещи,слабо място е водната помпа.На извънградско разхода е около 7л/100 км,но макс скорост е 100-110 км/ч.Иначе като окачване е страхотен моя е комби и си нямаш на идея колко много товари,малко по-нов е от твоя 1981.Като цяло не е лош за годините си.Дано малко поне съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.