Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вносителят - малко пикантерия!


Хашек

Recommended Posts

говоря ти за гаранционна кола, когато си длъжен да ходиш в официален сервиз

като ми изтече гаранцията изобщо няма да припаря до тези "сервизи"

цените при ФИАТ са с около 10% по-високи

примерно масло, филти и подобни - в БГ 240 лева, в Гърция 129 евро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера прочетох мнение в друг форум, че шкода продавали автомобили втора ръка за нови. Затова и отворих шкода форума да погледна smile150 Нямам думи :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера прочетох мнение в друг форум, че шкода продавали автомобили втора ръка за нови. Затова и отворих шкода форума да погледна smile150 Нямам думи :(

 

Чак пък "втора ръка"... По-скоро "добре" разработена от онези "убавци" от изтритото клипче :smt034 . На предишната смяна на масло, докато чаках в кафенето на ЕТ, видях как си правят "рали" с нови автомобили(току що свалени от автовоза) отзад в двора. В момента, в който извадих телефона, за да ги снимам се изпокриха като мишки :smt019.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих си купил"нови части" на половин цена откраднати от сервиза, за сметка на някой колега дето са му сложили част втора ръка и то пред "нищо не подозиращия поглед на ЕТ" ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих си купил"нови части" на половин цена откраднати от сервиза, за сметка на някой колега дето са му сложили част втора ръка и то пред "нищо не подозиращия поглед на ЕТ" ](*,)

аз пък бих си купил :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък въобще не бях се замислял върху тези пикантерии.На мен ми се обадиха че колата ми е в някакъв склад на военна рампа и от там трябва да дойде до надежда.Ок и така отивам аз и виждам колата на 7 км.След това се разбирам с техен превоз до кат,за което между другото не съм плащал.Перфектно на другия ден ми я докарват в кат на платформа на 15 км.Толкова се радвах че въобще не ми е минавало на ум да питам.Но сега се сещам и за нещо друго.На борд компютъра показваше 32 литра среден разход.И аз си казвам студена са я палили и са я местили насам натам и така.Но сега вече я разработих и си ч я стъпвам и на борда повече от 11 литра не ми е показвала.А бе незнам за какви права и за кави гаранции,но общо взето да не ти се налага да ги ползваш.Един колега пък си е взел новия суперб и му се изпотяваха халогените.Разказва ми страшни са тия в Еуратек.Запазили му час за другия ден и направо му ги сменили с чисто нови и казали че ги пращат в Чехия че това била първата кола с такъв проблем.Така че красноречиви мнения клкото си щеш ама като не можеш да докажеш нещата си траеш и толкова.Успех на всички и по малко проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Просто,нямам думи.Клиентите едва ли не си взимат новите коли,работещи на два цилиндъра,скъсани гуми и разбито от дупките окачване.Супер сте. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз не съм собственик на нова шкода, но ме дразнят тези лепенки на задното стъкло с инициалите на вносителя, като на някой едноличен търговец....само загрозават хубавата марка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм собственик на нова шкода, но ме дразнят тези лепенки на задното стъкло с инициалите на вносителя, като на някой едноличен търговец....само загрозават хубавата марка!

 

Ми аз затова, още като излязох от КАТ, я махнах smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е изключително наболял. И така е от години. Поздравявам автора за поста!!! А сега по темата.

Това е проблем за който отдавна знам. Въпроса е че не можеш всичко сам да си правиш и поддържаш. Преди време така си поддържах Москвето......но за съвременните автомобили това е трудна работа...Въпроса е, че не може да се прдприеме конкретно действие, защото доказателства трудно се събират, а дори веднъж събрани....после проблема е дълъг и сложен...и не довежда до нищо ....

Не че не подкрепям инициативата, дори съм ходил и по далече, но ето какво се получава:

1. Събиране на доказателства - трудна работа защото неоспорими доказателства трудно се намират

2. Използване на доказателствата - трудна работа, защото за обикновения човек е трудно (и скъпо) да се изправи с "малката армия" от адвокати, която "фирмата изправя срещу теб"

3. След достатъчна упоритост идват вече "неформални" разговори и приближени до фирмата "щангисти"....

4. Ако имаш достатъчно гръб, и успоиш....то тогава горят бушоните....или с други думи

5. "Този и този приемчик, монтьор, и т. н. е сгрешил, наказан е"....и ок. Давай пак да си станем приятели..... :D

Та това е. ....

След тези разсъждения не може да не възникне въпроса..."Какво да се прави?" Според мен сам човек не може да направи нищо. Или почти нищо....какво че един път ще се защити ...следващия пак ще го цакат и ще му съсипят колата.....или ще го оставят да си я съсипе сам, защото не е обслужена по предписание?

Поздрави...

ПС. Ако може повече конкретика и случките да се описват детайлно в "черния списък". Четящите сами ще си направят извода, а останалото ще свърши пазара

ПС1. Добросъвестното обслужване за мен е и въпрос на морал. То е все едно като да дойде пациент, и поради недобросъвестност дабъде оставен да умре

ПС3. МОже да се направи неформално сдружение с идеална цел, което да селди за "извращения" и групово да се изправяме срещу "мърлячите"

Пс4. А може би не съм разбрал добре поста и имаш нещо друго в предвид... :D

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....В темата за скоростите видях линк пуснат от друг съфорумец....

 

На този линк попаднах съвсем случайно аз и го пуснах тука, да видят хората как им се разработват колите предварително. За мен остава надеждата, че моята октавия е само 1,9 ТДИ и не представлява толкова голям интерес за рейсърите, ама знам ли. А и като се замисля между смените на маслото винаги ми се налага да доливам повече от половин литър, а колата е вече на 50 К. Нищо чудно да се окаже вярно това с източването. Е аз повече в ЕТ масло няма да сменям( гаранцията ми изтече преди година). 12- годишното ми рено, не пипва маслото, а какво остава за нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....В темата за скоростите видях линк пуснат от друг съфорумец....

 

На този линк попаднах съвсем случайно аз и го пуснах тука, да видят хората как им се разработват колите предварително. За мен остава надеждата, че моята октавия е само 1,9 ТДИ и не представлява толкова голям интерес за рейсърите, ама знам ли. А и като се замисля между смените на маслото винаги ми се налага да доливам повече от половин литър, а колата е вече на 50 К. Нищо чудно да се окаже вярно това с източването. Е аз повече в ЕТ масло няма да сменям( гаранцията ми изтече преди година). 12- годишното ми рено, не пипва маслото, а какво остава за нова кола.

И моят 10 годишен дизел не пипва от маслото,но не е ПОМПА-ДЮЗА.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от хората тука с Помпа дюза казват че не им гори масло. Значи какво остава, че ми се е паднал калпав ДВГ ли? А тносно смяната на маслото - всеки път получавам различно количество остатък, а на щеката винаги е на макс.

 

П.С. Сигурно ти е френски дизела, те са железни. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.