Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция 1.3 Карбуратор не пали под наклон


cbf657

Recommended Posts

Здравейте,

става въпрос за следното.

Колата е Фелициа 1.3 Карбуратор с газова уредба. Вчера бях паркирал на наклонена улица с предницата напред. След час се опитах да я запаля но не успях. Стартера върти, има бензин в бензиновия филтър, но не може да запали. пробвах 10- пъти но не успях. Прехвърлих на газ и пробвах да запали но пак не успя. избутах я и успях да я запаля с бутане по склона едвам едвам.

след това цял ден палеше без проблеми. Днес сутринта обаче ми направи същия номер.

 

Дайте някакви насоки от къде да почна да търся проблема и какво може да е?

 

 

мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Има ли вариант в карбуратора иглата да не затваря когато колата е под наклон, бензинът да влиза в двг и колата да се удавя буквално (не да се задавя). Защо не пробваш паркиране на обратна посока или ако е възможно перпендикулярно на баира и да видиш тогава дали ще се случи.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй , тъй ... колко бензин имаше в резервоара , на газ ли я загаси или на бензин , от кога не е сменян бензиновия филтър , от кога караш колата с газова уредба ????

Малко бензин в резервоара - помпата засмукала въздух и няма палене .

Ако си я загасил на газ и пак е малко бензина - как очакваш да напълни карбуратора.

Ако не е сменян бензиновия филтър помпата се тормози и пак качва трудно бензин.

Ако си я карал преди туй на газ и не си изчакал да напълни хубаво карбуратора при прехвърлянето пак ще имаш проблем с паленето - те за това питам от колко време я караш с газова уредба.

Защо изобщо я обръщаш на газ при положение , че има бензин в карбуратора - ГРУБА ГРЕШКА !

На финала - провери си и бензиновия клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи, бензин в резервоара имаше над 20 литра беше загасена на бензин.

Бензиновия филтър го е сменял предишния собственик аз не съм а от както съм я взел съм навъртял 9000 км. Газовата уредба също е на толкова 9000 км. Въздушният филтър го сменях преди 3000-4000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и благодаря за отговорите.

аз съм бащата на колегата /и механик на всичко движимо/ и днес ми предоставиха честта да се заиграя с фелицията. просто ми я остави и каза не пали.

колата си е нова по принцип и не очаквах проблеми но случва се.

какво направих до момента.

презаредих акумулатора това първо, че беше клекнал.

докато зареждаше стигнах до иглата на карбуратора / клапана за бензин работи - проверено/ нивото на бензина в камерата нормално т.е. до отвора на клапата откъм купето. според мен е наред нивото.

натискайки газта си пръска в първа камера както трябва.

автоматичен смукач работи. така че бензин има.

сглобих и сложих акумулатора.

проба на бобината -дава искра

проба на всяка свещ с вадене на кабела и друга свещ нормално.

свещите естествено бяха с бензин - задавена.

почнах да паля и успех трудно но избута събралия бензин и заработи. минах на газ без проблем но на място. като тръгнах на разходка не ще да ускори пуснах малко газ от трипътния ту го има ту го нема. на бензин върнах без проблем върви.

поиграх си с газта горе долу постигнах нещо и паркирах трудно /не че нямаше газ нямаше место :D /мина 1.5 часа колата е топла трябва да запали, да ама не - казва Бочаров.

на газ нанай. изчаках да се разнесе и врътнах на бензин. пак трудно но запали.

и така я оставих.

предполагам че утре пак ще има проблем. но не мога да преценя от какво.

колата е с верига не може да е прехвърлила зъб. клапани не вярвам -на 80к км.

да е отместила запалването също не вярвам.

малко дълго но това направих днешния ден.

и нямам решение. има бенз има ток нема движение.

това че е под наклон не е от значение. резервоара е на 1/2 и се поддържа толкова

благодаря ако прочетете еле пък помогнете, ако не насочете сервиз по изток младост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни и при мен е така и на Форман и на Фелиция и си мисля ,че е от газта,чакам да я употребя и да заредя от друго място. smile159 smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз имам някои наблюдения на държането на карбуратора в различни състояния на температурата ... сутрин на студено на бензин пали от 1/4 , но ако я изгася след 100 - 200 м. палене няма ( много върти и пали трудно ) ... прехвърля ли на газ няма ядове пали ( пак с повече въртене , но по - лесно ) . Ако е на газ и активирам смукача пали поне от 3 -я път , но ако напомпам 2 - 3 пъти обогатителя и завъртя пали от 1/4 т.е. клапата на смукача пречи да си вземе гориво от изпарителя и така е след като сложих нов изпарител ... със стария менеше оборотите , харчеше 15/100 но пипнеш ли ключа пали без значение от външната температура ... та намери един диагностик да и направи смеските на газ и бензин и пробвай , то всяка кола си има някакви морафети на палене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за мненията. но намирам едно страннно съвпадение.

чавето е заредило на ОМВ при Бояна бензин 10литра/ей така за резерв/ минава 200км на газ и вечерта прехвърля на бензин както си пише по книжките.

и сутринта в неделя съответно трудно палене - палнало е двг на бутане както е казало но снощи /неделя / гаси и сутринта в понеделник не ще.

така - нещо ме навежда на мисълта че проблема е в пищова на ОМВ.

накарах го да сипе от едно друго място. и ще разбера много скоро резултата но май е +.

 

и още - личен опит.

не зареждайте на ШЕЛ БЛАГОЕВГРАД ПОСОКА СОФИЯ твърдя го от личен опит.

10 литра заредени и можеха да ми струват един загубен ден + такса за сервизиране.

същите симптоми трудно палене и гаснене в движение.

след тях издухах два резервоара без проблем.

на друга кола да уточня

 

вече имам много здрави съмнения че и тук е същото.

до два три дена ще знам докато издухаме бензина на ОМВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудесно се подредихме. удоволствието за един ден.

днес колата на светофара на семинарията към 8 АМ притреперала и спряла.

да е кон щех да кажа да и пуснем един "контролен" да се не мъчи.

луда работа - в лява лента угаснал автомобил.

отидох извъртехме я некак пробвам никакви признаци - плаче си за куршум.

ама упорит викам ще я дърпаме. добре въже има ама на какво да се закачи то немало кука отпред. айде намери кука.

апропо тия куки за буксир с колата ли се продават и къде да я търся ако е вътре.

намерих кука въже дръпнахме я. заредих акумулатора сега стартер не върти.

айде нов стартер на народна цена. смених и продължих нататък.

пак не пали .смених и комутатора и вече сме готови.

с нов стартер и комутатор.

до утре сигурно.

та пак да питам - куката за буксирното въже има ли го в комплекта и къде се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , що не пуснеш една допълнителна маса към стария комутатор и да си решиш проблемите с паленето , а куката я търси в комплекта крик , ключ за гуми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.