Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Простотиите на една 120ка


maxrpm

Recommended Posts

С дорник, пич, ако падне е за изхвърляне. Аз веднъж карах без гайка предишните полуоски който подбих (500-1000метра), и пак не изпадна. В краен случай ще мъча с моята скоба, но имам чувството че ще подбия още един брой полуос :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    44

  • joro-120L

    20

  • RETURN

    11

  • bega4kata

    10

Най-много писали в темата

Аз имам скоба,ама е в Трявна и ще мога да ти я дам след 2-3 седмици, ако не ти е спешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам скоба,ама е в Трявна и ще мога да ти я дам след 2-3 седмици, ако не ти е спешно.

Перфектно тъкмо ще взема и семеринги, глупости, до тогава :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дорник, пич, ако падне е за изхвърляне. Аз веднъж карах без гайка предишните полуоски който подбих (500-1000метра), и пак не изпадна. В краен случай ще мъча с моята скоба, но имам чувството че ще подбия още един брой полуос :mrgreen:

 

Както кажеш, аз сигурно не съм го ползвал?

 

А имах и скоба, която лееко се развари при напъните...

 

Много крайно ми звучи това с изхвърлянето...с моя дорник нищо не се подбива, той натиска точно там, къде натиска и скобата - в средата...

 

А иначе можеш и повече да я караш с развити гайки - тук из форума изскачат от време на време разни подобни истории...

 

Поздрави, Косьо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се нервирай пич,

ако не стане със скобата ще взема твоя дорник, но за момента си представям това и не знам как може да стане с него dornik-s-napre4en.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам скоба в гаража, така че не е нужно да чакаш със седмици, просто като решиш да го правиш се обади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам скоба, гледам,че няколко човека са ти писали, така че ако по стечение на обстоятелствата не можеш да вземеш от никой, звънкай. От понеделник натам ти е на разположение (щото трябва да я докарам в София).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва, че винаги ще се разберем с тебе :-) smile027

 

Ще го снимам и ще ти покажа за какво говоря...пък ти ще си прецениш.

 

Поздрави, Косьо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toчно пък с тебе ако не се разбера, с кой друг ...

 

п.с.

Ти нали разчастваше някаква кола, дай цена за един изпускателен колектор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е по твое осмотрение - аз и в обявата съм го написал - кой колкото даде. Важното е да дойдеш да си го свалиш сам, защото аз трудно намирам вече време за авто-мото изпълнения... :(

 

Иначе колата е в Лозенец, може тоя уикенд да се разберем нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам всичко това, но кажи цена защото аз найстина не знам какво да ти напиша.

И да не се спреш на цена, поне ще се чуем да дойда да го сваля, пък ще ми го донесеш после на срещата на 6ти. Аз и без това няма да имам кинти до средата на тази седмица ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела да го свалиш и го отнасяй...за кинтите - ще се черпим някой ден, не му бери грижата! Щом ти трябва - ела си го свали, пък после ще има smile027

 

Стария колектор спука ли се? Или изгоря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударих ауспуха в един бордюр и се счупи колектора.

 

Направо за утре ми драсни час и адрес на лично и идвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко косьо е зает и няма възможност да се видим ще ти звънна на теб, да се видим. Благодаря би и на всички, не очаквах такава подкрепа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ударих ауспуха в един бордюр и се счупи колектора.

 

Направо за утре ми драсни час и адрес на лично и идвам.

 

Оф, сори, съвсем забравих да влеза и да погледна какво се случва тук...Ако tyny има свален колектор - може би ще ти е най-лесния вариант...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам свален . седи си в работилницата и чака Сашко да си го вземе :)

Добре Марто, утре следобяд ще мина през работилницата

 

Косьо не се притеснявай, разбирам че си женен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо не се мърдаше барабана спрямо гайката на полуоската, но то се мърда минимално, едва се усеща, евентуално като се разглоби, може ли по някакъв начин да се каже със сигурност?

Ако смятате че е лагер, имам някакъв полски...

Малко късно се включвам, но все пак: при местена барабана заедно с полуоската ,не е лагер ами полувал (полуоска) измества се упорната втулка запресована на полувала.Оправя се с нова или с циганийката - подлагане на шайбичка под лагера, но става само след вадене на ръкава и логера и полуоската.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо не се притеснявай, разбирам че си женен ;)

 

10х! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо не се мърдаше барабана спрямо гайката на полуоската, но то се мърда минимално, едва се усеща, евентуално като се разглоби, може ли по някакъв начин да се каже със сигурност?

Ако смятате че е лагер, имам някакъв полски...

Малко късно се включвам, но все пак: при местена барабана заедно с полуоската ,не е лагер ами полувал (полуоска) измества се упорната втулка запресована на полувала.Оправя се с нова или с циганийката - подлагане на шайбичка под лагера, но става само след вадене на ръкава и логера и полуоската.

 

Как да разбера колко се е изместила? По спомен на4алото на канала на клина трябва да започва точно до лагера, или не беше така?

 

Какво ще ме посъветваш - да карам така и след известно време да си взема 2 нови чешки полуоски, или да правя? Опасно ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на задна лява съм със шайба вече около 7000 км ( една година ). И са се случвали по- екстремни натоварвания ( примерно през дупка в последния момент или по-висок бордюр при по-висока от нормалната скорост ), но засега колелото мирува. Следя го от време на време, ама няма как.

Значи при мен имаше голям луфт, не си спомням колко точно, но барабана на ръка си се движеше напред-назад. Чуваше се чукане при движение по неравности. След като бащата пригоди една шайба и пасна добре пред лагера проблема заспа. Няма теч на масло. Барабана се затвори нормално.

Иначе, ако имах финансовата възможност щях да сменям полуоски със сигурност. Не съм по временните решения, но така се наложи.

Успех с ремонта! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да си взема 2 нови чешки полуоски...

 

Че то има ли такова жАУотно? По-добре потърси оригинални читави от някоя бракувана 120ка на малко км, отколкото да се ръсиш яко за нови ментета :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, от един познат в квартала. Иска им по 50 кинта, само че каза тука са, кой предвари той завари. :lol:

 

Мисля в неделя да ти взема скобата и да видим какво е положението, а ти гедоре 32 има6 ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.