Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Как да сменя тампон на двигателя над водната помпа - Фаворит


qwannn

Recommended Posts

Добър вечер ! Някой , който е сменял тампон на двигител над водната помпа , може ли да ми обясни как е извършил ремонта като последователност ? Тампона е заминал и при ляв завой двигателя опира в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вероятно и тампона на скоростите е заминал за да се мести толкоз мотора ... провери и него !

За смяната е необходимо да се свали водната помпа - махаш тампона под мотора , подпираш го с един крик ( по възможност хидравличен ) и започваш разкаване на конзолата и свалянето и , след което се заемаш с демонтажа на помпата от блока , след свалянето и с голяма отверка или подходящ инструмент олепваш ламарината на стария тампон и набиваш новия като спазваш посоката на стрелката ( сочи нагоре ) , след което мажеш с грес нова гарнитурка ( ако скъсаш старата ) и по обратния ред монтираш ... дългия болт на помпата се вади през отвор в рога евентуално запушен с гумена тапа.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без да се сваля водната помпа, но трябва доста да се внимава.Маха се лапата и се повдига мотора. Демонтират се гумените остатъци от стария тампон,а след това внимателно с лист ножовка се прерязва напречно металната част( т.е металната втулка на стария тампон) После със помоща на чук и подходящ секач внимателно се демонтира . При набиването на новия тампон е желателно да се ползва смазка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отбележа само, че има разлика в твърдостта на тампона за фелициа и фаворит. перфектното е да се купи съответния тампон- за фаворит е по-твърд!. Иначе добре го описахте колеги, това си е една от ".ибаните" операции с Шкода.. ама - какво да се прави - това е положението..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкоз **на операцията , просто трябва да се спазва определена последователност и всичко е лесно ... Фаворита специално е като конструктор Лего , ама мръднеш ли малко в ляво или в дясно и почват проблемите ( от опит знам , че без скоба тоз тампон на място няма набиване ) да не казвам за много случаи , в които майстори са ме гледали като голем камик , щот работа дето аз я правя за 40 мин. на тях им отнема часове , щот дядо хитър като гущера Димитър и си влачи книжката да се подсеща smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за отговорите ! Идните Събота и Неделя ще са доста отдадени на шкодата :) . Освен смяната на тампона ще трябва да оправям бравата на шофьорската врата , че ми се отвори в движение на паваж :o .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.