Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Проблем с двигател 1.2-12v


stoian_77

Recommended Posts

Здравейте колеги имам голям проблем с колата не знаем вече кво да проверяваме защото според тестерите и майсторите всичко е наред а колата не работи добре.При студен старт колата започва да тресе като че ли работи на 2 цилиндъра малко като позагрее се пооправя но пак има вибрации и като покараш малко в един момент не ти дава да вдигнеш повече от две хиляди оборота и като рестартираш се пооправя но не работи идеално.Сменихме всички бубини,горивен филтър,свещи,мап сензор,датчик за температурата,верига с всички обтегачи и плъзгачи,акумулатор и какво ли още не замерена е компресиата почти 15 бара проверена и ел. инсталациата за нещо прекъснато и дроселовата клапа но проблема все още го има.Ще бъда благодарен на всеки който може да даде идея.Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля колеги, ако обичате обосновавайте си постовете!

Дайте малко повече инфо защо така мислите.

 

И без конфликти моля! :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Збравих да кажа че има метанова уредба но и на бензин работи по същия начин

Ами ти най важното си забравил да кажеш бе smile150 smile175

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=12452

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извиняваи за острия език но ми е писнало от майстори и съм изнервен защото до тук съм дал 1000-1200лв а резултат никъкав,а и ми се струва не четеш кво съм написал по горе че е мерена компресията и 14.8 а 15 я дават нова и не губи нито антифриз нито масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва и да се анализира какъв модел аванс процесор и имулатор са ти монтирали и къде в с-мата и дали нещо от тва не създава проблеми :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид газовото,не е за инжекцион но преди и така си вървеше но и пробвахме на изключена уредба на кабели и газопроводи все тая.От два три дни забелязвам че се оправя ту се разваля.От VW ми казаха че имали такъв проблем с поло с същия мотор и било от компа вазможно ли е.И казват също че ако било от него не дава грешка.Ама не знам и затова питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метанаджиите са усрали нещо бе човек.Аз също съм се сблъсвал с такъв проблем с мое такси :!: ECU-то има вградена токова защита, която се активира при около 6 A. При свързване на аванс процесор токовата защита не може да се активира и ECU-то може да запише грешка “липса на запалителна бобина”. Много от тези ECU-та, след възникване на грешка от такъв тип, спират съответния цилиндър и инжекторът прекратява своята работа.Решението на този проблем е монтиране паралелно на входа на аванс процесора на балстни схеми, състоящи се от резистори и полеви транзистори, които променят съпротивлението си.КОГАТО КОЛЕГА ,ECU-то не вижда бобините то започва да увеличава времето на зареждане, което може да достигне до 2-3 пъти по-дълго от нормалното.Увеличеното време води до претоварване на бобините и те МОЖЕ И ДА ИЗГОРЯТ или да работят некоректно/като прегреят като покараш/. Ако комутаторите след това нямат токова защита, със сигурност ще се получи повреда в запалителните бобини.Да не говорим че в момента в който запалиш н алтернативно гориво компа записва 1 торба грешки всеки път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метанаджиите са усрали нещо бе човек.Аз също съм се сблъсвал с такъв проблем с мое такси :!: ECU-то има вградена токова защита, която се активира при около 6 A. При свързване на аванс процесор токовата защита не може да се активира и ECU-то може да запише грешка “липса на запалителна бобина”. Много от тези ECU-та, след възникване на грешка от такъв тип, спират съответния цилиндър и инжекторът прекратява своята работа.Решението на този проблем е монтиране паралелно на входа на аванс процесора на балстни схеми, състоящи се от резистори и полеви транзистори, които променят съпротивлението си.КОГАТО КОЛЕГА ,ECU-то не вижда бобините то започва да увеличава времето на зареждане, което може да достигне до 2-3 пъти по-дълго от нормалното.Увеличеното време води до претоварване на бобините и те МОЖЕ И ДА ИЗГОРЯТ или да работят некоректно/като прегреят като покараш/. Ако комутаторите след това нямат токова защита, със сигурност ще се получи повреда в запалителните бобини.Да не говорим че в момента в който запалиш н алтернативно гориво компа записва 1 торба грешки всеки път

 

 

=D> =D> =D>

 

...ама - личи си кои берем ядове с таксита... И метан...

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени главата...

 

Почти е 100% сигурно че колегата ще излезе прав, тука съм съгласен с него за разлика от мнението му за фелициите ;) ... А пък за майсторите при които е ходил stoian_77 ще си спестим коментарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може и да си прав ама ще има ли компресия една кола ако има проблем с клапаните.И на моменти да върви добре на моменти да не иска.Питам защото искам да бъда сигурен какво правя че ми казаха да сменя веригата а май нямаше нужда както и бубините и какво ли още не.Някои ще кажат ами дали сега дали след време ама не е така.Защо тогава да не започнем да подменяме части още след първата смяна на маслото нали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама тук в Бургас разбират колкото мен че може и по малко.Два дни беше при тях колата и ми казаха че не могат да си го обяснят.Нямам думи за майсторите им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , може и малко тъпо да ти прозвучи , ама за къв ти трябваше да сменяш верига ... айде добре си я сменил , ама поне е требвало в ЕТ да е , щот според Аутодатата ти трябват 4 специални инструмента за смяната на голямата верига , което автоматично ме навежда на мисълта , че майсторите са помръднали балансьора , а тва в БГ няма кой да ти го опраи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно, ако му е била прескочила веригата първия път и после новата да са я зацепили по същия начин....абе кой го знае.. то от разстояние няма как да разбереме, няма смисъл да пита , така без да се види нищо неможе да се каже 100 % .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да зная за скобите на разпределитените валове и другите неща ама ги имаха и майсторите са правили други такива двигатели ама моя не успяха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ама - личи си кои берем ядове с таксита... И метан...
smile164 smile118

по едно време имах една и на газ и на метан/защото бакшишите искаха зимата на метан,лятото дългите кирии по курортите с газ :smt019 /Беше с много бутилки отвсякъде-като отвориш багажника и направо АТЕНТАТОРСКА ФАБИЯ ОТ АЛКАЙДА.

АМА МИ ПИСНА ОТ БАКШИШИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.