Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Простотиите на една 120ка


maxrpm

Recommended Posts

Имам камък 32, ако за това питаш, но рамо достатъчно дълго и яко нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    44

  • joro-120L

    20

  • RETURN

    11

  • bega4kata

    10

Най-много писали в темата

Може би защото този разговор е по-интересен от

"Въпр - нещо ми има на новата кола, какво е?

Отг - задаваш тъпи въпроси, отиди да ти закачат колата на комп., аре къш"

smile049

 

На мен поне ми е много интересно да знам през какво е минал всеки докато си поддържа колата (по един или друг начин) - чувствам се с поне мъничко повече въвлечен в историята на въпросния автомобил. Включително и разговорите за това кой какъв по размер гаечен ключ ;) има..

... Иначе... може да направите целия форум само лични да се пишат и да се качват лъскави снимки, също и да ме смъмрите (или нещо повече) задето си отварям устата напреки на волята модераторска ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би защото този разговор е по-интересен от

"Въпр - нещо ми има на новата кола, какво е?

Отг - задаваш тъпи въпроси, отиди да ти закачат колата на комп., аре къш"

smile049

 

На мен поне ми е много интересно да знам през какво е минал всеки докато си поддържа колата (по един или друг начин) - чувствам се с поне мъничко повече въвлечен в историята на въпросния автомобил. Включително и разговорите за това кой какъв по размер гаечен ключ ;) има..

... Иначе... може да направите целия форум само лични да се пишат и да се качват лъскави снимки, също и да ме смъмрите (или нещо повече) задето си отварям устата напреки на волята модераторска ...

:smt017 макс къси или дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам една дълга в мазето комплект с ръкава , барабана . ако ти потрябва ми кажи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък имам камък 4,.4,5.5.5,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34!,35,36,37и т.н.със къси,дълги средни,много дълги удължители,с много здрави рамена.......и мн.други инструменти имам ако на някой му потрябва нещо,мога да му услужа.

Приятелю Джо,на мен също ми е интересно да чета и гледам как се възтановяват стари коли,но вие пишете много излишни,елементарни и скучни всевъзможни неща..../не визирам теб/ да не ги изброявам сега.Просто не обръщайте форума в чат или скайп,а се стремете да бъдете полезни,информацията да е конкретна и лесно достъпна.Повечето теми са пълни с ......... постове от които няма смисъл и потребителя не може да научи нищо полезно.Само губене на време в четене на вашите постове.На теб ако ти е скучно и няма какво да правиш,аз преглеждам форума когато намеря време и гледам да помагам когато мога на колегите.И в разделите на 120 и подобни помагах,но вече не ги чета даже,поради горе посочените причини.

А относно тъпите теми при по новите коли.....прав си smile049 :)

айде поздрави и успех с ремонта smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс,виж на мен какво ми се случи,опорната втулка беше 5мм по-навътре,та подложих едно метално рингче с необходимата дебелина: viewtopic.php?f=11&t=13073&hilit=%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE+%D0%BD%D0%B5%D1%89%D0%BE+%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ bega4kata - не се уговаряме, тъй като може както е в случая кранкенщайн да няма такъв инструмент, но някой друг може да има и да даде, защото аз знам кой има перфектното гедоре на факом, но ми е неудобно да го искам от този човек, тъй като вече много пъти ми е помагал.

Като цяло вече смятам да последвам примера на Динка и Джо и да описвам всички проблеми по колата си в тази тема, дори и да стане 50 страници, има ли нещо което да попитам, ще го попитам, трябва ли ми нещо не ме е срам да си го поискам ;) Ако не те кефи не я чети, знам че е гадно да ти излиза най - отгоре, но и аз подминавам "Смях в залата" по същия начин, просто е много дълга :lol:

 

@vankovarnata засега са къси, въпреки, че ми ги продадоха за дълги и ги свалиха от една японка, и като се замислих онзи ден, тя още тогава си тропаше докато бяха на колата от която ги купих.

 

@tyny нямам пари за момента и ми е неудобно да се възползвам от твоята оферта, съжалявам.

 

@lent да сетих се за твоята тема, но при консултация с tyny той ми каза че ако се е изместила - направо нова, защото ще се измести пак.

 

Като цяло плана е следния - спре ли да вали вземат се 2 семеринга (за който още нямам кинтите) взема се скобата на Митко, сваля се барабана, сваля се целия ръкав и колата седи така 1-2 дни. През това време се набива новия лагер, (за които още търся тръбичка с вътрешния диаметър) оглежда се всичко за повреди и се затваря, за да може да се кара колата, освен ако не е разбит конуса на барабана/полуоската. След което ако има повреди в ограничителя на лагера или нещо друго, карам докато взема пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ bega4kata - не се уговаряме, тъй като може както е в случая кранкенщайн да няма такъв инструмент, но някой друг може да има и да даде, защото аз знам кой има перфектното гедоре на факом, но ми е неудобно да го искам от този човек, тъй като вече много пъти ми е помагал.
разбирам
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих барабана на скапаната 120 ка. Преди това я изтървах от крика, но за това аз съм си виновен

 

Конусите - учудващо добри, барабана слезе трудно, както трябва. Всичко 6, полуоската 2 сантима навътре - навън. Това което ме учуди беше не, че се мърда скапаната полуоска, а че работното и положение е когато е изнесена навън. Тогава и гаиката е на дупка а не след дупката (случвало ми се е, може и още да се натегне) Което значи че ограничителя не се е изместил, а при движението си, скапаната кола по странен начин който дори и не се опитах да разбера, износва насила полуоската, защото някой тъп инжинер така я е измислил ](*,)

 

Захлупих барабана, стегнах го и се изнесох. Полуоски няма читави, барабани няма читави, аз от тая кола се отказвам за пореден и последен път!!!

 

Всичко що е Шкода преди 1997 не искам да притежавам никога повече в живота! Не пише ли VW AUDI на мотора не ми го хвали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

Сигурен съм, че "тъпия инженер" я е измислил добре, а "кадърен" монтьор не я е сглобил правилно! Усещаш ли накъде бия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се сглоби неправилно полуоска и лагер? Според мен от дупките то се стреми да разбие там точно, при движението на гумата нагоре надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OFF TOPIC!!!

 

Извинявайте, но може ли някой да поправи правописната грешка в заглавието на темата? От много време ми се набива в съзнанието, а е наистина елементарна и дразни! Извинявайте още един път и smile159

 

PRR: Други забележки smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше,

 

По улиците на България се движат (все още) хиляди такива Шкоди. Оплаквания като твоите почти не се споделят. Т.е. проблема не е "глобален", а "локален". Да не говорим, че самото писане "не ми се разследваше защо" е достатъчно красноречиво за отношението към колата, а от там и отношението на колата към собственика и smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко що е Шкода преди 1997 не искам да притежавам никога повече в живота! Не пише ли VW AUDI на мотора не ми го хвали

Саше, не са толкоз лоши коли. И аз като теб ще споделя личен опит.

Нямам проблем с полуоските. /и не само с тях/

За 130 000км. съм свалял 1 път барабаните за смяна на накладки и само задно ляво колело още веднъж- за смяна на спирачно цилиндърче. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш че си карал с едни полуоски 20години и 130 000км и с едни барабани и с едни лагери и с едни семеринги ? .... Не бе, просто защо трябва да се преувеличава... много са красиви, страшно са бързи, но са си боклуци и гният за по 1-2 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не преувеличавам, а и какъв е смисъла!

Около 100 000 са само градско! Щото всеки ден ходех до работата с нея.

А за гниенето....Видял ли си западна кола, произведена през 80те г. как изглежда? За останалите соц. да не говорим.

Мога да споделя и други неща:

Смяна предни накладки- 2пъти/предните спир. апарати и дискове не са пипани/

Гумички на спир. помпа - 2 пъти

Съединител к-т на 70 000км. /счупени ламели на притискателя иначе феродовия беше добре, аксиалният лагер не е сменян/

Лагерчето в коляновия вал - 1/където лагерува вала на скоростите/

Помпа на съединител и работен цилиндър не са отваряни.

Предница- само 2та накрайника /в момента има малко луфт в шенкела/

РБС - не за друго, а се разтропа бутален болт/преди ремонта компресията беше 11- колата е карана на газ/

Ангренаж - 2 пъти

Тампони на двигателя

Смяна лагери на алтернатора- 1 път

Водна помпа не е отваряна /гресира се/

Чукче - 2 пъти

Кондензатор-1

Километраж- 1

За друго по- важно не се сещам.

Спирачната течност не е сменяна/колкото се е подменила при ремонта на спир. помпа и смяната на задното цилиндърче - толкова. За привода на съединителя - въобще./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш че си карал с едни полуоски 20години и 130 000км и с едни барабани и с едни лагери и с едни семеринги ? .... Не бе, просто защо трябва да се преувеличава... много са красиви, страшно са бързи, но са си боклуци и гният за по 1-2 год.

Ами нормално, при мене за 23 години и 115 000 хил. км полуоските и барабаните не са пипани. Само веднъж са сменяни спирачни цилиндърчета и накладки. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш че си карал с едни полуоски 20години и 130 000км и с едни барабани и с едни лагери и с едни семеринги ? .... Не бе, просто защо трябва да се преувеличава... много са красиви, страшно са бързи, но са си боклуци и гният за по 1-2 год.

 

Саше,

 

на 100к+ правихме основния ремонт на 100S-a. След това на 112к (по спомен) се скъса жилото на километража, но поне още 50к км я карахме преди да скъса полуоска ... след месеци тракане. В крайна сметка се оказа ФАБРИЧЕН дефект (имаше шупла по средата на полуоската). След това незнайно още колко километра градско е минал братовчед ми с нея и проблем с полуоските не е имало. Колата отиде на скрап преди 2 или 3 години. Произведена 1975та. Дори да приемем, че 2005та е бракувана, то 30 години си е минала с оригиналните полуоски!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не става дълъг пост, ето ТУК съм описал по-важните моменти от живота на баба Шкода.

Живяла е само на улицата.

Общо взето е подобно на това,което е писал joro-120L.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се чувствам малко по - добре психически и мисля да я оправя. Кофтито е че трябва много да се търси за да се намери читава полуоска с восък в края, а и аз сега съм с късо, трябва да мина на дълго окачване, но и това ще стане. Тегаво ще е.

 

И все пак на всички оптимисти ще кажа, добре е да имате въображение, но не и между нас си в форума. Скорости да, те не се чупят, задната почва да излиза след мнооооого употреба евентуално (само на червената ми е ставало) мотор ..... да и той е здрав бая, въпреки че блока е мек - резби изпускат превъртат преходни шпилки ала бала и там си е мамата **** От там нататък - привода на лоста от началото на тази тема не го включвам тъй като това няма да се счупи никога при никого там където се счупи при мен. Окачване предно тропа нон - стоп, дори и на най - добрата 120. ВЕНТИЛАТОРА НА ПАРНОТО :lol::lol: :mrgreen: не може на никой да не се е трошил, светлинен клаксон пластмасата, шалтера на контактния ключ, педал за гаста, малките обороти на 2камерния ИКОВ (редовно)... Стартери "N" на брой, вентилатор на охлаждането, бензина сондата и уредчето, пепелник и лостчета за парно - редовен номер. Тръбата за малкия кръг под свещите 2 пъти, жила за ръчна 2пъти, аксиален лагер 100с - 3-4 пъти, гумички и помпи всякакви, бобина, датчици за масло 2-3...

Само за това се сещам за сега, сигурно има още милион и едно неща.

 

Няма част която да не съм потрошил в 4те 120 ки, и във всичките едно и също се чупи. Дори и педал на съединителя ми се е трошил... Може би това което никога не съм чупил се събира в кутия за PC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, Макс, това което правиш с твойте коли на НИМ подсказва защо се чупят толкова често. Издевателството което съм виждал да си позволяваш в/у колата аз никога не съм си позволявал да го правя! Дори на 18 когато все още си мислих, че съм яхнал поне Ферари smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такъв съм аз, така карам. Това все пак е спортна кола, а не барака. След толкова ремонти и мъки по тях очаквам спорт да има, колата следва да ми се отплати. А и да не забравяме, че все пак си спечелил 1во място драг на междене 2009 доколкото знам, та не знам и ти как караш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и да не забравяме, че все пак си спечелил 1во място драг на междене 2009 доколкото знам, та не знам и ти как караш :mrgreen:

 

Грамотно кара, Саше ;). Поразрови се и виж колко неща е сменил Пепи за 100 000 км с Октавията :mrgreen:. Има един много готин лаф за теб - "На крива ракета космоса й пречи" smile049. А и да не ти казвам, че МВ-то ми за повече от 250 000км. е късало полуоска веднъж, като почти ново, заради фабричен дефект. Та май не е в Шкодата ти проблема smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс,стига с това ,че 120-ката е спортна кола и че е бърза кола.Стига моля те-смеят ти се хората.

Карай си я спокойно и със здраве,да ти върши работа и да не ти създава мн.проблеми.

Бърза може да кажеш че е на Ников или на Анастас...ама 120-ката като цяло няма грам спорт в нея бре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.