Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Какво мислите за Michelin energy saver


deel_1981

Recommended Posts

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=73532273.153.31330&typ=R-167147&ranzahl=4&Breite=205&Herst=Michelin&Quer=60&Felge=15&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=12&Transport=P&F_F=&dsco=153&sowigan=So&Achse=&LoadRange=

 

Това са нов модел летни гуми и всичко което намерих из интернет за тях са много добри отзиви, тори са посочени силно препоръчителни и най-добри в тестовете на адак. Някой колега ако има впечатления някакви да сподели. Също така ако ги е намерил в родажба ще съм благодарен ако сподели къде и на какви цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че мнението ми е малко като спам, но в сравненията и тестовете на Auto Bild i AutoZeitung наистина EnergySaver-a е добър в сравнение с другите "еко гуми", но характеристиките му в сравнение с "обикновените" летни гуми са по-лоши (предимно за сцепление и поведение при мокра настилка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плюс това характеристиките им в сравнение с "обикновените" летни гуми са по-лоши (предимно за сцепление и поведение при мокра настилка)

 

К'во?! А ся де... я се подкрепи с факти(статии) от някъде, че нещо не вярвам...Излезе, че най-добрите гуми на пазара са по-лоши от "обикновените" ( :-k :-k :-k ) гуми...

 

Иначе по темата...аз съм точно с такива Мишелинки вече 10-11 месеца...на 30к км. са...Поведението на колата е наистина много добро било то на влажна или суха настилка! Излязоха ми около 800 лева с доставка от Варна до Казанлък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плюс това характеристиките им в сравнение с "обикновените" летни гуми са по-лоши (предимно за сцепление и поведение при мокра настилка)

 

К'во?! А ся де... я се подкрепи с факти(статии) от някъде, че нещо не вярвам...Излезе, че най-добрите гуми на пазара са по-лоши от "обикновените" ( :-k :-k :-k ) гуми...

 

Иначе по темата...аз съм точно с такива Мишелинки вече 10-11 месеца...на 30к км. са...Поведението на колата е наистина много добро било то на влажна или суха настилка! Излязоха ми около 800 лева с доставка от Варна до Казанлък...

 

Под "обикновени" имам предвид примерно Michelin Energy (ако говорим за Michelin Energy Saver), нямам предвид сравняване с да речем наистина обикновени Kormoran Impulser или Lassa Miratta

 

П.С.това което написах е по памет, не мога да си потвърдя мнението с факти, така че моля да не се приема насериозно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз където и каквото намерих по всички показатели са по добри от обикновеното енерги.

 

до worldman - интересува ме на мокро как им е поведението и шумът от тях в купето, според тестовете които гледам са тихи и добри и на мокро но все пак от първа ръка информацията е по-добра. До сега бях с барум бравурис, на сухо са много добри, но на мокро малко отстъпват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Аз на форда съм с такива и съм много доволен на всякаква настилка.И това за разхода не съм го вярвал,но наистина има разлика.Няма да ед лоша инвестиция според мен.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономията на гориво от гумите е приблизително такава (Говоря за Енерджи от собствен опит):

~0.2л/100км, което изразено така е смешно, но изразено така:

2л/1 000км, 20л/10 000км или (а късмет) 200л/100 000км. Изразено в левове значи че за 10 000км гумите ти спестяват ~40лв....

Да не говорим че се износват адски бавно(имат 1.5 пъти по-дълъг пробег в сравнение с обикновени гуми примерно Дебица).

 

Извод:

Получаваш "по-гума" на цената на "гума".

Взимай и не се чуди докато са на промоция преди сезона!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение съвпада с това на колегата karamba. Обосновка: За да се намали разхода трябва да се намали триенето. Начините за постигане на това са:

1) Вдигане на налягането в гумите

2) По-твърд протектор

3) По-твърди смески

4) Протектор с намалена контактна площ (дефакто по-тясна гума, но това надали са го използвали)

5) Протектор с шарка намаляваща триенето

 

От гореизброените 1, 2 и 3 намаляват комфорта. 2, 4 и 5 пък намаляват чисто физическото сцепление на гумата от където пък и по-лошото пътно поведение.

 

Накратко - няма безплатен обяд. Всички тестове които съм чел по темата завършват с един извод: energy saving гумите са добра инвестиция, но са компромис със стабилноста. Та всеки си преценява. За 0.2/100km ... Че те толкова са ми включените фарове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРР - за разхода и шарката е важна. За сцеплението материала, от най големия производител в света си знаят работата. Мен ме интересува поведението - факта е че всички тестове показват много добро поведение и всички карали с такива гуми казват същото.

 

Ще помоля да не се пишат размисли и теории а мнения от опит - който е карал такива гуми да се изкаже, смятам че това ще е полезно и за други колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

А стига бе колеги...

Какво се закачихте за този разход от 0.2л./100км...@PRR, както казах и на колегата преди теб, ти също изкара, че наистина едни от най-хубавите гуми на пазара за нищо не стават ("От гореизброените 1, 2 и 3 намаляват комфорта. 2, 4 и 5 пък намаляват чисто физическото сцепление на гумата от където пък и по-лошото пътно поведение"). Не, наистина не мога да се съглася...някак си няма логика...те хората не напразно са ги сложили най-горе в класацийте наред с GoodYear забравих вече какъв модел беше...

 

Абе това, което мога да кажа е че поведението на колата и на мокра и на суха настилка е ИДЕАЛНО! За шума и возията...ооооо, определено след като свалих матадорките - коренна разлика!

 

П.С. Извод - по 6-тобалната система за оценяване - от мен получават 6+ ! Лично мое мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

А стига бе колеги...

Какво се закачихте за този разход от 0.2л./100км...@PRR, както казах и на колегата преди теб, ти също изкара, че наистина едни от най-хубавите гуми на пазара за нищо не стават ("От гореизброените 1, 2 и 3 намаляват комфорта. 2, 4 и 5 пък намаляват чисто физическото сцепление на гумата от където пък и по-лошото пътно поведение"). Не, наистина не мога да се съглася...някак си няма логика...те хората не напразно са ги сложили най-горе в класацийте наред с GoodYear забравих вече какъв модел беше...

 

Абе това, което мога да кажа е че поведението на колата и на мокра и на суха настилка е ИДЕАЛНО! За шума и возията...ооооо, определено след като свалих матадорките - коренна разлика!

 

П.С. Извод - по 6-тобалната система за оценяване - от мен получават 6+ ! Лично мое мнение!

 

И от мен 6+ :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм енерджи Е3А само за/на един сезон няма как мнението ми да е обективно, все пак да го изразя- нямам никакви забележки към сцепление, стабилнаст, шум или комфорт, въпреки, че когато ги вземах за сцепление на мокро си имах едно наум. Оказа се че не е имало защо да храня резерви, въпреки, че тестовете на АДАС го показваха. Освен това климата ни е такъв, че над 90% от пробега на летните гуми се минава на сухо. Това е най-продаваната гума в Европа /в света е Бриджстоун, да коригирам колегата горе/ и тука подлагаме качествата и на съмнение ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ще помоля да не се пишат размисли и теории а мнения от опит - който е карал такива гуми да се изкаже, смятам че това ще е полезно и за други колеги.

 

Ето ти тест ТУК.

 

Обърнете внимание на поведението на мокро (Nass)! Забележете къде е следващата 3.0 (колкото по-голямо толково по-зле)!

 

И за да няма повече "размисли и теорий" аз smile157 и отивам да smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица сложих такива и нямам особени впечатления още. 200-300км съм минал с тях, предимно с висока скорост по извънградски пътища и магистрала. Не съм забелязал нещо смущаващо. От зимните Alpin 3 съм много доволен. Мисля, че и с тези няма да имам проблеми. Марката е доказана и задължително е в топ позициите на всички тестове. Но според мен от много тестове-местове няма смисъл. Вкарваш се в един безкраен филм. Ако се връзвам много на тестовете никгоа няма да си избера (в момента съм на тема колелета и от толкова четене на форуми съм се бъгнал вече, накрая ще ида и ще взема което ми хареса на вид в магазина, така нарпавих с колата и вече 2 години не съм съжалил и за секунда). Тоя дал пари на ония да напише тва, а не онова. Абе ала-бала. Според тази каласация Барум и Uniroyal са по-препоръчителни от Toyo и BFGoodrich, което е странно, но както и да е. Въпроса е да не е Матадор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2, 4 и 5 пък намаляват чисто физическото сцепление на гумата от където пък и по-лошото пътно поведение.
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отивам да smile159

Наздраве smile159

 

Явно ще отчета само мненията на хората които са карали такива гуми, другите размисли са ми минали през главата и за това питах за менения от ползвали такива гуми - не се ли сещате за тая работа колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли някой дали се произвеждат все още Michelin Energy и има ли всъщност разлика между тях и Energy Saver или просто последният е новият модел, който замества предходния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях на тестове при представянето на въпросните гуми, мога да споделя впечатления с няколко думи. Факт е, че не само според твърденията на производителя, но и според всички тестове, които съм чел, като икономия на гориво и издръжливост гумите са едни от най-добрите на пазара, като съпротивление при търкаляне даже може би най-добрите. Тестовете, на които бях, се проведоха с няколко модела еднакви автомобили, но обути с различни гуми, като конкурентите бяха Континентал и Бриджстоун. Честно казано стабилността и с двете други марки се усещаше значително по-добра, особено на мокра настилка - въпреки всички усилия на хората от Мишлен да ни убедят в обратното. А и има нещо друго, което мен лично ме настройва по-скоро против този модел - цената е много висока, което в голяма степен обезсмисля финансовата полза от икономията на гориво. Аз лично бих се спрял на гума, която да не е толкова "свръхекологична", но има по-добри показатели за устойчивост на пътя, сцепление и комфорт, а за цената на този Мишлен има и Бриджстоун, и Пирели, и Дънлоп, и други читави неща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята Кийка - кайсийка дойде с Мишелин енерджи ... аз лично мога да кажа само отлични неща за тези гуми. Единственото нещо е, че трябва да ги смените със зимни веднага щом температурите паднат под 7-8 градуса (постоянни) ...

иначе на мокро, още като взех колата от шоурума(юни месец) и тръгнах от София за Варна .... като стигнах към Ботевград "зачатка" невероятен порой ... така беше до края на магистралата. Колата се държеше адски стабилно, без никакъв проблем карах в най-лява лента с около 100км/ч, а навсякъде бяха отбили всякакви коли, дори и последни модели Мерцедеси и БМВ-та ...

 

за момента съм ги карал само един сезон, ще видим през втория как ще се държат... иначе до момента са доста стабилни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile175

ако ги напомпят на 3.5атмосфери и на другото Пежле и то ще се разхожда напред назад със същата амплитуда :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тези трите моделчета? Като Toyo-то и Fulda-та ме устройват като цена по-добре. И за двата модела чета и случам добри неща. Toyo PROXES T1-R; Dunlop SP SPORT 01 или Fulda Carat Progresso

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли някой дали се произвеждат все още Michelin Energy и има ли всъщност разлика между тях и Energy Saver или просто последният е новият модел, който замества предходния?

 

 

Предполагам, че питаш за Michelin Energy Е3А.До колкото ми е известно последно се произвеждаше до края на мин.година, паралелно с него и новият Michelin Energy Saver ,който постепенно го замести.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от горе споменатите вземи Тойото.Фулдата отдавна не е водеща марка,а пък дънлопа е по скъп и от мишелин и бриджстон.Така че избора е твой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделите, за които питаш, аз бих подредила така:

1. Dunlop SP SPORT 01

2.Fulda Carat Progresso

3.Toyo PROXES T1-R

 

Щом си готов да дадеш около 200,00лв.за бр., аз бих ти препоръчала най-новото от Goodyear - OptiGrip

Това е гума, разработена по съвсем нова технология, има изключително високи показатели, запазва характеристиките си през цялата продължителност на своя живот.Надминава всичките си конкуренти като показва по-добра устойчивост при аквапланинг дори след 20 000 км. пробег отколкото чисто нови гуми от конкурентни марки.Има 20% по-къс спирачен път след пробег от 30 000км.

 

Goodyear_Optigriptotal.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.