Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Простотиите на една 120ка


maxrpm

Recommended Posts

Проблема е следния. Вървим на газ, прехвърляме си на бензин, при което пак си вървим около 5-600 метра нормално си ускоряваме и всичко, след което спираме, а ако примерно си се движим по магистрала с 120-30, почваме да прекъсваме осезаемо. Да запалим на бензин е "мисия за напреднали" Сменихме кабели свещи делко бобина, измихме карбуратора продухахме го, но ефект няма и идейте ни вече се изчерпаха.

Вие нещо да се сещате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 155
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • RETURN

    11

  • maxrpm

    44

  • bega4kata

    10

  • joro-120L

    20

Най-много писали в темата

Съмнява ме бензиновата помпа :-k Или нивото на горивото в поплавъковата камера... :^o Само на бензин ли прави тия номера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че проблема е в бензиновзта помпа!На мен веднъж тя ми направи коварен номер-както си работи идеално,след ремонт,нацяло спира да качва гориво :!: Добре че бях на километър от вкъщи и по инерция допълзяхме до гаража(има спускане)На сутринта слизам да я свалям и разглобявам,но уви-безпроблемно си качва бензин :!: :?:

Така че колега,като вариант е останала помпата-свали я,отвори я и обърни внимание на мембраната и клапанчетата!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобен проблем имах и аз оказасе че копчето с което сменяш от газ на бензин се беше развалило, и ту вклиучваше ту изклиучваше клапаните, подмених го и се оправиха нещата но докато го оправя карах само на бензин и въпреки че бях навъртял кранчето на бензиновия клапан при високи обороти пак леко прекъсваше не както преди но пак се осещаше смених и него и нещата се оправиха. Погледни тези две неща, при мен беше такъв проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери и клапаните дали държат. намирисва ми на смесване. до 5-600м карба се пълни и колата върви на газ и бензин по-малко. след това смесва яко и става боза. газовия клапан не държи според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смесва горивата. Направи така - запали на газ и стабилизирай празния ход да видиш дали работи добре. Затвори кранчето на бутилката и изчакай да изгане двигателя. Напомпи ръчно и запали на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да спра кранчето на бутилката, резултат няма. Ключето онзи ден смених, защото и то направи номер. Смятам тази неделя да сменя бензиновата помпа, ако няма резултат и карбуратора. Междувременно днес откачих и щангата от привода на скоростната кутия :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как я откачи-без да искаш,или......?

има тем едно 7 мм болтче дето трябва да сестегне с ключе 11 - и на мен ми се е развивало веднъж ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти прави проблема само на бензин, свържи маркуча идващ от резервоара направо към помпата, без да минава през клапана за газ/бензин, така ще разбереш дали в него е проблема. Ако пак продължи да го прави, тогава чак проверявай помпата и карбуратора. Самата помпа лесно ще провериш без разглабяне, като измъкнеш изходящия и маркуч към карба и го пъхнеш в едно празно шише, после почваш да въртиш на стартер и гледаш дали се пълни бутилката с бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Здравеите, реших да изровя тази тема, тъй като заглавието и най - точно описва случилото ми се днес.

Вчера всичко беше ок в смисъл пали, върви даже направих 140 със жив свидетел. По студенски насам натам - ОК.

 

НО излизаме днес със същия този пич и него ще го прибирам а аз ще отида на гости на вилата. Отиваме до еко то викам му копеле забравил съм парите в другото яке (това е хубавата част) Бръмчиме до нас вземам ги и тръгваме пак натам, и 2 мата сме били в студенски до 4:30 и спим :| става дума за 10- 10:30 На изхода на квартала гледам аз оборотомера шава нещо 700-1200 но промяна в оборотите на мотора не се чува - и този се прееба викам си аз (нормално за шкода) завивам аз карам 200метра и се чуват 2 МОЩНИ детонации. слизам аз - отзад изглежда наред - казвам и моля те миличко само още 45км ...... въртя малко .... никой. В този момент ми беше ясно - комутатор, причерня ми и задната маска отнесе ритник, слава богу не се огъна.

 

Викам му на пича - пич трябва да се ходи до нас за делко .... след което с леко недоволство зачаканме рейс. Отидох си у нас, бобина, стария модел делко, инструмент в един плик и викам айде. Отиваме и аз вече знам - 15мин и палиме джапанките (мечти)

 

Слагам аз бобината врътнах 2 пъти за да я елиминирам като повредена - ясно не е тя. Свалям делкото - слагам обикновеното - ГРЕДА не влиза докрай. В привода се напипва ръб, бих го с едно парче асвалт - пак греда, после с клещите го бих, не влиза поне ръбче да захапе :smt0344 :smt0344 :smt0344 :smt0344 :smt0344 :smt0344 :smt0344 :smt0344 Вече се мисли как някой ще идва от незнам си къде да ни взема и аз се сещам че си гепих от дядо едно парченце шкурка, почвам аз да стържа ръбчето и най накрая не знам как зацепи на косъм, слагам палеца - счупих го защото като съм млатил съм подбил оста - закрепи се! викам затваряй тоя телефон тръгваме !!!

 

чукаха клапани безобразно но 90-100 закара ни. Отивам аз на вилата вадя 3 привода - ръб ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема си го реших, чувствам се адски тъпо и ме е срам да напиша, все пак окуражен от gogata, реших да драсна че проблема е пройзлезнал след като вентилаторната перка на АЕЦ а е протъркала кабела на бобинката на делкото. Срам ме е как можах въобще да не се сетя за това, и колко време и нерви загубих в набиването на друго делко :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бърз въпрос - мога ли да приема че искрата се подава тогава когато четирите лъча на оста се срещнат с 4те пластинки в края :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс, съжалявам,но не мога да разбера твоята терминология! Какви са тези лъчи /предполагам,че са гърбиците на делкото/и пластини? ..... Искрата се подава,когато чукчето започне да отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в последно време се зарибих и ще правя 120-ковото делко безконтактно ;) Все още съм на етап обмисляне и експериментиране,та да видим какво ше излезе... :mrgreen: "Оригиналното" при моя вариант е че вместо Hall-switch мисля да използвам инфрачервен фототранзисторен оптрон с въздушна междина.Също така ролята на комутатор ще изпълнява транзисторно пловдивско запалване ЗССУ ЕЗМТ,което в момента работи на колата.Трябва да накарам някой сериозен стругар да ми изработи един въртящ се диск с 4 ''прозореца",който да се закрепи неподвижно за вала на делкото :idea: Това закрепване мисля да стане между 2 гайки,като предварително трябва да се направи резба на вала :idea: :roll: :evil: .Това е нещо като "занимание за луди и такива,които имат много свободно време",но ако се получи долу-горе както трябва,ше го изпипам и вече няма да го има ефекта при мене - 1-ви цилиндър 5градуса,4-ти цилиндър - 10 градуса :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като започнеш, пускай снимки и да гледаме пък, ако стане - екстра, ще си един от малкото с къстъм мейд делко.

 

Aз моето господ ми го подари, като се объркаха в КАТ и ми взеха 110 лв по - малко за глоби и реших да си купя нещо за мен. Иначе чукчето съм го отрекъл откакто tyny ми обясни защо реално не работи.

 

При 6000rpm na колянов вал, делкото се върти с 3000 което значи че в минута има 3000х4=12 000 чуквания това са 12 000/60=200 чуквания в секунда. Дори и да преимем нали че нормалните обороти за колата са на половина това са 100 чуквания в секунда. После ме попита дали мисля, че може да се даде ток за достатъчно време на бобината за да извади хубава искра 100 пъти за 1 секунда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Специално изрових темата, тъй като се нервирах на 120 ката днес.

 

Положението е следното - щом се разклати силно задницата, от дясно се чува леко чукане, което при вдигане на крик се чува повторно при разклащане на гумата.

 

Въпроса е барабан ли е, и мога ли да сменя само него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е лагера . И все пак можеш да провериш, при разклащане дали полуоската се клати заедно с барабана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо не се мърдаше барабана спрямо гайката на полуоската, но то се мърда минимално, едва се усеща, евентуално като се разглоби, може ли по някакъв начин да се каже със сигурност?

 

Ако смятате че е лагер, имам някакъв полски, чисто нов, ще го сменя някоя нощ. Само дайте някаква скоба за барабани, че с моята подбих вече полуоски 2 броя, и гедоре на факом 32 или някакво марково за коронната гайка, МОЛЯ. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти предложа дорник - пробван е и работи. 2 удара с чук и барабана слиза от колата :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.