Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вносителят - малко пикантерия!


Хашек

Recommended Posts

- Мислите ли, че "новият" Ви автомобил е нов? Отговорът е "да", но до определена степен. Много от вас са щастливи собственици на коли, чието "сефте" в България е направено на пълна газ из софийските булеварди по дупки и бордюри, когато по принцип двигателят трябва да бъде ухажван най-внимателно, и при евентуална рекламация, последното ще Ви бъде натяквано!

- Мислите ли, че смяната на масло е коректна? Отговорът е "да", но до определена степен. Ако Вашият автомобил събира 4.3л масло и плащате 5л, като остатъка от около 0.7л получавате в тубата, междувременно момчетата старателно са източили с 1л по-малко и са доляли с 1л по-малко, като този 1л вие подарявате в знак на благодарност за тяхното старание. Естествено, след първото стартиране на двигателя (особено дизелов), вие не можете да разберете колко процента е новото Ви масло, освен ако не дадете проба в оторизирана лаборатория

- Мислите ли, че когато оставяте автомобила си на профилактичен преглед или диагностика, си го вземате със същите възли и детайли? Отговорът е "да", но до определена степен. В доста случаи, момчетата изписват фиктивно гаранционно "дефектирали" детайли по Вашата партида. Старият детайл си остава във Вашата кола или се заменя с друг "втора употреба" от тоталка или върната кола, а новият детайл намира реализация другаде.

- Всеки от вас има право на "ъпдейт" на софтуера при всяко негово "преиздаване". Надали повечето от Вас знае, че това е Ваше право и е безплатно. Просто е малко времеемко и на нас не ни се занимава...

- Мислите ли, че когато оставяте колата за накрайник, а накрая са сменили цялата рейка + амортисьори + шенкели + носачи + ..., това е било напълно необходимо. Отговорът е "да" но до определена степен. Колеги, талончето на колата надлежно е прибрано на сигурно място, а хората казват: "трябва да се пробутват части!" Така приемчик, монтьор и склададжия Ви благодарят "задочно", след като си платите сметката.

 

Тиренцата са още много и са още по-грозни, но идеята тук е друга: форумът е вид медия, а медията трябва да разобличава. В България медиите разобличиха Илия Павлов едва след като го убиха, същото стана с Георги Илиев, с Андрей Луканов, Митьо Очите и много бивши. Истинските медии разобличават силните на деня, но тук се иска "да ти стиска"

 

Всяка връзка с лица и събития е случайна!

 

Едит: наложиха се някои промени в текста поради съзнателно или несъзнателно създалите се лични асоциации на някои колеги тук към конкретни лица, събития и факти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен,че изписват ненужни части,не сменят маслото/е само 1 литър или 2 ако са в добро настроение/ и съм свидетел на големи издивателства над клиентските коли ,като ги караг по дупките със пълна газ към сервиза Доктор колор за боядисване.А по този път към въпросния сервиз няма дупки,а кратери/между лозята на Варна е пътя-много лош/Никога няма да им поверя колата си :!: Те даже и чисто новите юркат.Аз моята,която си поръчах,им я върнах точно поради този факт :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е дизел и ми я върнаха (като я бях оставил за боядисване) с 11л/100км разход по бордовия + 40-50км навъртяни :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Миро =D> Досега се говореше с половин уста за тези проблеми. :smt017

 

П.С.Особено ме дразни един,той си знае кой е,който от време на време пуска нови части в раздел"Продава".

Баси наглоста! smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е отворена темата и аз да се "похваля".

 

1.Имах лека драскотина на колата и по щета си записах час в Еуратек.Приемчика каза - ще я докарате в сряда за да е готова в петък.Така и направих.Да,но не ми се обадиха в пеък а чак в понеделник.

Като резултат от престоя: боядисването беше ок,но нафтата в резервоара беше в червеното а на колата бяха навъртяни над 60 километра.При оставянето на колата в сервиза изришно ми бяха поискани всички документи-талон,гражданска застраховка,преглед,данък.Това се случи януари месец 2009г.

На всички е ясно,че записването става поне един месец предварително...

 

2.При един преглед-профилактичен ми казаха че тампоните на предните носачи са за смяна.Направих консултация с доверен сервиз и ми казаха че са наред.Като доказателство вече 20 000км карам/една година/ и наскоро пак ги проверихме-напукани са но още са технически годни.

 

3.Друго нещо,което забелязах е че при смяна на маслото в Еуратек към 7-8 хиляди км ми се налага да доливам масло-около 600-700гр.И докато стане на 15 000 км маслото пак доливам още600-700 гр.Последната смяна обаче я направихме в доверен сервиз/защото изтече лизинга и не сме длъжни да ходим в Еуратек/ и като резултат вече 8000км съм минал и не се налага да доливам.

Колата е Škoda Fabia 1.9 SDI Combi ' 2005

 

Изводите от случилото ми се до момента са потвърждение на това,което колегата Хашек и другите колеги са написали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами важно е да се наричат нещата с истинските им имена. На мен ми се наложи да си сменя предните спирачни дискове. Закарах колата и ме попитаха на колко километра е аз казах на 32-33 хил... И о, изненада! Примечикът реши лично да провери километрите защото гаранцията на спирачните дискове била до 33 хил. километра. Мисля че ми оставаха 100-200 километра да ги навъртя...е няма да ви казвам, какъв скандал щях да заформя. Няма такова брутално отношение към клиентите. За какви 100 хил гараннция става въпрос всъщност...за кои точно части, всъщност на някой тук във форума признавана ли му е гаранция след пробег от 80-90 хил. километра?

По въпроса с безумното каране колите на клиентите, в темата за скоростите, имаше линк към видео, как някакви пишлемета от сервиза си правят състезания с две сини vrs-ки. Понеже на мен не ми пука ама въобще, и не мога да търпя подобна свинщина ето какво писмо им изпратих:

 

Уважаеми господа,

Като клиент на „Еуратек”ООД искам да получа коментар относно следното видео:

http://www.youtube.com/watch?v=FJOFHSnH5ng &feature=related

 

На това видео ясно се вижда как служители на фирмата си правят разни състезания с клиентски автомобили. Държа да получа информация, какви са НАКАЗАНИЯТА на въпросните служители! Имайте предвид че видеото е в архива ми и ако не получа задоволителен отговор, относно степента на провинение, степента на наказание и т.н. ще се обърна към централата в Чехия.

 

С уважение

Инж. Марин Маринов

 

На което ми беше отговорено така:

 

Уважаеми г-н Маринов,

От кадрите не може да се види, кои са водачите на автомобилите. Не можем да преценим също, кога са заснети кадрите.

Ясно е само, че единият от автомобилите е нов. Вижда се, че той прави обиколка по улицата пред центъра на Шкода в гр. София.

Другият автомобил продължава към центъра на града.

В случай, че разполагате с по-ясни кадри, молим да ни ги изпратите по е-маil.

Ще Ви бъдем благодарни, ако с помощта Ви внесем повече яснота за това, какво всъщност е заснето.

Поздрави,

 

Николай Навущанов | Следпродажбено обслужване Еуратек ООД | Хан Кубрат 27 | 1220 София | България

tel: +359 2 813 700, 112 | fax: +359 2 9 362 637

 

n.nawustanov @skoda-auto.bg | http://www.skoda-auto.bg

 

И понеже никой не може да ме убеди, че аз не мога в моята фирма да разбера, кой, кога и защо е карал даден автомобил, нямам никакво намерение да се занимавам с "Еуратек" и в най-скоро време(в момента съм ангажиран с други неща) ще пратя писмо до Чехия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,аз си поръчах чисто нова кола с чвета,тапицерията,джантите и др.екстри които исках,дадох им капаро,чаках 80 дена ииииии.....ми докараха колата на 36 километра с раздрани гуми/от въртене/и посинели дискове и джанти изцапани с много феродов прах от накладките/от екстремно спиране с висока скорост/

Стана ми много гадно и 1 вечер не съм спал,да се чудя каво да им казвам и как да я върна/щото те са я карали/ :smt018 :smt018 :smt018 :smt018

Много е обидно това отношение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам защо си го пишем това.

То е ясно че е така и се отнася за всички вносители. Не само за вносителите, а и масово за служителите по сервизите и т.н. Единственото което може да се направи е да седиш и да си гледаш докато ти правят колата...но това кога ли е възможно.

 

Веднъж съм си оставил любимата стара шкодичка в един известен софийски "сервиз" до зоопарка. Беше за съвсем рутинна операция - верига, реглаж клапани....такива неща.

И ми казват ела в 15.00 да си я вземеш. Обаче аз отивам по рано - към 14.00. Гледам колата ми я няма ...След миг - рев на двигател. Свирят гуми! Гледам количката ми взима настрани завоя от към симеоновско шосе към сервиза! Лашка дупе по прашния път. Реве и се набира към сервиза! В ляво в дясно!! Спира пред мен шофьора и ми вика "Тоя волан не ме кефи. Нема контрол с него!"...

 

Такива ми ти работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е направил тест драйв да се увери,че всичко е наред преди да ти я предаде! :smt019

Бегачка,ти я взе и после я върна така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е направил тест драйв да се увери,че всичко е наред преди да ти я предаде! :smt019

Бегачка,ти я взе и после я върна така ли?

Беше след обед и като видях каво ми докараха им казах ,че утре ще си я взема и те я прибраха в подземното хале.За това казвам че цяла нощ не съм спал и съм мислил какво да кажа.Кошмар-бях болен направо,щото съм си мания smile020 Майната им на гумите и дисковете,аз за мотора се тревожех...тоя дизел чисто нов и студен на пълната газ....малиии :smt019 Добре ,че има и готини хора там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: аз също правих тест драйв на Голф 5 - на 4 км

Когато си купувах кола много се колебаех между Голф и Октавия , между бензин и дизел :mrgreen: . В магазина на VW имаше тестов TDI , а нямаше FSI. Това не попречи да направят за мен "жест" - извадиха от парка чисто нова червена двувратка 1,6 FSI , която чакаше на другия ден стопанката си. Беше ми дадена да си правя кефа с намека , че мотора е фабрично разработен... ;)

Когато си купувах Октавията пък , гледах през прозореца в сервиза на Надежда как вкараха моята таратайка и я бучнаха на компа . След 5 мин я изведоха , измиха и беше на 4 км. :D:D:D Нафта имаше ( според компа ) за 10км.

Тогава още си помислих - дали пък някой не си е направил вече кефа !!! :-k :-k :-k

После като се прибрах вкъщи след внимателен оглед открих 3 дефекта по тавана ( малки , но видими за мен), приличащи на следи от градушка ...Сега като влизам в нея се правя , че не ги виждам... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Odin и аз често карам клиентските коли ,за да се уверя в това което сме направили или да установя др.повреда и т.н.,но без издевателства върху колите на хората,които са ми гласували доверие и от които си вадя хляба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka, твоето е друго. Ти работиш сам за себе си - отговорността е друга. Я хвани на работа при теб 3 пишлемета

, скрий се някъде и им гледай сеира. Всичко опира до самосъзнание , което не е най-силно развитата черта на подсредно ниво BG man . smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, поне за ударените коли има решение. Просто не ги карате за поправка в ЕТ, а при добре познат тенекеджия. От ЕТ си купувате само частите, ако е нужно. После застрахователят ви плаща по фактури. Така хем не се чудите какво ще и сторят, хем и при обратно изкупуване те не знаят, че колата е удряна. smile168 smile178 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... За какви 100 хил гараннция става въпрос всъщност...за кои точно части, всъщност на някой тук във форума признавана ли му е гаранция след пробег от 80-90 хил. километра?

 

 

Колега, къде ги видя тия 100 хил. гаранция? Май не си си чел гаранционните условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е абсолютно "нормално" във всеки един сервиз ( било то авто или за техника ). В фирмата където бачкам докато бях в сервизния отдел се изписваха безброи части всеки ден на гаранционни машини и след работно време - аиде на частно да се заработи "още малко" което хич не е малко. Това е резултат от слаб контрол върху служителите ( или при някои дори липсата на такъв ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами важно е да се наричат нещата с истинските им имена. На мен ми се наложи да си сменя предните спирачни дискове. Закарах колата и ме попитаха на колко километра е аз казах на 32-33 хил... И о, изненада! Примечикът реши лично да провери километрите защото гаранцията на спирачните дискове била до 33 хил. километра. Мисля че ми оставаха 100-200 километра да ги навъртя...е няма да ви казвам, какъв скандал щях да заформя. Няма такова брутално отношение към клиентите. За какви 100 хил гараннция става въпрос всъщност...за кои точно части, всъщност на някой тук във форума признавана ли му е гаранция след пробег от 80-90 хил. километра?

По въпроса с безумното каране колите на клиентите, в темата за скоростите, имаше линк към видео, как някакви пишлемета от сервиза си правят състезания с две сини vrs-ки. Понеже на мен не ми пука ама въобще, и не мога да търпя подобна свинщина ето какво писмо им изпратих:

 

Уважаеми господа,

Като клиент на „Еуратек”ООД искам да получа коментар относно следното видео:

http://www.youtube.com/watch?v=FJOFHSnH5ng &feature=related

 

На това видео ясно се вижда как служители на фирмата си правят разни състезания с клиентски автомобили. Държа да получа информация, какви са НАКАЗАНИЯТА на въпросните служители! Имайте предвид че видеото е в архива ми и ако не получа задоволителен отговор, относно степента на провинение, степента на наказание и т.н. ще се обърна към централата в Чехия.

 

С уважение

Инж. Марин Маринов

 

На което ми беше отговорено така:

 

Уважаеми г-н Маринов,

От кадрите не може да се види, кои са водачите на автомобилите. Не можем да преценим също, кога са заснети кадрите.

Ясно е само, че единият от автомобилите е нов. Вижда се, че той прави обиколка по улицата пред центъра на Шкода в гр. София.

Другият автомобил продължава към центъра на града.

В случай, че разполагате с по-ясни кадри, молим да ни ги изпратите по е-маil.

Ще Ви бъдем благодарни, ако с помощта Ви внесем повече яснота за това, какво всъщност е заснето.

Поздрави,

 

Николай Навущанов | Следпродажбено обслужване Еуратек ООД | Хан Кубрат 27 | 1220 София | България

tel: +359 2 813 700, 112 | fax: +359 2 9 362 637

 

n.nawustanov @skoda-auto.bg | http://www.skoda-auto.bg

 

И понеже никой не може да ме убеди, че аз не мога в моята фирма да разбера, кой, кога и защо е карал даден автомобил, нямам никакво намерение да се занимавам с "Еуратек" и в най-скоро време(в момента съм ангажиран с други неща) ще пратя писмо до Чехия!

 

 

Някой е махнал видеото и защо????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, видеото е махнато от човека който го е снимал и качил в сайта т.е. който знае кои са "състезателите"! Скоро някои хора ще отговарят на въпроси от Чехия!

 

What comes around goes around!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Marinov, ти явно знаеш кой го е снимал и качил, кажи защо го е махнал. Ако си ти, изпрати ли го на Еуратек или не? Ако не си, то цялата история ми прилича на обикновено заяждане - ДА ВИДЯТ ТЕ КАКВО МОГА АЗ.

Мисля, че нещо са те разсърдили и сега се чудиш как да им го върнеш.

 

Когато чета такива писания, малко се дразня. "Те така ми направиха...."

Като сме недоволни, ходихме ли при началника на сервиза, сигурно има такъв. Ако не сме поставили въпроса си правата първо на място, как очакваме той да бъде решен.

Или повече ни харесва да ревем във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо си се объркал, ти да не си някакъв адвокат на Еуратек! Не съм снимал нищо, това е елементарно да се разбере, ако си мислиш, че аз съм снимал си в голяма грешка. В темата за скоростите видях линк пуснат от друг съфорумец(това го обясних подробно) и на база видяното във VBOX им пратих писмо(това също става ясно от написаното). Няма как аз да махна нещо което е качено от друг потребител, в който и да било сайт, т.е. отново грешно предположение от твоя страна. Само дето клипчето си го изтеглих и го имам(това също става ясно от написаното от мен)!

 

Хайде следващият път преди да ми се "ядосаш", първо прочети това което съм написал, и тогава поствай забележките си! ОК?

 

А сега специално за теб ще обясня, какво се е случило. След като аз изпратих писмото, то е било получено на "общата" поща от някой от служителите. По вътрешните неформални канали информацията е достигнала до когото "трябва". Очевидно е, че снималият е служител на Еуратек. Очевидно е, че той ще да е наясно кои са "състезателите". Елементарно е за ръководството на Еуратек да разбере, кой е снимал клипа и кой е управлявал автомобилите! Въпросното лице го е хванало шубе и е свалил клипа от VBOX-а! Можем само да гадаем кои са тези герои, но аз предполагам, че най-вероятно това са момчетата подготвящи автомобилите за продажба, понеже те разполагат с ключовете на автомобилите. Може да не са те, а да е някой друг...Важното е, че аз ако бях шеф в Еуратек, щеше да ми отнеме минути за да разбера. Ако на ръководството на Еуратек им е невъзможно да разберат, кой си прави състезания с автомобилите на клиентите...за каква фирма говорим, за каква структура, начин на управление и най вече контрол!?!

 

От техният отговор до мен става ясно едно "Извиняваме се ама ние от Еуратек, сме некадърни и не можем да разберем, кой се състезава с Вашите автомобили!"

 

Специално за теб колега "justice"...не се заяждам с Еуратек а взимам дейно участие в изграждането на онова нещо наречено "гражданско общество"!

 

Последно да ти кажа, за повече от 3 години в този форум имам по-малко от 200 поста. Не знам за какво реване говориш, отново си в грешка. Когато видях проблема се обърнах към Еуратек, а не тук, т.е. пак си в грешка(вече станаха доста грешките ти)! Комуникацията ми с тях е отпреди няколко седмици, тук постнах защото Хашек е отворил правилната тема! Това е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за други сервизи съм чувал подобни неща

 

и ми е ясно защо колегите с ФИАТ и Алфа ходят до Серес/Гърция за гаранционна поддръжка

цените са почти същите

вярно се губи един ден

но правят колата пред теб, а не се крият като мишоци и изпълняват всички необходими процедури

2 часа двама човека се занимават с колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сервизите,в и около Серес-отношението е малко по-добро отколкото в нашенско-НО:

-Цените са несравними (същите по абсолютна стойност но в Евро,т.е. 2 пъти по високи за труда,и почти толкова за части,единици са частите и консумативите на близки до нашите цени)

-Ония "дебил гръцки" сменя по осмотрение ВСИЧКО което му дойде на ума(Българин е,щом е дошъл - скубане!!!),като те слуша за даден проблем клати глава и разбира и Англ. и Бълг. малко,като го питаш защо е сменил примерни и задни накладки вместо само предните,ми то така се правело и т.н.,и едно дразнещо "Не разбира " за изпроводяк накрая на спора.

-от опит го казвам,личен и на близки приятели,ама много близки

### Грък и на снимка заслужава само Шамар smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.