Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Един много спешен въпрос


lent

Recommended Posts

Може ли да се ползва старата конзола и лоста за скоростите от 4-степпенна кутия ,като за нея се закачи привода за 5-степенната(по-къс) :?: :?: :?: Питам,защото гледам,че на конзолата на скоростния лост на 5-степенната японка под конзолата има една планка,фиксираща лоста при положение на заден ход,а при 4-степенната тази планка я няма и не е предвидено да я има....Та дали ще имам проблеми със задната,ако си остана с тази конзола?

А иначе плочката,стояща на края на тунела е от японка,т.е.сменил съм я с каквато трябва :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се ползва старата конзола и лоста за скоростите от 4-степпенна кутия ,като за нея се закачи привода за 5-степенната

 

Даже е желателно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко много добре,изрязах днес със ъглошлайф купето по средата,дигаме кутията и хоп-2 проблема :evil: -трябва да изрежа от купето още 1см в дясно ,за да влезе кутията,и другото,което е по-зле- :smt019 -шпилките на двигателя идват къси,защото 4-степенната кутия има по-къси проходни отвори,а 5-степенната -почти 2 пъти по-дълги :!: :!: :!: Не знам дали аз съм първия,дето се сблъсква с този проблем,във форума има колеги,които са извършвали такава операция -монтаж на 5-степенна кутия и нека те да споделят дали са имали такъв случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разлика в шпилките нямаше! Всичко беше ток и жици.... Като изключим, 5те задни, но това е друга тема :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RRR,ти на японка ли слага 5-степенна или на по-стария модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност днес смених лоста и конзолата за 5 степенна с един от 4 степенна(по-тънък лост). И съм по-доволен. Според мен тази планка на конзолата и дебелината на лоста пречат малко или много.

Шпилките, които са на двигателя към скоростната кутия, не би трябвало да излизат къси. Причината е че черупките на ск. кутия са еднавки като на 5цата има в плюс една плочка за 5тата предавка. Не съм чувал за различни 5 степенни кутии.

Поздрави

 

П.П Какъв двигател слагаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше шлосерска работа -не идват точно крепежите. ако не се лъжа трябваше да се навие и една резба в блока.

за конзолата - в началото карах съа старата. после тя се счупи и сложих тази от петстепенната кутия . разликата е огромна - скоростите се включват по съсвсем различен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще е ден за шпилки-отивам на стругар да ми изработи по-дълги от сега съществуващите,които тази вечер свалих от фланеца на двигателя!И най-интересното е ,че и четирите шпилки трябва да се удължат :!: Незмам защо на 5-степенната кутия проходните отвори са по-дълги от на 4-степенната :?: Кутията е 5-степенна,мокри полуоски.Колегата,от когото я купих каза,че БИ ТРЯБВАЛО ДА Е С ДИФЕРЕНЦИАЛ 4.22 :-k А ако знаете колко ще се радвам,ако се окаже че е с 3.9 мокро предаване smile113

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично такъв проблем със шпилките не съм имал.

Иначе да се надяваме за 3.9.

Поздрави.

 

П.П Защо не си купиш готови шпилки? При интерес пробвай Евроболт например!

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен бяха по-къси тия шпилки,та и аз ги сменях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега RRR,ти на японка ли слага 5-степенна или на по-стария модел?

 

На японка (1986).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех че шпилките от блока на двг към фланеца на скоростите при 5 степенните шкоди са 10ки а при 4степенните са 8ици, но не знаех че идват къси! Тенкю

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моля ви,помагайте!Дайте някакъв акъл как да сложа гумения маркуч между резервоара и тръбата за наливане,че днес си купих маркуча за 8лв. :evil: и след многобройни опити се цепна достатъчно,за да не е надежден! ](*,) Имате ли идея как да се сложи този маркуч?Пробвах със мазане на тръбите с грес и варианти първо да се нахлузи на резервоара,или на тръбата,вкарах го по някакъв магически начин,дето и Астор ще ми завиди :lol: ,но не стана както трябва!Затова,моля,помогнете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са ти продали някакво менте,щото моя като го сменях си влезе съвсем нормално,без никакви смазки и тем подобни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата се държи на два малки болта. Ползвай ключе/лула 10, разхлаби ги или направо ги развий и си сложи снадката на спокойствие. Тези болтове ще ги достигнеш през двигателния отсек.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само немога да разбера защо правиш шпилки колега. Аз съм с болтове. Няма никакви проблеми. Рязането на купето е неприятна операция която приложих на 5 шкоди. Които има нужда да казва ще му пратя примерен чертеж къде и с колко да се реже. Колега за гърловината аз не съм с оригинален маркуч а си взех маслоустоичив към една педя с малко по-голям диаметър. Новичък сравнително достатъчно гъвкав. Оригиналните от стоене в складовете вече са се вдървили. както Митака посъветва откачаи гърловината хвани си маркуча и тогава я върни на място. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си нов маркуч от същото място и той се оказа по-мек от другия,т.е. онзи е стоял дулго време и се е втвърдил......ама ония пак го продава за 8лв :evil: Сложих новия маркуч и той стана без грижа!Тази вечер продължаваме с пробното качване на кутията и водните съединения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера качих с помоща на 2-ма приятели 5-степенната кутия,но само откъм двигателя,т.е.само я нанизахме на шпилките.Подпряхме я с крика и днес започна упражнението по слагането на гредата....Тази на пръв поглед не толкова трудна операция се оказа непреодолимо препятствие!!!!! :smt019 :smt034 :smt034 :smt034 :smt019 ](*,) ](*,) ](*,)

Отне ни цял ден и така и така не успяхме да я сложим :smt034

Та колеги,как ще ми препоръчате да я сложа-цялата греда предварително сглобена и да се хване за кутията и купето,или постепенно да се закрепват съставящите й части за кутията-планки,болтове,тампони,греда???Ще ми бъдете от голяма полза ако ме посъветвате,защото днес бях на ръба на нервната криза и доста мъка видях там отдолу .......под кутията smile131

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вие двигателя не сте го сваляли,така ли ?! Най-лесно и сигурно е когато се свали двигателя,гредата на кутията си е на мястото и само нанизваш кутията в тунела и си застава безпроблемно на гредата.Сещам се и за друг вариант,при който може да не сте изрязали достатъчно дълбока дупка в купето и оттам кутията пада по-ниско и тогава ще сложите гредата,"ама на връщане". Пусни някоя снимка,за да се ориентираме как стоят нещата при теб,за да ти дадем по-конкретни препоръки! :smt017 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега слизам в бокса и започвам отново безкомпромисна битка на живот или смърт с гредата на предавателната кутия :mrgreen: Всичко по монтажа е точно,просто закрепянето на гредата към кутията е много ш**ана операция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е сложното бе колега.Имаш 2 болта с чоп,който трябва да застане от външната страна на канала, в който влиза при гедата! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпробивай и слагаи болт (аз избих гайката и не разпробивах),щото най-малкото което може да се случи е да се скъса и другия,а представи си после к'во става - колата се посуква,ти караш със 140 и .............. :smt018

Действай и наздраве за новата кутия ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.