Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почистване на дросел клапа?


pdp11

Recommended Posts

Влязла ми е муха в главата да си почистя дросел клапата. Дерзанията ми са: 1. Дали да я свялям или не. 2. Дали ако я сваля няма опасност при самата операция, например от гарнитурката или знам ли откъде, да попаднат боклуци в колектора и да си отворя повече работа. Някой извършвал ли е тази дейност, за да сподели опит. По разните ръководства не се счита за особено сложна операция.

П.С. Имам вагком, за да настроя клапата след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то на тая клапа няма какво да и настроиваш, освен ако не дадеш на контакт докато ис я свалил и компа да зпише грешка че не открива стоиности от нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казвате ... аз ако го бях правил, нямаше да питам. Навсякъде пише, че след сваляне и почистване се изпълнява процедурата по настройка. Нейсе, благодаря за подигравките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, клапата се настройва задължително каквото и да правиш. В ElsaWin го пише. Търси Adapting the 4AV control unit to the throttle valve control unit -J338- . Ако не го откриеш ще ти го пусна тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересуваше повече практическата част, едно е да четеш, друг е някой да го е правил вече. Настройката съм я правил вече, веднъж беше необходима след по-дълго откачане на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чистил на моята само отвора на самата клапа. Отдолу, където е моторчето и реостата не съм разглобявал. Пръскам със спрей от сорта на WD 40 и търкам с парцал, като държа клапата отворена. Бъркам до където ми стигат пръстите и я излъсквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал твоята как се задвижва със жило или без, но моята е със жило и отпред има едно колело, на което е навито жилото. Завъртам го и я държа отворена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята е същата значи аз не съм я свалял, взимаш спрей за почистване на карбуратори,пръскаш яко дросела и след това палиш колата малко кофти ще работи докато изгори спрея, но после има ефект.Спрея струваше около 8 кинта.Аз го правя така и съм доволен от резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ikonoma-неговата няма жило

и какви спрейчета бе хора......трябва да се свали и с бензинче или нафта.Може и с в.д.

не си давайте парите за разни спрейчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейй, какви хора сте вие.. Сякаш на ден по 10 дросел клапи почиствате и е най-простото нещо.. :D

Аз имам проблем с колата, разрешаването на който най-вероятно ще включва въпросното почистване, седя тука, чета, препрочитам, ама дори не бих могла да я различа, пък какво остава да повдигам, задържам, напръсквам и т.н.

Мен ме чака дългия път - диагностика, майстори и пр.

Браво, възхищавам ви се, наистина. Понякога ми се ще и аз да имам такива способности, ама ей ти на - полови различия... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейй, какви хора сте вие.. Сякаш на ден по 10 дросел клапи почиствате и е най-простото нещо.. :D

Аз имам проблем с колата, разрешаването на който най-вероятно ще включва въпросното почистване, седя тука, чета, препрочитам, ама дори не бих могла да я различа, пък какво остава да повдигам, задържам, напръсквам и т.н.

Мен ме чака дългия път - диагностика, майстори и пр.

Браво, възхищавам ви се, наистина. Понякога ми се ще и аз да имам такива способности, ама ей ти на - полови различия... :mrgreen:

 

Вместо само да четеш и да се ядосваш (заради половите различия) цъкайки с език - гледам, че си от София. Що не отскочиш някоя неделя на НИМ? Колежката mery_jery не помня да се е оплакала от ухапване (пък и тя е полово различна) :mrgreen: Даже напротив - няколко диагностики с VAG-COM отнесе, нов датчик за ABS-a, разни козметични ремонтчета и т.н. Доколкото познавам колегите - ще обърнат внимание на всеки. Ако не друго - ще се сдобиеш със стикер и приятна компания :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Имах проблем-оборотите падаха при отпускане на газта и понякога автомобилът изгасваше. Получих компетентен съвет от Бегачката и след дълго канене и разглеждане на картинки в http://www.5go.ru извадих клапата и я измих с нафта /с разтворител не стана, а бензин или ВД40 нямах под ръка/ монтирах я и страхотно приятна изненада-оборотите на празен ход се стабилизираха и колата зазвуча по-добре, проблема изчезна, но се появи и нов. Сега като отпусна газта оборотите падат бавно. Не знам как е нормално, но ми се струва бавно в сравнение с преди. Трябва ли да се прави настройка на клапата? Не смених гарнитурата понеже беше като нова и не я нараних при демонтажа. Внимавах много да не влезе нафта в тая джаджа отстрани където влиза кабела. Затегнах доста добре болтовете. При първото палене бях забравил да пъхна кабела в нея. Прецакал ли съм нещо? Да ходя ли при майстор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 години по-късно...

Влязла ми е муха в главата да си почистя дросел клапата. Дерзанията ми са: 1. Дали да я свялям или не. 2. Дали ако я сваля няма опасност при самата операция, например от гарнитурката или знам ли откъде, да попаднат боклуци в колектора и да си отворя повече работа. Някой извършвал ли е тази дейност, за да сподели опит. По разните ръководства не се счита за особено сложна операция.

П.С. Имам вагком, за да настроя клапата след това.

здравейте,аз моята клапа я махнах от оста,колата е 1,9 SDI СЕГА Е МАЛКО ПО ШУМНА НО ОТЧИТАШЕ ЧЕ НЕ РАБОТИ,ПУШЕШЕ МНОГО-БЯЛО СИН ДИМ,СЛЕД КАТО Я МАХНАХ СПРЯ ДА ПУШИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.