Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

КЕФ


dude_BG

Recommended Posts

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    14

  • PRR

    6

  • dude_BG

    6

  • gogata

    4

Най-много писали в темата

не се обиждай,но 90 коня тди-то е доста доста бавен автомобил :smt018 Да не кажа смешно бавен...

 

Да ти кажа честно не ми се смеят често. Повечко плачкат .:. smile115

Аааа,ти си с помпа дюза и с променлива геометрия на турбината :!: ;)

аз визирах AGR моторите

Не съм в час с буквеното означение на мотора, но Октито е от фейслифтовите 2002 или 2003г. и за 90-те си коня дърпа доста по добре от Лагуната, която пак е 1.9dTi 100к.с. но е без помпа дюза и променливи геометрии. Освен това при Реното много осезаемо се усеща една "дупка" при ускорение, докато се развърти турбината, а при Шкодата я няма. Не съм компетентен и не искам да споря, но за мен тази кола е нещо оптимално като мощност-разход и големина на купето. Колкото до джипа, наистина си беше черен и наистина излизаха четири кюнеца отзаде.(2х2 в двата края на бронята с елипсовидни хромирани накрайници)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочетох темата колеги, та рекох да пусна един линк към една по- бързичка Шкода, която вероятно би могла да се понапъне и на някоя Q7- ца.2.0TFSI-268PS.

Клипа е след първите 10тина сек. на рекламата.

http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/17635/ 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква беше тази манипулация на педала за газта ? Казаха нещо, че понеже бил електронен и смениха няква платка и после собственика май каза, че по-добре реагирала колата, ама до там разбрах само ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква беше тази манипулация на педала за газта ? Казаха нещо, че понеже бил електронен и смениха няква платка и после собственика май каза, че по-добре реагирала колата, ама до там разбрах само ???

става по нервен педала-по-чувствителен,но файда няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера издухах едно мазарати на два светофара със моита еска тоя мутраген имаше ланец 100кила веришка още към 120кила мисля че ако ги свали няма да имам шанс но все пак го издуха :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз избягвам да се бегам - гледам, че много литри бегат през ауспуха, пък и много гумите избегват да имат сцепление с пътя и си викам да не земем да избегаме некаде с колата у дерето :smt032 Че вече едно Субару избега без шафьор към Надин, щото много се бегах...Пък съм само 100 кончета, ама Pасови Dвигателни, накратко PD smile168

 

Едно Murcielago мислех да бегам един ден, щото не видех отпреде какво пише, иначе биковете ме кефят (особено още докато Майкъл Джордан играеше там ;) ), ама беше 2 коли напред и червеното на светофара ме хвана... Та развръзката остана на въображението ми... Нема ви разпраам какво стана там ;)

 

90кс дизел са една много хубава комбинация от непретенциозен икономичен и не слабо динамичен двигател. Общо взето там са и 100 и 110кс от 1.9 TDI. Когато колата върви почти еднакво само с шофьор и с 5 души на борда трудно може да се иска повече за всеки ден. Пък колата гледам да я карам всеки ден, че после ми липсва ;)

 

Колегата със 140кс нека позволи да не се съглася, че наказва разни Q7, ML и подобни - то и Ферарито може да върви с 20км/ч. Но че е приятно тия коли да останат зад теб на светофара или по пътищата - приятно е! Спор грам няма! И си е КЕФ!!! Кеф за всеки ден ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.