Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на масло О2 1.9. tdi - кога ?


Recommended Posts

е как не са го сменили бе :roll:

 

Виж , че bega4kata се базика бе! smile159 Понеже той си сменя сам маслото ...

:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • dikov

    16

  • димон

    11

  • bega4kata

    10

  • dude_BG

    4

Най-много писали в темата

Не го мисли много , dikov !

Докато те кефи и не те дразни много-много- караш,....като ти писне - продаваш!!! Няма точна формула за изчисляването на продаваемостта на колата ...Формулата е индивидуална и е свързана с известно количество късмет... smile169 smile169 smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип,при правилна експлоатация ресурса е доста голям,едва ли ще я търпиш до 800 000-1 000 000км smile032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, и аз още несъм ходил на смяна на масло на 15000 или 1год. Това което разбрах от сервизната книжка е, че на 15000км. се сменяват маслото, масления филтър, горивния филтър/ според това дали се използва дизел с по- високо съдържание на сяра- значи не го сменяват според мен/, проверяват накладките и нулират индикатора за сервизен интервал.

На всеки 30000км. или 2 години се води сервизен преглед и тогава може и да сменяват въздушния и поленовия филтър. Колегите минали по този път нека да дадат инфо и цени.

И аз да използвам темата и да питам за тези сервизни интервали/променлив и фиксиран/.

Колата като нова е с променлив сервизен интервал. При първата смяна на масло в Еуратек кой решава дали да се преминe към постоянен и трябва ли, защото тогава и маслото е 5w40, а не 5w30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам само колеги до кога да го карам това бижу smile159

един пич от ЕТ ми каза че на третата година било най изгодно да я заменя с нова :roll:

вие как процедирате :(

 

Ще я замениш за нова,след като си доплатиш още поне толкова на колкото я оценяват.

Така че ,какво му е изгодното не знам! :-k

А пък на мен друг пич от ЕТ София,ми каза точно обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз имах фабиа от старите......ама те бяьа и по готини с двигател 1,2 три цилиндура 64 кс.

караь я 9 месеца..... бесхе ми пуржа кола smile169 но на 5-я месец же4е се 4ужстжаь тупо с този двигател :roll:

и както я бях остажил за първа смяна на масло и филтри така и не си я взех smile159 просто октавията бесхе моята кола smile159 и много и се кефя...ако зажиси от мен никога няма да я сменя, но уви....и освен вси4ко останало се влюбих в дизела smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

се влюбих в дизела
аз също,а преди няколко години да ме питаше някой за дизел.... smile175 направо не исках и да чувам :oops:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го сменям по-рано ,последния път на ~27000,както и винаги сменям всички филтри ,не са толкова скъпи,но за мен е задължително в мръсотията в която живеем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам 2,0 TDI DSG и вече е на 20 000 км. На 15 000 се обадих за час за смяна на масло в ЕТ, но ми казаха, че колата ми е с някакво ново масло, което се сменяло само по показание на компютъра. Тъй като се притеснявам това да не е поредният търговски трик на ЕТ, искам да ви попитам дали да им се доверявам или да си сменям маслото и да не чакам компютъра. Много тревожно звучи тва за смяна само на част от маслото! :smt018 Има ли начин аз да си го сменя, но да си ми остане гаранцията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам 2,0 TDI DSG и вече е на 20 000 км. На 15 000 се обадих за час за смяна на масло в ЕТ, но ми казаха, че колата ми е с някакво ново масло, което се сменяло само по показание на компютъра. Тъй като се притеснявам това да не е поредният търговски трик на ЕТ, искам да ви попитам дали да им се доверявам или да си сменям маслото и да не чакам компютъра. Много тревожно звучи тва за смяна само на част от маслото! :smt018 Има ли начин аз да си го сменя, но да си ми остане гаранцията?

 

 

 

колега отиваш и го сменяш маслото сега примерно........ тя гаранцията си остава smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо постоянно казват, че ако си смениш маслото извън ЕТ, ти отпада гаранцията? А аз не искам сега да спестя 100 лв и когато нещо голямо "изпляска" (не дай си боже) да ми кажат в ЕТ [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо постоянно казват, че ако си смениш маслото извън ЕТ, ти отпада гаранцията? А аз не искам сега да спестя 100 лв и когато нещо голямо "изпляска" (не дай си боже) да ми кажат в ЕТ [-X

Колегата е имал предвид, че няма проблем да си смениш маслото(в ЕТ) когато поискаш - без да чакаш да минеш необходимите км или 1 година от последната смяна.;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам съмнения.Карам 02 2007 11месец.Взех я от ЕТ на 32500км.преди 1 месец.В сервизната книжка пише че на 32000км. е обслужена,масло и филтри.За тия 500км. маслото ми изглеждаше като на 5000км.Това породи съмнения в мен.Погледнах въздушния филтър,беше нов но другите неща несъм сигурен.Сменил съм доста дизелови автомобили и имам представа как изглежда масло на 500 и на 5000 км.Колата е обслужена в Пловдив.Тук в София ЕТ имам познати ,но какво от това.Колата е в гаранция.Незнам какво да правя.В багажника намерих празна бутилка от Шел 5на30.Данеби само да са доляли? Изминах 2500км.нивото на маслото е добре.А дали е нормално на тези км. да харчи масло?Старата 01 1,9 90к. на 190 000 непипаше грам масло.Тази е смотор 1,9 105к. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD моторите повечко харчат масло.

Що се отнася до цвета - на мен за 5км ми става черно като катран!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е 1,9 ТДИ -105 к.с. , също сменях масло в Пловдив . След като ми изкараха колата от "сервиза" и погледнах щеката беше черно като катран , дори и гъсто...След като попитах дали е източвано или изсмуквано ми отговориха , че е източвано от пробката ...Когато се прибрах у нас залегнах в гаража и дълго гледах за следи от сваляне на кора , но така и не видях . Затова след 5000 км бих си сменил малото сам за да видя дали цвета му след смяната веднага ще е черен като катран и ще пиша ...

По капачката на масления филтър нямаше следи от сваляне и отпечатъци. До него имаше 2 капки черно масло.

Всичко това сериозно ме замисли за извършената работа върху колата ми , затова реших да си сменя маслото сам .

 

п.п. не може масло на 5 мин след смяна да е така почерняло , пък колкото ще и сажди да има в мотора ми. На мой приятел с Тойота Корола -дизел D4D до 2000км маслото му стои почти жълто...........................................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димончо,пак се притесняваш ненужно приятелю!Почти никога не изчакват да се източи до край старото масло,пък и при дизела...На FABIA-та като го сменя и почти веднаги си е същата чернилка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...На мой приятел с Тойота Корола -дизел D4D до 2000км маслото му стои почти жълто...........................................

 

Кажи какво масло ползва ... да не купуваме от него smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димончо,пак се притесняваш ненужно приятелю!Почти никога не изчакват да се източи до край старото масло,пък и при дизела...На FABIA-та като го сменя и почти веднаги си е същата чернилка!

 

Може и така да е , но нищо не пречи да се смени на половината интервал отново... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги! Да ви споделя за моят проблем, исках да си направя първата смяна на маслото на 10 000км отидох в ЕТ в русе и познайте, искаха да ми налеят някакав Кастрол 505.01 които е за 1.9TDI а аз съм с двигател 2.0TDI DP съответно ми трбва 506.01 0w30 И се опитаха да ме убедят, че въпросният кастрол е точно за моят двигател [-X

Реших си проблема като си поръчах оригинално масло от ИвайДжет и филтър и си го смених сам :smt004 Е малко е скъпичко 5л.=205лв но си заслужава поне знам че е итинско smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам каква разлика трябва да има в маслото за 1,9 и 2,0 TDI . И двата мотора ползват една и съща технология - ПОМПА ДЮЗА . Според мен се карат с едно и също масло.

Това което си налял сам -506.01 , ако не се лъжа е за long life интервал и се сменя на 20-25 хил км. Та мисълта ми е , че спокойно си могъл да караш и с 505.01 за 100-на лева.

Мое мнение ! :)

 

а дали е истинско само един бог знае ....все пак сме в BG ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

505.01 е 5w40 a 506.01 е 0w30 тава е разликата

Пък и кастрола сие качество но не и на нашият пазар :smt030

505.01 е 5w40-със съответната по ранна смяна е МНООГО по-добриа вариант.

0-30 е много лайняно и рядко масло-не е хубаво приятелю

то е такова за да може да не се сгъсти прекалено за 30 000км-като се налапва със сажди-МА ВИЙ ЗА ТВА НЕ СЪ ЗЪМИСЛЯТИИИИИ :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.