Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Метален щит под двигателя октавия 1


SaiLor

Recommended Posts

Знам че има много такива теми но не намирам отговор на моя въпрос. Понеже кризата взе да се усеща при мен не ми се дават 200+ лева за тази метална кора. Искам да помоля ако някой си е слагал допълнително кора под двигателя да ми каже някакви размери ако е възможно и чертеж защото мисля да си я изработя сам по скоро едни приятели тенекиджий.

В интернет съм търсел ништо не намирам.

Двигателя е 1.8

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не ти трябва. Ако удариш картера (дано не се случва!) тази тенекия ще се смачка като хартия и все тая.

2. Размери няма дори в сервизното ръководство, защото това е нормална част, базирана на размерите на пластмасовата кора за TDI.

3. Можеш и сам да си хванеш размерите между дупките за захващане. Разликата с бензиновата е, че на TDI стига до отзад, т.е. предният мост.

4. Предлагам ти да си повдигнеш предницата с втулки, ако си навит на този вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам оригинален метален щит под мойта (1.8i 20V - 1999г). Ако ти се занимава ела в Красно Село - Борово някъде и направо ще си премериш и размерите и отворите за винтовете къде са от моя.

 

Хубаво е да имаш тампони за захващането му иначе мноооого здраво дрънчи по дупките. И всеки път се уверявай че са го захванали добре защото ако падне в движение и задере в асфалта май ще хвръкне предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не ти трябва. Ако удариш картера (дано не се случва!) тази тенекия ще се смачка като хартия и все тая.

 

Далеч не съм съгласен с теб. Металната кора си е бая ми ти желязо- може би 2-3 мм и е доста здраво. Но ако се сложи на кола без повдигащи втулки, ще падне много ниско и ще закача и при най-малката неравност. Аз съм с такава фабрично и смея да твърдя, че за наще пътища е голямо благо. Пепи (PRR) имаше преди известно време много неприятна случка с картера (дано не се случва на никого повече) и той може да сподели повече. Нямам спомени дали той е с пластмасова или метална.

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не ти трябва. Ако удариш картера (дано не се случва!) тази тенекия ще се смачка като хартия и все тая.

 

Далеч не съм съгласен с теб. Металната кора си е бая ми ти желязо- може би 2-3 мм и е доста здраво. Но ако се сложи на кола без повдигащи втулки, ще падне много ниско и ще закача и при най-малката неравност. Аз съм с такава фабрично и смея да твърдя, че за наще пътища е голямо благо. Пепи (PRR) имаше преди известно време много неприятна случка с картера (дано не се случва на никого повече) и той може да сподели повече. Нямам спомени дали той е с пластмасова или метална.

Поздрави !

:smt017 и тежи над 25кг... но определено си заслужава една такава инвестиция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че няма да се смачка лесно, но от страни е закачена на пластмасовите кори, които ще се смачкат като нищо. И отпред върху пластмасовата броня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Пепи (PRR) имаше преди известно време много неприятна случка с картера (дано не се случва на никого повече) и той може да сподели повече. Нямам спомени дали той е с пластмасова или метална....

 

С пластмасови кори съм. И ако бях с метална картера щеше да си е здрав. Но най-доброто решение е не кората а височината. Просто О1 не е за българските off-road условия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че няма да се смачка лесно, но от страни е закачена на пластмасовите кори, които ще се смачкат като нищо. И отпред върху пластмасовата броня...

smile180 Не е закачена на корите,а корите са закачени за нея...това щеше да е голяма глупост, незнам как може да си помислиш,че ще направят такова нещо... smile150 ... отпред (отляво и отдясно) е захваната за по една метална конзола, която е захваната за роговете с болтове, а отзад е захваната с три болта за гредата на предния мост, по-здраво от това нема как да е...а и не е нужно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това е друга работа. Останал съм с погрешно впечатление. Хубаво е вътрешен човек да разясни нещата. :)

 

П.П. На Ладата имаше 7-8 мм дебели шини под картера и бях спокоен. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това е друга работа. Останал съм с погрешно впечатление. Хубаво е вътрешен човек да разясни нещата. :)

 

П.П. На Ладата имаше 7-8 мм дебели шини под картера и бях спокоен. smile168

smile159 ( само дето не съм вътрешен...) за Ладата наистина , тези шини са ме спасявали и мене много пъти, само дето един път ги изкъртих, ама удара си беше сериозен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз имам метална кора под двигателя и вече всеки път като отида за нещо друго в ЕТ, се налага и демонтаж и монтаж на кората понеже е крива !!! и и изпадат често тампончетата и започва да дрънка по дупките. :(

Казаха ми че със смяната е около 1200 лв.

:(

А едно време ми казваха, когато ги питах дали пък не е крива, "Оооо, Господине, това е толкова дебела ламарина че никога не можете да я изкривите".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.