Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Прекъсва на бензин


hdd

Recommended Posts

Здр колеги :D Фелицията е 1.3 моноинж. На газ колата си работи добре,но на бензин като я запаля около 20-30сек. работи добре и после започват оборотите постепенно да падат и направо гасне :-k Като тръгна на бенз. няма мощност и като вкл. на газ smile068 ... помагайте smile159

пп М/у другото на мойта Фела пък и изчезва от време на време тока на третия стоп :!: някой да знае къде ходи тоя гад :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще напиша какво ми се е случвало на 1.3 карб,но може би да го има и при моно инж.

По- миналата година сменявах верига,съединител и др работи по колата .

На газ работеше добре и веднъж като не бях заредил с газ превключих на бензин и започна едно придърпване и след 200-300 м спря.Близо един час опитвах какво ли не,акумулатора падна и единственото решение ,беше да бутам около 100 м до бензиностанция.Напълних газ и бегом нататък.Когато намерих време за ремонт ,се оказа ,че съм разменил маркучетата към карба и излишното гориво към резервоара,към карба отиваше малко гориво с много въздушни балончета.Въпреки всичко пак имаше проблем с превключване от газ на бензин което го разреших с поставяне на ключ само за вентила на бензина и сега преди да изключа газта,включвам вентила за бензина и като усетя заглъхване от богатата горивна смес изключвам вентила на газта и нямам проблем.

Мисля ,че помпата няма веднага възможност да възстанови нормалния дебит гориво и трябва няколко секунди да минат.

Надявам се ,че може и да съм помогнал,независимо от различия на мотора.

 

smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как са ти монтирали газовата уредба , но можеш да направиш един експеримент преди да почнеш да ровичкаш под капака ... дърпаш една от клемите на акумулатора за 5 - 10 мин. и после палиш на бензин ... ако работи добре значи някой е забравил да ти сложи реле да гаси компа когато колата е угасена , ако пак работи за малко добре и после се срине почваш по ред горивен филтър , чистене на дюза , проверка на датчици и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как са ти монтирали газовата уредба , но можеш да направиш един експеримент преди да почнеш да ровичкаш под капака ... дърпаш една от клемите на акумулатора за 5 - 10 мин. и после палиш на бензин ... ако работи добре значи някой е забравил да ти сложи реле да гаси компа когато колата е угасена , ако пак работи за малко добре и после се срине почваш по ред горивен филтър , чистене на дюза , проверка на датчици и т.н.

... тя си работеше добре,това го прави от известно време :!: Не мога да ти дам повече подробности защото я кара баща ми,но това с клемата ще го пробваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да натрупва грешки и да смущава работата на бензин - за това е този тест ... но има и още един вариант , който ми се случи преди няма и 2 седмици ... лошо вървеше на бензин и почнах да се бъзикам със софтуера и в един момент ми замириса на газ ( колата беше карана само на бензин) - изпускаше малко газовия клапан ... естествено проблемите изчезнаха с монтиране на нов газов клапан :mrgreen:

Та в общи линий не са много проблемацийте , но почваш от най - лесното , па после ще го мислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

... проблема се задълбочава ](*,) Започна да пали мн трудно на газ и докато загрее работи като на 2,3 цилиндара и на газ и на бенз.Ако е от дюза или филтър няма да го прави и на двете :-k Помагайте!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Незнам как са ти монтирали газовата уредба , но можеш да направиш един експеримент преди да почнеш да ровичкаш под капака ... дърпаш една от клемите на акумулатора за 5 - 10 мин. и после палиш на бензин ... ако работи добре значи някой е забравил да ти сложи реле да гаси компа когато колата е угасена , ако пак работи за малко добре и после се срине почваш по ред горивен филтър , чистене на дюза , проверка на датчици и т.н.
Изкопавам темата от "отвъдното", но имам въпрос по нея- скоро и аз си сложих газ и имам същия проблем- след като мина около 200-300 км на газ и след това на бензин е мазало-яко спъване-подавам газ, тя забива муцуна, като откача "+" за около час-два и всичко е 6 (колата е Фелиция 1.3-моно).Та въпросът ми е това реле, което изключва компа същата работа ли върши както махане на "+" на акумулатора?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що си чупите колите зорлем с газово

Оти да си ги чупим бре , това е алтернативно гориво и колата много добре си се чуства с него ... всичко е въпрос на настройка и правилен монтаж ;)

това реле, което изключва компа същата работа ли върши както махане на "+" на акумулатора?

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що си чупите колите зорлем с газово

Оти да си ги чупим бре , това е алтернативно гориво и колата много добре си се чуства с него ... всичко е въпрос на настройка и правилен монтаж ;)

това реле, което изключва компа същата работа ли върши както махане на "+" на акумулатора?

:smt017

Благодаря ! А по принцип газаджията длъжен ли е да ми го сложи към целия комплект или е забравил или се е направил на чукнат?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що си чупите колите зорлем с газово

Оти да си ги чупим бре , това е алтернативно гориво и колата много добре си се чуства с него ... всичко е въпрос на настройка и правилен монтаж ;)

това реле, което изключва компа същата работа ли върши както махане на "+" на акумулатора?

:smt017

знам те ,че си превърженик на газовото...ама ти ги разбираш....та за това нямаш проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

По принцип ако трябва да се прави коректен монтаж трябва да се сложи емулатор на дюза и ламбда контрол ( кутийка , която следи данните от ламбда сондата и ги подава и на компа ) и посредством едно стъпково моторче променя динамично подаването на гориво към мотора , но всичката таз електроника идва мааалко скъпичко и е малко нестабилна , та това е много лесен вариант за премахване на проблема , а газаджията може и да не знае за релето ;)

Инак съм виждал много вариаций за емулиране на дюза - от поставяне на резистор 100 Ом или ползване намотката на реле за товар и още какви ли не свободни съчинения , но тез с които се консултирам от време на време това ме посъветваха да направя и при мен стана smile049

...

Никой не се родил научен ... всичко е въпрос да не те е страх да ръчкаш е и от време на време консултаций със специалист smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Никой не се родил научен ... всичко е въпрос да не те е страх да ръчкаш е и от време на време консултаций със специалист smile001

Или тук във Форума smile056 А газта си е блага работа. Все пак цената е на 1/2 от на GSката горивото smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на GS-ката,горивото е 1.20 за литър smile004

а газта я вдигнаха пак тези дни...

... 1.20,ама от ГСМ-а в твоя сервиз нали smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.