Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Простотиите на една 120ка


maxrpm

Recommended Posts

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    44

  • joro-120L

    20

  • RETURN

    11

  • bega4kata

    10

Най-много писали в темата

За "bega4kata":

Това съм го написал от опит, а не от дебнене във форумите. Просто на времето брах много ядове с тоз проблем. Имаше един майстор "Васил от Русе" с който съм изпил повече бира в гаража му отколкото е продадена на целия sonysphere завчера ;)

 

не съм визирал точно теб в случая...би било обидно

по принцип говорех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, прояви уважение към човека, А3....С лайн....нам си що ....газ....

Дай да си караме колиците , доде не са ни спряли.....че както върви, ще духаме супата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, прояви уважение към човека, А3....С лайн....нам си що ....газ....

Що бе? Черпихме се по една бира;)

Дай да си караме колиците , доде не са ни спряли.....че както върви, ще духаме супата :mrgreen:

Натам вървят нещата. Таз вечер по новините казаха, че ще има подробен видеоконтрол на ГТП. Нема лабаво! Дори и за лош външен вид ще спират от движение. Да не говорим за неизправности.

Така че, който има таратайка, да си я стяга или.....не знам! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един майстор "Васил от Русе" с който съм изпил повече бира в гаража му отколкото е продадена на целия sonysphere завчера ;)

Валил Валисев ли ? с дълга коса ? в момента живее в софия ... човека разбира много от старите шкоди . за съжаление вече не са занимава професионално с авторемонти , а е много голям фен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един майстор "Васил от Русе" с който съм изпил повече бира в гаража му отколкото е продадена на целия sonysphere завчера ;)

Валил Валисев ли ? с дълга коса ? в момента живее в софия ... човека разбира много от старите шкоди . за съжаление вече не са занимава професионално с авторемонти , а е много голям фен .

Да. Много ги разбира но доста го понамързяваше. От миналата година не се е обаждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

По въпроса има някакво развитие. Уговорил съм се за 2 полуоски нови който да взема тази седмица. Оказа се че окачването ми е все пак е дълго.

Въпросите са ми следните

 

- искам някой пич да ми даде тръба с която да мога да набия лагера.

 

- Другото което много ме притеснява е, че лагера който имам е чисто нов от Бай - Мето съм го взел, но сепараторите на съчмите са от пластмаса. мога ли да карам с него безопасно, или да си го изхвърля и да отида да си взема такъв с метални сепаратори

 

- мога ли да си намеря хубав лагер примерно SKF който обаче пак да е двуредов, или единствената ми опция е полски, унгарски и югославски боклуци, с който кога ще отрепа някой, не е ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се, че имаш лагер с пластмасови сепаратори. По-скоро с пластмасови капсуловащи капачки. Винаги можеш да потърсиш "марков" лагер по номер или в краен случай по размерите му. Лошото е, че вече всички реномирани фирми са "поверили" производството си на разни "съкооператори". Напълно възможно е да ти предложат полски, френски или други клонинги на SKF. Аз пазарувам лагери от едно магазинче на колелото на 4ти километър под високия блок от страната на "веселото" заведение. Там продават предимно български и руски лагери, които аз ползвам без да се замислям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и лагери със пластмасови сепаратори по добри са от тез с металните щото неизносват съчмите в някой случаи са и доста по скъпи , слагаи най много да ти падне гумата кво толкова :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Teлефона ми се "счупи" да звъни с предложения от хора, готови да ми услужат с тръба за набиването на лагера. Някой въобще от София- форума на Шкода клуб българия, пипал ли е сам колата си 100/120 някога?

 

п.с. Изхвърлих лагера с пластмасови сепаратори и се купих такъв с метални. Взех една нова чешка полуоска и една стара. 2рата ще сменя в понеделник за друга защото не ми харесва конуса и втулката и е 1мм по надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених полуоската с цял ден бачкане от 12 до 8. Тyny даде гаечен 27, съседите ми са се оплакали на съсед, който каза на мен да не чукам между 2 и 4 ( избивах лагер, рязах болтовете на тавата с накладките и избивах болтовете, че беше запекла ръжда), аз му казах да каже на съседите ми да викнат полиция.

 

Неволята ми помогна да вкарам самичък камъмите в касетката на скоростите, от което съм МНОГО горд, сложих си нова гарнитура, лагер, полуоска нова оригинална, и семеринги. Сложих и накладки които бяха използвани към 200км, и смених и шпонката.

 

Таман да хлопна барабана, ооооп блокирало цилиндърче, качих се от 4 събрах 1 с почти нови гумички (не знам дали ще работи) и го смених. Сложих пружина амортесьор и финиширах. Скоро може и да проверя и лявата част за нея за момента имам само полуоска, 2ра ръка е, но е с добър конус и частта където се набива лагера е стегната, и пръстена е на правилното място.

 

Направих експеримент - след като старата полуоска си изпадна сама реших да набия чисто новата в лагера да видя дали той се износва или полуоса. Оказа се, че и двете се износват еднакво - новата полуоска влезе по - стегнато, но пак се избиваше на ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит ремонт, Сашо. Много се радвам, когато хора от форума си помагат. Има и добри хора и то са доста...;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашко ,тез камъни и мене ме мъчеха навремето,но им хванах чалъма.

Връзване с конец му е майката. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста пъти съм правил тази операция с вкарването на камъните и то сам - става много лесно - просто в гаража имам една много гъста грес и намазвам полувала там където влизат камъните,вкарвам ги и се фиксират неподвижно :idea: После направо ми прави кеф да вкарвам вала в отверстието на скоростната кутия smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случая беше, че нямаше барабан и като местя ръкава полуоската не се върти. В случая когато има барабан той се търкаля по това на което си подпрял колелото и се започват псувните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за успешния ремонт!

Вече в движение ли е старата госпожа?

 

Ако да - пожелавам ти да те закара до някоя дебела сянка, покрай рекичка,с хладно безалкохолно в ръка!..

Skoda_Estelle:

Чл. 5. (1) Всеки участник в движението по пътищата:

3. (нова - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007

г.) да не управлява пътно превозно средство под въздействие на алкохол, наркотици или

други упойващи вещества.

Все пак форума може да се чете от всеки ;)

 

Ремонтирано заради...чл.5 :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не, трябва да се обезвъздушат спирачките защото сменях апарати, накладки, маркучи бяха блокирали и едва се движеха колелата.

 

Днес си взех табло GLS ама беше много натрошено и при монтажа се разпадна. Пробих моето и му наредих лампите. Не ми хареса, ама вече е готово

post-1079-138453247251_thumb.jpg

 

Нямам индикация за спирачките (!) / -{}- ако някой има ламарината от комбинирания уред може да си я изрежа ;)

 

След като си платя телефона, задължително ще се закарам на сянка с биричка, а на срещата през септември засега плановете са да съм там.

 

Косьо дай си телефона на лично да го имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> Леле Саше доста работа си отметнал, докато аз си плациках г..а на Приморско. Вече с чиста съвест мога да ти поверя работата по полуоската на R-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Я кажете, като тръгна нощем на къси, леко ми мижи лампата за дългите на таблото. Къде да търся проблема? То попринцип в момента няма проблем, защото лампата изгоря, но все пак мисля да я сменя smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а фарвете примигват ли ти?

Може превключвателя на волана да се багни нещо, само предполагам... пробвай да размърдаш леко лостчето и виж има ли промяна някаква ... .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В резултат от реглаж на клапаните на тъмно, съм монтирал капака накриво, като горния му ръб се е подпрял на планката за въздушния филтър и за 200 км почти ми е изтекло маслото. По ирония на съдбата нещо и датчика за нялагането се прецака точно в този период. Днес, пак по тъмно, за едната бройка щях да повторя тая простотия... Благодаря на tyny, че бързо ме сдоби с хубав капак и колата вече си е пред нас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да сменям датчика, но тъй като това е Шкода естествено нещата се прецакаха. Датчика тръгна да се завивиа лесно, някъде видимо по средата на резбата затегна и се завиваше тегаво, как го скъсах не знам, за момента съм сложил тапа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Макс,то датчика не се навива докрай!Някъде до към средата върви на ръка,после започва да стяга и толкова.Поне досега каквото съм правил там с тия датчици - това ми е напревило впечатление smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.